Lørdag 15 desember

Astrone~Laluna

Forumet er livet
Noen andre som har vert våken lenge[:D]??
her var vi oppe 7 i dag,sitter å ser morgenbarnetv med de 2 eldste her no mens Lucia ligger å sover søtt [:)]
ble litt tidlig opp for henne i dag[&:] hun aom fiiiint kan ligge til 10...hehe[:D] men hun var våken for pupp når vi stod opp og pappan skulle sove lenge,så da tok jeg henne med opp.
I dag skal vi til byn,TYYYYPISK att d er gråvær.
vert fint vær hele uken men har hatt syke barn da.
imorgen og skal vi til byn,på JULESHOW[:D][:D]
i kveld skal meg og mannen kose oss med reker...MMMMmmmm!!!!!

God morgen!
Her ble det morning klokka halv ni[:D] Fornøyd da.
Planen er kansje at snuppa skal til tante på overnattingsbesøk, slik at eg og typen kan dra til ett vennepar. Men siden jeg har blitt forkjølet og tett i "pappen". Så dropper vi kansje det.
   Må se og få gjort litt husarbeid i dag ja... Utrolig hvor mye rot det kan bli i ett hus med 3. [;)]
Ha en god helg!

Nå har samboer endelig en frihelg så nå skal vi avgårde på litt julehandel.  Har ikke så veldig mange presanger igjen så det blir mest kosetur[:)].  Litt farlig når lønnen nettopp har kommet inn[8D].
I kveld skal vi ha lasagne! MMMmmm

William våknet kl 9. Har fått gjort litt husarbeid siden han sovnet igjen halv elleve.
Skal på fest i kveld for første gang siden fødselen, spennende. William skal sove hos mormoren sin.

Her er vi rimelig skutt i dag.

Jeg og Eirik hadde fri kveld i går.. onkel passet Bo-Kristian. Det gikk supert :) Men vi ble sittende å prate hele natta... (halv 5)
så nå er jeg som en bakfull søppelbøtte! Usj
jeg som bare drakk 3 glass vin for å vær i form i dag.. men trøtthet er min verste finende.

Men jeg og Bosse har tent i peisen og slapper av.. han i baby gymmen og jeg foran pc'en :)

Vi kommer oss nok gjennom dagen

Back
Topp