Lørdag 20 mars

Julia09

Forumet er livet
VIP
Da tar jeg meg den frihet å åpne tråden for denne lørdagen![:)]

Har vært oppe siden 5.30 jeg. Har ei jente her på 7 mnd som har fått tenner de siste dagene. Og det har resultert i x antall bæsjbleier, sår rumpe og sur baby! Tar imot tips på denne såre rumpa fra alle som har så mye som et øøøørlite tips å gi[:D]

Her er det sol ute, og jeg og jenta mi skal møte alle 4 oldeforeldrene hennes idag! Det er så godt å ha disse rundt seg annå, selv om jeg vet det ikke er lenge igjen! Så mitt ord for dagen til alle jentene her inne og resten av verdens befolkning:

Nyt dagene for alt de er verdt!!! Ta vare på alle rundt dere, og ikke vær redd for å si at du er glade i dem... *The key to the universe is LOVE*

Klem fra meg

god morgen[:D]

her har vi og vært oppe lenge for jeg har og en morgenfugl[>:] sambo sover enda og blir nok ikke stå opp for om mange mange timer.Lørdager er hans tur å sove lenge og da sover han gjerne til både 13 og 14[>:] men idag skal jeg lage eggerøre og bacon til "frokost" så tenker jeg at jeg lager det når Linus sovner i 11 tida og vekker han da[:)]
nå sitter Linus og spiser og storebror ser på tv. Eldstejenta er på overnatting og kommer vel ikke hjem før om noen timer enda. Mulig vi tar en tur på jektta (kjøpesenter) og møter mamma og de. regner med hun sender melding om ikke så lenge. Standard lørdag det[:D]

ellers har vi ikke så mange planer idag. blir vel middag og tvkos i kveld[:)]

ha en fin lørdag alle noevmbersnupper[:)]

god morgen sexy mammas (to be) [:)][:)][:)][:)]

jeg er også våken [&:] Vi skal lage en business plan med jobben denne helgen.... ganske slitsomt må jeg si. bruker hele frihelegen på det.... men men.. må jo bare komme oss gjennom det [:)]

ønsker dere alle en super helg!

klem fra meg

Heisann alle snupper[:D][:D] Jeg har vært oppe en time nå....våknet av at jeg var skikkelig kvalm og uggen i magen.....så dagen min startet rett og slett rett på do[:'(][:'(] spyr heldigvis ikke.....men.....fy så uggen.,....[:'(][:'(]
Jeg som hadde planer om å sove lenge i dag....men var visst noen som hadde andre planer[:D][:D]
Så skulle jeg jo logge meg på her etterpå da....men det går jo pokker ikke.....da jeg gikk inn på forum....så gikk det plutselig...men kommer ikke inn på min egen side[8|]
Skal kanskje ut å stå på ski i dag....men virker ikke som kroppen er enig i det.....fungerer helt fint på sofaen kjener jeg[&:]

Nærmer seg til mandag nå..... grugleder meg....tenk om de sier jeg ikke er gravid da.....men har jo tre tester som viser positivt nå da.....så skal vel godt gjøres[:D][:D]

Ha en knall dag jenter[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lilly28

Heisann alle snupper[:D][:D] Jeg har vært oppe en time nå....våknet av at jeg var skikkelig kvalm og uggen i magen.....så dagen min startet rett og slett rett på do[:'(][:'(] spyr heldigvis ikke.....men.....fy så uggen.,....[:'(][:'(]
Jeg som hadde planer om å sove lenge i dag....men var visst noen som hadde andre planer[:D][:D]
Så skulle jeg jo logge meg på her etterpå da....men det går jo pokker ikke.....da jeg gikk inn på forum....så gikk det plutselig...men kommer ikke inn på min egen side[8|]
Skal kanskje ut å stå på ski i dag....men virker ikke som kroppen er enig i det.....fungerer helt fint på sofaen kjener jeg[&:]

Nærmer seg til mandag nå..... grugleder meg....tenk om de sier jeg ikke er gravid da.....men har jo tre tester som viser positivt nå da.....så skal vel godt gjøres[:D][:D]

Ha en knall dag jenter[:D][:D][:D]

God bedring snuppa! Prøv å kom deg ut, frisk luft er bra for kroppen - men det er da forsåvidt sofaen også[:D]
Lykke til imorgen - men tror ikke du trenger det for du er nok gravid skal du se... Det er her inne du hører til[:)][:)]

Er det ikke lørdag i dag da??[:D]
Men har trua på mandag jeg også,kommer bare sånne ekle tanker snikende[:'(]

Må nok ligge litt til på sofaen,så skal jeg bevege meg ut etter hvert[:D][:D][:D]

hahaha, skylder på ammetåka jeg[:)][8D][:D][8D] I OVERIMORGEN mente jeg[;)][8D]

Du er tilgitt[:D][:D][:D]
Endelig kan jeg snart begynne å bruke den jeg også.....[:D][:D]
Er en distre person,så kan snart gjemme meg bak at jeg er gravid[:D][:D]

Hallo damer

Jeg har sovet til 9 i dag, fantastisk. Mannen stod opp med knøttet i syv tiden.

