Løping/jogging

Lizz83

Gift med forumet
Er det noen av dere som har testet løpeformen? Eller som kan noe om det i forhold til bekkenbunnsmusklene? Jeg føler at jeg har god kontroll og gjør knipeøvelser hver dag. Savner veldig å løpe, så jeg tenkte å starte med disse løpetimene igjen inne og heller ta det ute når snøen forsvinner. Håper bare bekkenbunnsmusklene mine tåler det... jeg har trena andre ting og det gikk helt fint :-)

Jeg har ikke testet men utenom elendig kondisjon kan jeg ikke se for meg at det skulle være noe problem :) Jeg har gått mye tur og det går helt fint.

Er det noen av dere som har testet løpeformen? Eller som kan noe om det i forhold til bekkenbunnsmusklene? Jeg føler at jeg har god kontroll og gjør knipeøvelser hver dag. Savner veldig å løpe, så jeg tenkte å starte med disse løpetimene igjen inne og heller ta det ute når snøen forsvinner. Håper bare bekkenbunnsmusklene mine tåler det... jeg har trena andre ting og det gikk helt fint :)

Kanskje et dumt spørsmål, men hva kan skje med bekkenbunnsmusklene? :nailbiting:

Virket som en grei trening det da :) Er selv glad i å jogge men er litt for glatt her til å gjøre det, men når føret blir bedre så har jeg og tenkt til å jogge litt :)

Back
Topp