Løp og kjøp ;)

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Var på nille idag og det passet perfekt!
De hadde engangstallerkner på salg! 20 stk for 5,-

1367604616841.jpg

Så kjøpte 4 pakker :D
Også må jo vogna til snuppa dekoreres så kjøpte denne

1367604680042.jpg

Og min veldig snille stemor kjøpte denne til amina :)

1367604732939.jpg

Så da er vi nesten klare til både bursdag og 17. mai :D
 
Jups! :D
Men lurer på skoene da, huff burde jo nesten ha skikkelig sko også nå

huff det med sko har je tenkt på oxo, men hu her går ikke, så vi har arvet ett par i str 20( vanlige pen sko) de er for store, men tror de får duge.... :p
Gidder ikke kjøpe sko vi teknisk sett ikke har brukt for
 
Takk, der minnet du meg på noe! Skulle jo på nille og kjøpe slike tallerkener:)
 
huff det med sko har je tenkt på oxo, men hu her går ikke, så vi har arvet ett par i str 20( vanlige pen sko) de er for store, men tror de får duge.... :p
Gidder ikke kjøpe sko vi teknisk sett ikke har brukt for
Huff vi har ikke det engang, altså vi har noen rosa pensko :p haha men passer nok ikke.
Også har vi et par joggesko
 
Huff vi har ikke det engang, altså vi har noen rosa pensko :p haha men passer nok ikke.
Også har vi et par joggesko
Angelica hadde på seg de vanlige rosa ecco skoa sine første 17.mai. Passet overhodet ikke til festdrakten, men ho hadde nettopp begynt å gå så ville ha ordentlige sko:p
 
er det ikke slik kjøp og salg side på face i nærheten av deg??? der har je gjort mange billige kupp :)
Er det ja, men de har ihvertfall ikke hatt noen bunader/festdrakter til str 74 men kan jo høre om de har sko :)
 
Angelica hadde på seg de vanlige rosa ecco skoa sine første 17.mai. Passet overhodet ikke til festdrakten, men ho hadde nettopp begynt å gå så ville ha ordentlige sko:p
Ja viktig med gode sko, men tror ikke det ser så bra ut siden jeg tror hun vil være litt i vogna da ;)
 
Er det ja, men de har ihvertfall ikke hatt noen bunader/festdrakter til str 74 men kan jo høre om de har sko :)

utrolig hva folk har, jammen rart ingen har ei drakt i størrelse 74, på sidene her er det fult av 17 mai klær om dagen :p
 
Så mye fint!!:D Når blir Amina råsøt på 17.mai!
Hadde de tallerkener i blått også?:)
 
Back
Topp