Lørdag 26. april

Liana skal stadig herme etter andre.. og nå var det Leoh hun skulle etterligne:P tidligere tok hun med seg en babyleke og la seg på ryggen der Leoh pleier å ligge, for å se på leken:P haha
1398536285670.jpg
1398536301045.jpg
1398536316484.jpg

God kveld :):):)

Nå har jentene lagt seg og jeg har slengt meg i sofan med noe snop :D lurer på om jeg skal brodere litt ;) Liana fikk være lenger oppe enn vanlig, siden hun sov i 2 timer på dagen :) jeg tenkte å få lagt hun kl 19, men sambo sa at hun kunne vente til 19:30..meeeen Liana var visst enig med meg, og hentet "bæbæ" og "sutte" og gikk mot senga:eek::P:) MEN idag så klatra hun nesten ut av senga:eek: (hun lekte oppi senga) hadde ikke jeg vært der, så hadde hun kaaansje falt i gulvet! Så må nok skaffe en madrass eller noe som hun kan ha ved senga om natta!

Hva skal dere ikveld da?
Kanskje dere bare skal ta av den ene "veggen" på senga hennes? :p ;)

Hermine sovna før kl 19 idag, helt utslitt etter handletur og lek ute etter middag!

Jeg er urven i formen igjen :( dårlig i magen, slapp, trøtt og kald :oops: Er ganske så sinna nå, for vil IKKE ha sykdom i hus igjen!!! :p Sofa og tv her i kveld...som hver kveld :p ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God kveld, damer!
FruH: Fina.:) Så koselig med tivolitur! Har dere kosa dere?

Marian87: Så pene sko og jakke Hermine har fått. Herlig bilde av henne!:D

Anita87: Så fine sko du har kjøpt! Morro at Liana hermer etter lillebror da. Er nok ikke lenge igjen til han har kommet seg laaaangt bort fra den matta der.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kanskje dere bare skal ta av den ene "veggen" på senga hennes? :p ;)

Hermine sovna før kl 19 idag, helt utslitt etter handletur og lek ute etter middag!

Jeg er urven i formen igjen :( dårlig i magen, slapp, trøtt og kald :oops: Er ganske så sinna nå, for vil IKKE ha sykdom i hus igjen!!! :p Sofa og tv her i kveld...som hver kveld :p ;)

Jeg tenkte på det, men venter litt.. er redd hun kommer til å stå opp om og om igjen :P så håper hun ble litt skremt, for hun ble litt engstelig når hun hang midt oppå kanten og ikke kom seg videre:P;)

Er deilig når de sovner raskt og er utslitte, men ikke overtrøtt :)

Nei altså, nå får dere IKKE lov til å være mer syke altså!!:oops: håper virkelig ikke det er noe nytt hos dere:(

Søtingene!!!

Jeg tror de kommer til å være jevnstore om et år :eek: :)

Haha ja det tror jeg å:eek::D folk kommer sikkert til å tro de er tvillinger:rolleyes::p

God kveld, damer!

Anita87: Så fine sko du har kjøpt! Morro at Liana hermer etter lillebror da. Er nok ikke lenge igjen til han har kommet seg laaaangt bort fra den matta der.;)

Hmmm:confused: kan prøve å laste de inn engang til jeg:P hehe

Ja syns det er søtt når hun til og med skal herme etter "babyen" i huset:D

1398538236105.jpg
1398538250458.jpg

God kveld, damer!

Ops, trykte "send" før jeg var ferdig:P

Leoh har allerede begynt å komme seg rundt i ring i mageleie:) det kunne han ikke for 2-3 dager siden;) så er nok ikke så altfor lenge til han roter rundt her heller..hehe

Hei på dere!
Basaren er endelig overstått. Dagen gikk fort og Jenny har kosa seg med oppmerksomhet og pølse. Nå er det sofa, rødvin og Friends på meg.

Her er bilde av kakene mine fra i dag:
Nøttebunnskake med gulkrem, krem og frukt/bær
1398538723844.jpg
Og israelkaka mi (glutenfri) laga av egg, sukker, sjokoladepuddingpulver, piska krem, karamellpuddingpulver, seterrømme, og en mørk sjokoladeglasur på toppen.
1398538908009.jpg

Ops, trykte "send" før jeg var ferdig:P

Leoh har allerede begynt å komme seg rundt i ring i mageleie:) det kunne han ikke for 2-3 dager siden;) så er nok ikke så altfor lenge til han roter rundt her heller..hehe
Fikk sett bildene likevel, så jeg var inne og redigerte innlegget mitt.;)
Ja, det går fort i svingene. Plutselig er det noe nytt de har lært seg!

