Lørdag 24.mai

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Flere som sover lenge? :-p
Det var deilig å sove sammenhengende en hel natt. Utrolig!
Nå er det frokost og lesing i noen timer før jeg reiser for å være litt med ungene og pappa til i kveld :)
Ha en fin dag!

Surfer mobilt!

Det må være godt for deg å få litt avlastning fra nattevåk og tidlige morgener! ;) ha en din dag;)

Vi våknet kl 8 av Leoh:) jentene våknet rett etter det;) jeg har våknet noen ganger av at Liana har småsutret! Hun har litt rennede nese, så vet ikke om hun bare har vært plaget av det eller om det kansje er noen nye tenner på gang..

Jeg skal snart inn i dusjen, også blir det vel en tur ut:)

Et lite troll som plager storesøster :P
1400920320024.jpg

Turboguri! :D
1400920356418.jpg
1400920426216.jpg
1400920438566.jpg
1400920446997.jpg

Det må være godt for deg å få litt avlastning fra nattevåk og tidlige morgener! ;) ha en din dag;)

Vi våknet kl 8 av Leoh:) jentene våknet rett etter det;) jeg har våknet noen ganger av at Liana har småsutret! Hun har litt rennede nese, så vet ikke om hun bare har vært plaget av det eller om det kansje er noen nye tenner på gang..

Et lite troll som plager storesøster :p
Vis vedlegget 62656

Vis vedlegget 62657
Vis vedlegget 62658
Vis vedlegget 62659
Vis vedlegget 62660
Jeg må le litt. Er Liana også glad i å ødelegge bittelitt med vilje? :p

Haha ja hun er nok det:p flere barn her som er sånn?:p:) hehe
Ehm ja! Eskil er helt ekstrem :o
Han VET hva som gjør T sint og gjør det bar for å få en reaksjon, det er helt tydelig :p

Hei på dere!
Jeg fikk sove til 11 i dag. Skal ikke skryte over sammenhengende søvn, for Jenny sutra mye på kvelden, var klam og svett (uten å være hverken varm eller kald), men når vi sjekka tempen hennes sent i går, var den nede i 34.6.:( Jeg var så sliten at jeg var kvalm og uvel, så pappaen tok seg av jenta vår - som sovna igjen 03.30.

Nå sover hun og vi slapper av litt. Skal handle litt seinere, men ellers har vi ingen planer for dagen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Et lite troll som plager storesøster :P
Vis vedlegget 62656

Vis vedlegget 62657
Vis vedlegget 62658
Vis vedlegget 62659
Vis vedlegget 62660
Hehe..En skikkelig trollunge du har, altså? Sikkert veldig frustrerende for storesøster innimellom? :p

Flere som sover lenge? :-p
Det var deilig å sove sammenhengende en hel natt. Utrolig!
Nå er det frokost og lesing i noen timer før jeg reiser for å være litt med ungene og pappa til i kveld :)
Ha en fin dag!

Surfer mobilt!
Så herlig med ei "natt for seg selv".:) Det gjør underverker av og til..
Hvordan er formen?

Så herlig med ei "natt for seg selv".:) Det gjør underverker av og til..
Hvordan er formen?

Det gjør virkelig underverker for å orke lesingen hvertfall :p
Formen går veldig opp og ned. Jeg kan ha perioder på dagen hvor jeg føler meg mye bedre, men plutselig være hele tappet for energi og ha mye vondter igjen.
Men det går nok rett vei, selvom det tar litt tid.
Nå har jeg et par timer til for meg selv (med pensum!) før jeg skal være sosial med ungene mine forhåpentligvis med litt mer entusiasme enn ellers i det siste!

Hei på dere!
Jeg fikk sove til 11 i dag. Skal ikke skryte over sammenhengende søvn, for Jenny sutra mye på kvelden, var klam og svett (uten å være hverken varm eller kald), men når vi sjekka tempen hennes sent i går, var den nede i 34.6.:( Jeg var så sliten at jeg var kvalm og uvel, så pappaen tok seg av jenta vår - som sovna igjen 03.30.

Nå sover hun og vi slapper av litt. Skal handle litt seinere, men ellers har vi ingen planer for dagen.

