Lørdag 24.mai

Dro til fsmilien alene igår i 13-tiden. Bruker ca 3t en vei. Men har jo iPoden på fulle hele veien ;)
Var med 3 søstre,mamma og 2 venninner å så på den Noah filmen. Gøy med jentekveld... :-) Nå er jeg hjemme igjen.... borte bra, men hjemme best hehe... her er det suuuuperlommert,så blir vel kanskje regn snart... håper jeg :p

Hva driver dere med da? :-)

Ja, rektalmåling.:/ Målte en gang til etter oppvarming, og da hadde hun 35.1.
Nå har hun akkurat våkna, var klam og svett, men tp er 36.3 og formen er litt bedre.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det var lavt ja.. bra den har steget litt...... synd det skal vare så mange dager :(

Dro til fsmilien alene igår i 13-tiden. Bruker ca 3t en vei. Men har jo iPoden på fulle hele veien ;)
Var med 3 søstre,mamma og 2 venninner å så på den Noah filmen. Gøy med jentekveld... :-) Nå er jeg hjemme igjen.... borte bra, men hjemme best hehe... her er det suuuuperlommert,så blir vel kanskje regn snart... håper jeg :p

Hva driver dere med da? :-)

Høres deilig ut med jentekveld med søstre, mamma og venninner:D men alltid godt å komme hjem ja :) dro du med eller uten barn?

Så fine bilder :D godt at alt er bra med dere ;) kan tenke meg det kan bli mye alene med en 1åring og masse eksamener!

Ja, det e ei travel tid :-) men alt går :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her har det vært en rolig dag idag :) sambo var ute med jentene mens jeg dusjet og badet Leoh tidligere idag! Ellers har jeg vært ute å handlet med pappa, laget og spist taco/wrap, og lekt litt med barna:) er så ukoselig å være ute her nå. For er så mye ting til dette stilaset som ligger rundt i uteområdet her.. så tror jeg heller tar med jentene til mamma imårra ;)
Snart er det stell legging, og da blir det smågodt på hu mor!:D

Hehe lissom ikke det mest barnevennlige området for tiden:P
1400947367334.jpg
1400947377964.jpg

Jo, også fant vi (jeg) ut at den nye barbien til Emira plutselig manglet de rosa stripene sine:eek: så fant jeg ut at dem kom tilbake i kaldt vann, eller ved å legge den i fryseren for å slippe vannsøl:P hun ble skikkelig glad når hun så de rosa stripene:D
1400947616292.jpg

Hallo hallo :)
Vi storkoser oss i hovedstaden men himmel jeg er sliten i beina etter all gåingen :P
Dårlig natt pga varmen, vi er ikke vant til slike temperaturer:P Men deilig å være ute hele dagen i lette sommerklær, spesielt for lillemor :)
Vi tok trikken til Majorstuen i formiddag, besøkte ei venninne som bor der og så gikk vi på marked i Bogstadveien :) Fikk brukt opp litt penger :P Når lillemor skulle sove satte vi kursen mot Frognerparken og ruslet rundt der, når hun våkna fikk hun løpe rundt i Vigelandsparken og DET var stas :)
Etter middag på Fridays var vi alle helt utkjørt og etter en dusj og litt melk sovna snuppa før kl 19 :) ...pappaen sover også :eek: Jeg skal kose meg med en Cherry Coke og Netlfix på iPaden!

Vurderte å treffe venninna mi for en drink i kveld men vet ikke om jeg orker :P
Snuppa på tur i parken :)
ImageUploadedByBV Forum1400952940.954955.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselige bilder av unger og ikke fult så koselig bilde av utsikten deres Anita :p
Jeg fikk lest endel i formiddag før jeg handlet middag og dro til mampap. Mamma dro av gårde et par dager for å jobbe nå, og mens hun hvilte til turen grillet pappa maten jeg hadde kjøpt til oss og ungene. Utedag i hele dag! :) Helt utrolig deilig.
Jeg har lagt minsten nå, pappa legger T. Nå tenkte jeg bare å sitte ute litt her og nyte sommerkvelden før jeg drar hjem og sover for meg selv igjen :p Utrolig grei deal altså :D
Håper alle får en fin kveld!

Takk :) hvordan går det med dere idag?
Er så fuktig. .... Hehe
Har lagt barna,og jeg sitter med en skoleoppgave :(

Sent from my iPad using BV Forum

Med oss går det bare bra:) Liana har hatt litt rennende nese og hadde visst en grønnaktig bleie istad:confused: men u super form da:) hvordan hadde ungene dine sovet inatt?

