Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
happymeg:
er det disse du har?
http://www.xxl.no/sko/damesko/joggesko/xt-wings-2-gtx-w-1069194
de var jo kjempefine! kan jo brukes som goretex-sko på fotturer i skogen også de vel? de er stødige på ulendt terreng? og er de for smal eller bred fot? og store el små i str?
sjekka ut de to andre også. adidasen var jo kjempebillig hos xxl! og nike'n var jo fin! hm...får vel gå i butikk for å prøve kanskje..fillern. ville gjerne bare bestilt NÅ! hehe. når jeg endelig er igang med denne løpingen!
Er disse jeg har ja, er hos xxl jeg jobber å ;) Men løpesko UTEN goretex er best syns jeg da!! blir en mye stivere løpsfølelse med goretex, men er såklart smak og behag :)
Jeg bruker mine salomon xt wings (yten goretex) på vanlige gåturer i skogen også ja, men da på opptrampede stier bare. skal du i røft terreng er en ren hiking eller fjellstøvel best :) De er å helt vanlige i str og formen helt normal, hverken bred eller smal ;) husk å ha ca 0,5 cm klaring foran tåa.
var ikke meningen å gjøre valget vanskelig for deg, haha :D du får bare prøve deg frem... :D men ta med de gamle løpeskoene dine så kan selgeren bedre hjelpe deg med å finne ut hvordan løpssteg du har :) kom på forresten at asics har en god sko også. Gel sensor eller hva den het, verd å prøve hvertfall. jeg har vært sykmeldt og i fødselpermisjon lenge så noe navn og kunnskap er litt rustet ;)