lønsj!!

pupple

Forumet er livet
da sitter jeg her å lønsjer litt.. måtte jo innom bakeren å kjøpe meg en sandwitch[8D] også skal jeg ha latte m vaniljesmak.. MMMM!!!

vi reiste ned i bhg ca 9 og jeg gikk litt senere. skal hente han mellom 13-14 hvis ikke han sover..

og nå har jeg vært på NAV, apoteket, innom frisøren.. men "min" frisør vakke der, så jeg må vente t uka[:(] så da gikk jeg å handla litt i stedet.. matvarer.. ikke no tøyshopp!!

og nå må jeg se hva jeg har gått glipp a her siden i går[:D]
og så bør jeg vaske det ekle kjøkkenet[:@]

Heia!!

Jammen det hørtes jo greit ut!!

Men seriøst!!! Du burde vaske kjøkkenet snart!![8D][8D][8D]

da er det ikke en ting jeg har gått glippa[:D][:D]

usj... da får jeg ned å vaske litt[:@]

trenger ikke lage middag i dag for vi skal til mamma og de å spise. ei kusine av meg og mann og 2barn kommer og.. de bor langt vekk men har hytte her nede (ca 1 time herfa) så det blir kos å treffe de.

ORIGINAL: pupple

da er det ikke en ting jeg har gått glippa[:D][:D]

usj... da får jeg ned å vaske litt[:@]

trenger ikke lage middag i dag for vi skal til mamma og de å spise. ei kusine av meg og mann og 2barn kommer og.. de bor langt vekk men har hytte her nede (ca 1 time herfa) så det blir kos å treffe de.
Det blir nok koselig ja![:D]

Vært på NAV og levert krav om foreldrepenger? Det har vært en 3-4 sånne gravide damer hos meg i dag også. Bli'kke mindre babysyk av det akkurat![;)] Hu ene pusta og peste fælt, syntes det var varmt...[&o]

Back
Topp