Hei på dere!
Basaren er endelig overstått. Dagen gikk fort og Jenny har kosa seg med oppmerksomhet og pølse. Nå er det sofa, rødvin og Friends på meg.

Vis vedlegget 58872
Og israelkaka mi (glutenfri) laga av egg, sukker, sjokoladepuddingpulver, piska krem, karamellpuddingpulver, seterrømme, og en mørk sjokoladeglasur på toppen.
Vis vedlegget 58873

Herlige kaker!!! :D (sa hun som føler seg uvel :p )

Så koselig med basar! Til inntekt for hva?

Herlige kaker!!! :D (sa hun som føler seg uvel :p )

Så koselig med basar! Til inntekt for hva?

Hehe..Kanskje det er et kakestykke magen din vil ha?:p

Til inntekt for videre drift av grendahuset vi har i bygda.:)

Hehe..Kanskje det er et kakestykke magen din vil ha?:p

Til inntekt for videre drift av grendahuset vi har i bygda.:)

Njæ, ble litt bedre med farris og saltstenger :p

Så trivelig da, en skikkelig bygdegreie ;) :p :)

Njæ, ble litt bedre med farris og saltstenger :p

Så trivelig da, en skikkelig bygdegreie ;) :p :)

Skikkelig bygdegreie ja.:) Må stille opp for at det skal gå i rundt veittu! Masse dugnader og frivillig arbeid.
Har ikke for lite å gjøre akkurat og er utslitt for tiden!

Nå må jeg lufte litt frustrasjon her, for jeg er skikkelig skuffa over mannen (som har fått beskjed om at jeg trenger å hvile litt innimellom slaga) som inviterte onkelen sin hit i kveld. Rakk akkurat å spise salatrester og se en Friendsepisode før de karene inntok den lille stua med pc og høylytt prat. Nå har de begynt på øla.. :(

Hei på dere!

Vis vedlegget 58872
Vis vedlegget 58873

Åh!! Så nesten ikke fristende ut a:eek::D flinka ;):D

Fikk sett bildene likevel, så jeg var inne og redigerte innlegget mitt.;)
Ja, det går fort i svingene. Plutselig er det noe nytt de har lært seg!

Ja, jeg syns det skjer veldig mye når de er mellom 6 og 15 mnd :) moro:D

Skikkelig bygdegreie ja.:) Må stille opp for at det skal gå i rundt veittu! Masse dugnader og frivillig arbeid.

Nå må jeg lufte litt frustrasjon her, for jeg er skikkelig skuffa over mannen (som har fått beskjed om at jeg trenger å hvile litt innimellom slaga) som inviterte onkelen sin hit i kveld. Rakk akkurat å spise salatrester og se en Friendsepisode før de karene inntok den lille stua med pc og høylytt prat. Nå har de begynt på øla.. :(

Usj så kjipt at han ikke hørte og tok hensyn til deg:eek::( er såååå irriterende med mannfolk som ikke hører etter! :P hadde vel nesten vært bedre om dem dro ut litt kansje?

Jeg har også vært litt småirritert på sambo:P han har sittet foran pc'en det meste av dagen! Var ikke frisk sa han!! Greit nok det.. men er så plagsomt når formen hans helt plutselig blir bra så fort jentene er lagt:oops: ja, da var han så frisk at han dro ut for å skifte dekk på bilen!!
Han gikk ut en tur med dem etter middag, men ville helst at jeg skulle gjøre det..enda jeg hadde gjort masse husarbeid, badet jentene, stelt Leoh, lekt på gulvet, gått med Emira til og fra byen, laget middag osv osv...og dette med smerter pga eggløsning! :confused:

Æsj, så slitsomt! Slikt er ikke greit når man bor i samme stue, uten å avklare det med den andre først!
...jeg hadde blitt rimelig sur selv altså!

Er så slitsomt med slikt når man er utkjørt og behøver noen timer i horisontal før leggetid! :(

Hermine har hatt sin mest aktive dag på flere uker, og det merkes på søvnen! Den ungen gjenopplever virkelig hele dagen sin når hun sover :oops: Nå er hun urolig, våkner og hylskriker, surker og skjennes i søvne...blir nok enda ei natt med henne imellom oss kan jeg tenke meg :p

Back
Topp