Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg må le litt. Er Liana også glad i å ødelegge bittelitt med vilje?Det må være godt for deg å få litt avlastning fra nattevåk og tidlige morgener!ha en din dag
Vi våknet kl 8 av Leohjentene våknet rett etter det
jeg har våknet noen ganger av at Liana har småsutret! Hun har litt rennede nese, så vet ikke om hun bare har vært plaget av det eller om det kansje er noen nye tenner på gang..
Jeg skal snart inn i dusjen, også blir det vel en tur ut
Et lite troll som plager storesøster
Vis vedlegget 62656
Turboguri!
Vis vedlegget 62657
Vis vedlegget 62658
Vis vedlegget 62659
Vis vedlegget 62660
Jeg må le litt. Er Liana også glad i å ødelegge bittelitt med vilje?![]()
Ehm ja! Eskil er helt ekstremHaha ja hun er nok detflere barn her som er sånn?
hehe
Hehe..En skikkelig trollunge du har, altså? Sikkert veldig frustrerende for storesøster innimellom?Det må være godt for deg å få litt avlastning fra nattevåk og tidlige morgener!ha en din dag
Vi våknet kl 8 av Leohjentene våknet rett etter det
jeg har våknet noen ganger av at Liana har småsutret! Hun har litt rennede nese, så vet ikke om hun bare har vært plaget av det eller om det kansje er noen nye tenner på gang..
Jeg skal snart inn i dusjen, også blir det vel en tur ut
Et lite troll som plager storesøster
Vis vedlegget 62656
Turboguri!
Vis vedlegget 62657
Vis vedlegget 62658
Vis vedlegget 62659
Vis vedlegget 62660
Så herlig med ei "natt for seg selv".Flere som sover lenge?
Det var deilig å sove sammenhengende en hel natt. Utrolig!
Nå er det frokost og lesing i noen timer før jeg reiser for å være litt med ungene og pappa til i kveld![]()
Ha en fin dag!
Surfer mobilt!
Det gjør virkelig underverker for å orke lesingen hvertfallSå herlig med ei "natt for seg selv".Det gjør underverker av og til..
Hvordan er formen?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Oi, så kald hun varHei på dere!
Jeg fikk sove til 11 i dag. Skal ikke skryte over sammenhengende søvn, for Jenny sutra mye på kvelden, var klam og svett (uten å være hverken varm eller kald), men når vi sjekka tempen hennes sent i går, var den nede i 34.6.Jeg var så sliten at jeg var kvalm og uvel, så pappaen tok seg av jenta vår - som sovna igjen 03.30.
Nå sover hun og vi slapper av litt. Skal handle litt seinere, men ellers har vi ingen planer for dagen.
Ehm ja! Eskil er helt ekstrem
Han VET hva som gjør T sint og gjør det bar for å få en reaksjon, det er helt tydelig![]()
Ja.Oi, så kald hun var![]()
Hei på dere!
Jeg fikk sove til 11 i dag. Skal ikke skryte over sammenhengende søvn, for Jenny sutra mye på kvelden, var klam og svett (uten å være hverken varm eller kald), men når vi sjekka tempen hennes sent i går, var den nede i 34.6.Jeg var så sliten at jeg var kvalm og uvel, så pappaen tok seg av jenta vår - som sovna igjen 03.30.
Nå sover hun og vi slapper av litt. Skal handle litt seinere, men ellers har vi ingen planer for dagen.
Hehe..En skikkelig trollunge du har, altså? Sikkert veldig frustrerende for storesøster innimellom?
Var sliten fra før, så jeg var helt i ørska i natt altså. Det tar på å ha sykt barn!Oj det var jo ganske lav temphåper det går bedre med hun.. jeg kan også bli kvalm og uvel av sånne netter.. blir lissom en blanding av lite søvn og mye bekymring
![]()
Var sliten fra før, så jeg var helt i ørska i natt altså. Det tar på å ha sykt barn!
Håper hun er bedre etter dubben sin..Hvis hun fortsatt er sutrete, klam og med lav temp, ringer vi nok legevakta for å høre hva de sier. Snakka akkurat med svigermor (som er sykepleier) og hun syns at 34.6 var veldig lavt - til tross for at temperaturen til barn kan variere mye.
Legg med nån bildaStor jeinta <3
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Er det målt bak? God bedringVar sliten fra før, så jeg var helt i ørska i natt altså. Det tar på å ha sykt barn!
Håper hun er bedre etter dubben sin..Hvis hun fortsatt er sutrete, klam og med lav temp, ringer vi nok legevakta for å høre hva de sier. Snakka akkurat med svigermor (som er sykepleier) og hun syns at 34.6 var veldig lavt - til tross for at temperaturen til barn kan variere mye.