Julia: 05:30 har vært vanlig her i huset også, det er jo tortur, hehe.. Nå legger vi henne en time senere og det ser ut til å fungere fint, for hun sov til 07 i dag[:D]

Vi skal på jobben til mannen min i dag å trene litt styrke, håper gullet kan sove litt i kjørestolen sin imens[;)]

Ellers blir det bursdag til niesen min i ettermiddag.

Føler meg i bra form nå, ingen [;)]plagsomme graviditetssymptomer nå på morningen iallefall.

Goooood dagen!!!

Her fikk jeg sove lenge i dag,jenta mi var ikke våken før litt over halv ni,og det var HERLIG.
I dag blir det nok en stille dag,siden min mann er på nattskift,men
en skal vel overleve denne kvelden også.
Ellers jobber jeg iherdig med å legge fra meg røyken,og planen er at jeg IKKE skal røyke på mandagen,og ei heller dagene etter.
Så vi får se,bite tenna sammen og satse på det går...ehm.....
hormonfritt for seg [8D]

Nøtteknekkeren: Sender deg MYE energi, så du greier å slutte å røyke!! Du er flink!!![:)]

Manila: 5.30 er virkelig tidlig ja, føler meg alene i verden da!! "det var en gang, for lenge lenge siden, da jeg kunne sove lenge..." hehehe...

Gooood morning folkens...

Jeg var så siten igår at jeg sovna før kl 24 igår.Har vært oppe på do 2 ganger på do den 3 gangen så sto jeg opp selv om jeg har veldig lyst å sove videre men blir mye trøttere av å fly opp 3 ganger på do å få så oppstykka søvn. Nå ligger jeg på sofaen å bare slapper av å venter på at mannen min skal våkne.

Det har snudd helt her i heimen, mannen sover lenge og jeg er oppe tidlig

Taaaakk Julia09,ja jeg SKAL få til det her.Eller,jeg MÅ heter det,jeg fikk det til sist,så skal jeg jaggu klare det nå også [:D] Når det blir for ille,så får nok dere høre det ja,hehe[8D]

Julia09:
En super salve til såre babystumper er INOTYOL! Sverget til den da mini var liten! Vask vekk basjen med babyolje, tørk og smør på den salva! Håper snuppa di blir bedre:)

Inatt har jeg sovet så dårlig, vondt i nesa og i halsen..[:'(] Håper formen snart blir bedre! Sambo er på havfisketur, mini er hos besteforeldrene sine og jeg sitter her og bare koser meg![:)]

Kom heller inn hit å klag, enn å gå ut å ta røyken! Er alltids noen her inne som kan støtte deg [:)]

ORIGINAL: solstråla84

Julia09:
En super salve til såre babystumper er INOTYOL! Sverget til den da mini var liten! Vask vekk basjen med babyolje, tørk og smør på den salva! Håper snuppa di blir bedre:)

Inatt har jeg sovet så dårlig, vondt i nesa og i halsen..[:'(] Håper formen snart blir bedre! Sambo er på havfisketur, mini er hos besteforeldrene sine og jeg sitter her og bare koser meg![:)]
DEN kan jeg virkelig signere,den er GULL verdt [;)]

ORIGINAL: Julia09

Kom heller inn hit å klag, enn å gå ut å ta røyken! Er alltids noen her inne som kan støtte deg [:)]
Blir ikke så mye røyk å ta,hehe fordi det skal ikke være røyk i hus[X(]
så,det må uansett bli enten syting her inne,eller en LANG gå tur med mini,hehe[8D]

ORIGINAL: solstråla84

Julia09:

Tusen takk for tipset!! Skal se om de har den på nærbutikken her, hvis ikke må det vente til over helga... God bedring til deg også[:D]

heisann jenter[:D] i dag har vi liggi og kost oss i senga... etter en liten krangel med snuppa i natt som ikke ville sove[:@] men det gikk seg til[:D]

syngi og bare slappet av i stua..

så nå venter vi på at sola skal komme fram da vi sikkert tar oss en TUR ut[:D][:D][:D]

mens mannen sover enda dakar.. vært på nattskift[8D]

Da har jeg og mannen fått spilt speedminton og trent litt styrke

Nøtteknekkern: Masse lykke til med røykeslutt.. Du får tenke på gevinstene..

Her går det i nikotinfri snus om dagen..

Back
Topp