Fuktig vær er plagsomt! Håper det blir bedre hos dere;)

Vi storkoser oss i hovedstaden men himmel jeg er sliten i beina etter all gåingen :P
Dårlig natt pga varmen, vi er ikke vant til slike temperaturer:P Men deilig å være ute hele dagen i lette sommerklær, spesielt for lillemor :)
Vi tok trikken til Majorstuen i formiddag, besøkte ei venninne som bor der og så gikk vi på marked i Bogstadveien :) Fikk brukt opp litt penger :P Når lillemor skulle sove satte vi kursen mot Frognerparken og ruslet rundt der, når hun våkna fikk hun løpe rundt i Vigelandsparken og DET var stas :)
Etter middag på Fridays var vi alle helt utkjørt og etter en dusj og litt melk sovna snuppa før kl 19 :) ...pappaen sover også :eek: Jeg skal kose meg med en Cherry Coke og Netlfix på iPaden!

Vis vedlegget 62696

Å så fin dag dere har hatt da :D opplevd mye allerede;) kjempe herlig snuppe i fiiiine klær:)

Så koselige bilder av unger og ikke fult så koselig bilde av utsikten deres Anita :p
Jeg fikk lest endel i formiddag før jeg handlet middag og dro til mampap. Mamma dro av gårde et par dager for å jobbe nå, og mens hun hvilte til turen grillet pappa maten jeg hadde kjøpt til oss og ungene. Utedag i hele dag! :) Helt utrolig deilig.
Jeg har lagt minsten nå, pappa legger T. Nå tenkte jeg bare å sitte ute litt her og nyte sommerkvelden før jeg drar hjem og sover for meg selv igjen :p Utrolig grei deal altså :D
Håper alle får en fin kveld!

Haha du likte ikke utsikten altså? :P

For en fin deal du har ordnet deg:D sov barna bra inatt eller?

Haha du likte ikke utsikten altså? :p

For en fin deal du har ordnet deg:D sov barna bra inatt eller?
Barna sov upåklagelig.
T sover alltid godt da, så det var ingen overraskelse. Men Lillebror har tullet mye i det siste, eller brukt lang tid på å sovne igjen etter oppvåkning.
Men i natt sov han til 2.30, fikk flaske og sov til 7.15!
Håper han fortsetter å sove så "lenge" :D

Barna sov upåklagelig.
T sover alltid godt da, så det var ingen overraskelse. Men Lillebror har tullet mye i det siste, eller brukt lang tid på å sovne igjen etter oppvåkning.
Men i natt sov han til 2.30, fikk flaske og sov til 7.15!
Håper han fortsetter å sove så "lenge" :D

Det er jo kjempe bra da:D så kan du lissom la han sove borte med god samvittighet:)

Med oss går det bare bra:) Liana har hatt litt rennende nese og hadde visst en grønnaktig bleie istad:confused: men u super form da:) hvordan hadde ungene dine sovet inatt?

Fuktig vær er plagsomt! Håper det blir bedre hos dere;)
De hadde sovet bra,men tidlige våkne. Men det er ikke noe nytt hehe
Hadde vært en råner utenfor her hos naboen kl 3... full party musikk. Så gubben fikk ikke sove igjen.. de dr o etter 15 min, men han sliter mes å sove igjen da :(

God bedring til Liana :-) Kanskje tenner? :-) mange blir forkjølet da :-)

Vis vedlegget 62696

Så fint bilde av Hermine! :-) :-) :-) dere koste dere i byen? Koselig på majorstua.. mange koselige butikker :-) hvor i byen er dere på hotel da?

De hadde sovet bra,men tidlige våkne. Men det er ikke noe nytt hehe
Hadde vært en råner utenfor her hos naboen kl 3... full party musikk. Så gubben fikk ikke sove igjen.. de dr o etter 15 min, men han sliter mes å sove igjen da :(

God bedring til Liana :-) Kanskje tenner? :-) mange blir forkjølet da :-)

Æsj så kjedelig med rånere! Og enda kjedeligere er det å ikke sovne igjen.. sambo sliter med det samme, om han våkner etter kl 4, så sover han veldig urolig etter det..

Takk:) kan godt være tenner, for ser det er litt hvitaktig der hjørnetennene skal komme;) hun har lissom ikke sånn typisk forkjølelse geller.. bare blankt tynt snørr som renner av og til

Back
Topp