Lørdag 22. november

Fru H: fin vogn da :D ser veldig god ut ;) så hadde ikke angret jeg, men heller solgt en av dem jeg har fra før :p
Det er vanskelig å bryte lek når dem leker så fint :) hehe..


Sukkersnusk: koselig at du stikker innom:D god bedring til jentene! Og så spennede med lappe :D


Marian87: skal si du har stått på! Flink er du da:D og deilig for dere å vite at Hermine koser seg sånn på hytta:)


God kveld!
Dagen har gått i ett her! Sto opp kl 9:30 jeg da :) Leoh har vært feberfri i hele natt og gjennom dagen, men økte litt nå i kveld! Men ikke mye ;) han har vært klengete og sutrete! Liana har vært voldsom til å teste grenser og ta ting fra Leoh idag..slitsomt! Men jeg og Emira fikk en pause fra maset og dro på kino for å se Karsten og Petra :D koselig film da..hehe.. etter det så handlet vi og dro hjem for å ordne middag!;) den siste 1,5 timen har jeg bare sittet i sofan og bare slappet av :p
 
Vi så en koselig film på kino, Her er Harold hette den. Litt sånn tragikomisk norsk film :p

Nå har vi spist nachos med guacamole, salsa og bønnedip. Alt hjemmelaget og SÅ mye mer smakfult enn hjemmelaget :D

Litt tv nå før sengetid. Må ha mange timers arbeid i morgen før Hermine kommer hjem, så må tidlig opp :confused:
 
Harmoniske unger her!
Teodor er påpasselig med legoen sin, men i dag fikk jeg overtalt han til å Lillebror leke med det også. Veldig stor stas!
Må snart avslutte for å få lagt minste, men jeg har ikke orket å bryte av enda...!
Ostesmørbrød på gutta til "middag" i dag... Så blir det eggerøre og laks på meg etterpå :-D
Hva gjør dere i kveld?
Så flink han er å dele Lego med broren sin da :) Spennende for de små å leke med noe nytt!

Trivelig med litt harmoni når man er alene :)
 
Oi, så fin vogn:D:D Får ikke Anette til å sitte i vogn mer, men har sovevogn i Barnehagen:)

Her er det sykdom på begge barna, E hadde 40 i feber i går:eek: Bedre i dag heldigvis, Anette hoster og snufser en del. Ikke den beste natten for noen for å si det sånn;) Ble morgen seks her, men det er vi vant til nå.

Lite til stede her fortiden, vært mye sliten, og håper på å få lappen til jul. Teorien er bestått og er farlig nære nå:cool:
Håper dere alle har det bra, tenkt mye på dere:) Planer for helgen da?
God bedring til begge jentene!

Herlig å snart ha lappen :D
 
Så flink han er å dele Lego med broren sin da :) Spennende for de små å leke med noe nytt!

Trivelig med litt harmoni når man er alene :)
Haha - det varte i fem minutter etter at jeg skrev innlegget da Lillebror målrettet rappet den bilen T drev med og kastet den veggimellom! Jeg tok det som et tegn på at han var soveklar og tok han bestemt på badet. Han hylte gjennom hele stellet, men sovnet kjapt :p
De koste seg kjempemasse sammen!
Jeg måtte "bestikke" T med å få være lengre våken for å få han til å dele Legoen da, jeg skjønner at den sitter langt inne. Men om han ser at de kan leke sammen hjelper det kanskje til neste gang. Lillebror er mye mer opptatt av slike småting enn broren var på samme alder!
 
Haha - det varte i fem minutter etter at jeg skrev innlegget da Lillebror målrettet rappet den bilen T drev med og kastet den veggimellom! Jeg tok det som et tegn på at han var soveklar og tok han bestemt på badet. Han hylte gjennom hele stellet, men sovnet kjapt :p
De koste seg kjempemasse sammen!
Jeg måtte "bestikke" T med å få være lengre våken for å få han til å dele Legoen da, jeg skjønner at den sitter langt inne. Men om han ser at de kan leke sammen hjelper det kanskje til neste gang. Lillebror er mye mer opptatt av slike småting enn broren var på samme alder!
Ikke lett å måtte dele favorittlekene med lillebroren nei, skjønner godt at han vil ha noe for seg selv :p ;)

Hermine også elsker småtterier. Hun leker med bitte bitte små leker, står 4+ på de da men :p Hun putter jo ikke i munnen uansett :D
 
Ikke lett å måtte dele favorittlekene med lillebroren nei, skjønner godt at han vil ha noe for seg selv :p ;)

Hermine også elsker småtterier. Hun leker med bitte bitte små leker, står 4+ på de da men :p Hun putter jo ikke i munnen uansett :D
Putter ikke i munnen her heller, og han er overraskende flink med de bittesmå delene :)
Har faktisk ro på seg til å sitte lenge med det også, det hadde ikke T før han var mye større (er ikke så lenge siden, egentlig!).
Ja, jeg skjønner godt at han vil ha det for seg selv, men da må han nesten sitte alene på et rom med lukket dør, for å slippe at Lillebror blander seg. Og det vil han ikke - så da prøver jeg å lære dem å sitte sammen istedet, det er jo mye mer koselig :D
 
Back
Topp