Lørdag 03.07

Mor4

Gift med forumet
Og jeg har ikke lagt meg ennå. Dere kan jo tenke på meg og lure på om min dag er bra når dere står opp i morgen (i dag)[:D][:D][:D]

Neida, har bare hatt det kjempekoselig og nytt sommernatten[:D] Venninna mi er akkurat gått hjem. Veldig koselig har vi hatt det, kommer til å leve lenge på denne. I morgen skal jeg bare ligge på stranden, så vannari om jeg er trøtt[:)]

Ha en strålende dag!!!

god morgen[:)]

ikke ferietid her enda, men føles nesten sånn likevel. annerledes på jobb for tiden og litt sommervær så følelsen kommer kjenner jeg[:)]

hvordan er formen mcmor?[:D] håper du sover nå hvertfall[;)]

i dag kommer lillebror og hjelper oss å få ferdig lille-verandaen, er ikke så mye jobb det så tror ikke det blir så stressende i dag. ikke like fint vær her i dag som i går, men egentlig fint det for jeg har blitt solbrent[8|] på skuldrene/ryggen, skikkelig skille etter singletten... så vet ikke hva jeg og ungene skal, vi finner vel på noe[:)]

ha en fin juli-lørdag[:)]

God morgen dere! [:)]

Her er det overskya og regnete i dag. Passer meg også litt bra, pga solbrent rygg [8D]
Jeg stikker på trening kl 10, så klart. Gleder meg masse, lørdagssteppen er så BRAAAA! [:D][:D] Får virkelig brukt både kroppen og hodet, siden det er en B/C-time.
Mulig jeg og bestevenninna mi pynter oss litt etter treninga, og stikker i kirka. Ei gammel skolevenninne gifter seg nemlig i dag, så vi har litt lyst til å overvære det.
Senere i dag tenkte jeg å dra med meg sambo på shopping, han trenger litt nye gensre og bukser...

Ha en feiende flott lørdag alle sammen! [:D]

I dag sto jeg og Vilde opp kvart på 7.. Ikke vant med å stå tidlig opp i helgene nei. Vilde pleier å sove fram til 8[:)]
Så vi har kost oss med frokost bare vi to, jeg har rydda og tatt ut av oppvaskmaskinen.. Nå leker Vilde på gulvet og jeg bare venter på at dem to andre skal våkne til live..

Mc mor: har du bada i år? og i tilfelle hvordan er tempen på vanne[8|]

Vi har for øyeblikket helt overskyet og 18.9 grader ute...

I`m up, og formen er stigende[:D] 

Buffi - jeg prøvde meg i forigår, men klarte ikke dukke meg, kom bare til livet så det er ikke varmt ennå. Det var bare ungene som badet den dagen hvertfall, alle voksne stod over[:)]

Varmt og overskyet her. Jeg har sovet til tolv[:)] Var ute med venner i går vi, så fotballkampene og spiste mat. Kjempe kos. Selv frk. gravid må lufte seg innimellom ellers går hun på veggen. Samboeren synes det er perfekt å ha med seg sjåfør når han er ute[:D]

Samboeren skal ut å kjøpe laptop med mammaen sin, for dems har gått til helvete og hun skjønner ikke hvilken hun bør kjøpe. Jeg stikker på litt shopping på egenhånd tenker jeg.

Ellers så er morfar blitt dårlig om dagen. Alderen begynner å ta han tror jeg[&o]

Lillemor vil ta seg en hvil på sofaen, og det tror hu mor at hun joiner[:)]

Sur uten grunn til tider, men allikevel hatt en fin dag. Stakkars samboeren som får kjeft i tide og utide uten grunn[:D] Trivelig heks han bor sammen med.

HAr shoppet i dag, men skulle ha topper og sko og endte opp med to bukser. Ja ja....Så det ble lunsj hos svigers med hambourgere på grillen. Nå skal jeg straks ta en kjapp dusj før vi stikker til vennepar på grilling og fotballkveld. Hun dama er høygravid (skal føde på onsdag) så blir vel mye babyprat vil jeg tro.

Looney: Sambo bodde også sammen med ei heks (tidvis...) da jeg gikk gravid sist... tror det er en av sjarmene ved å være gravid jeg! [8D] Man kan jo ikke noe for hormonene!

Vi har gjort mye i dag. Etter treninga var det bare å dusje, hive i seg en bolle, og gå ned til kirka. Skolevenninna var kjempefin brud! [:)] Etterpå gikk jeg og bestis hjem, og på hjemturen fant vi ut at vi skulle dra med oss unger og mannfolk til senteret! [;)][:D] Så vi har shoppa litt. Sambo fikk seg 2 nye skjorter og en genser, og jeg fikk meg ny tunikakjole og bolero, et belte, noe blomsterstasj og sokker. Også kjøpte jeg meg skjell, så nå har jeg en stor bolle fylt med skjell og vann, og flytelys oppi. Sommerpynt! [:)]
Ungene har nå lagt seg, og sambo er på vei ut for å sykle. Jeg blir dermed alene i kveld, jeg aner en date mellom meg, sofaen, Sure sild og dvd-spilleren. Vet ikke hva jeg skal se enda da..

Back
Topp