Oi, så kald hun var :o

Ehm ja! Eskil er helt ekstrem :o
Han VET hva som gjør T sint og gjør det bar for å få en reaksjon, det er helt tydelig :p

Haha godt det ikke bare er her da:P her går det veldig begge veier..men Liana er full av f noen ganger! Og det er såååå gøy!:P ekstrem til å ta ting fra Emira og løpe av gåre.. hva er det Eskil gjør mest da?:) hehe..

Oi, så kald hun var :o
Ja.:( Hun kjentes ikke så kald ut ,så da slo det oss ikke å måle temperaturen heller. Tok henne med ned og fikk varma henne opp da..Skjønner ikke hvorfor kroppstp sank sånn! :o
Hun er ikke helt i slaget i dag heller, så jeg skal få tak i sjukepleier-mammaen min og høre med henne.

Hei på dere!

Oj det var jo ganske lav temp:oops::confused: håper det går bedre med hun.. jeg kan også bli kvalm og uvel av sånne netter.. blir lissom en blanding av lite søvn og mye bekymring:(

Hehe..En skikkelig trollunge du har, altså? Sikkert veldig frustrerende for storesøster innimellom? :p

Uff ja! Liana bare ler og syns det er så gøy å erte! Emira begynner å grine for ingenting:P men Emira er ikke så uskyldig bestandig hun heller da :P;)

Heia jeinter :D

Eg sett no i sofaen å ser friends mens Fie søv kvila si :)

Her går det godt :) Myyysje eksamenslesing :) har 2 eksamena igjenn, og e så giddesløs! Men i kveld må eg les litt trur eg :)

Fie begynn å bi ei stor jeinta :) Ho pjappel og styr å grein! Spreng rundt å herje :)

Vi ha åg begynnt med potte trening :) Ho e begynnt å sei ifrå når ho ska bærsj, også syns ho det e utrule ækkelt med bærsj i bleia :P
Meeen det ha ikje sjedd det store på potta endå, ho har ikje tid tell å sett iro :P Ho press litt, også kjæm det ein litn promp :P også e ho ferdig :P men det e no ein begynnelse.

Ellers så e det lite nytt her :) Ikje lenge tell sommarferie :)
Det ska bi godt :)

Oj det var jo ganske lav temp:oops::confused: håper det går bedre med hun.. jeg kan også bli kvalm og uvel av sånne netter.. blir lissom en blanding av lite søvn og mye bekymring:(
Var sliten fra før, så jeg var helt i ørska i natt altså. Det tar på å ha sykt barn!
Håper hun er bedre etter dubben sin..Hvis hun fortsatt er sutrete, klam og med lav temp, ringer vi nok legevakta for å høre hva de sier. Snakka akkurat med svigermor (som er sykepleier) og hun syns at 34.6 var veldig lavt - til tross for at temperaturen til barn kan variere mye.

Legg med nån bilda :-) Stor jeinta <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400930866504.jpg
    1400930866504.jpg
    67,6 KB · Visninger: 12
  • 1400930891207.jpg
    1400930891207.jpg
    29,5 KB · Visninger: 11
  • 1400930911276.jpg
    1400930911276.jpg
    80,8 KB · Visninger: 11
  • 1400930932396.jpg
    1400930932396.jpg
    108,2 KB · Visninger: 11
  • 1400930965666.jpg
    1400930965666.jpg
    51,9 KB · Visninger: 10
  • 1400930994446.jpg
    1400930994446.jpg
    118,7 KB · Visninger: 10
Var sliten fra før, så jeg var helt i ørska i natt altså. Det tar på å ha sykt barn!
Håper hun er bedre etter dubben sin..Hvis hun fortsatt er sutrete, klam og med lav temp, ringer vi nok legevakta for å høre hva de sier. Snakka akkurat med svigermor (som er sykepleier) og hun syns at 34.6 var veldig lavt - til tross for at temperaturen til barn kan variere mye.

Greit å ha en i familien som har litt greie på det! Men lurt å ringe legevakt om hun ikke er bedre..

Legg med nån bilda :-) Stor jeinta <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så fine bilder :D godt at alt er bra med dere ;) kan tenke meg det kan bli mye alene med en 1åring og masse eksamener!

Er det målt bak? God bedring :(:(

Back
Topp