Lønn

Jeg er sykemeldt og får bare 12000 utbetalt fra nav nå, men jeg hadde vel ca 18-19000 utbetalt i jobben. Jobben jeg hadde før den så hadde jeg sånn 23-24000 utbetalt.. kjipt å bare gå nedover lønn :p Disse lønnene var også begynner lønn uten noe ansiennitet :)

Jeg jobber ikke for tiden, så vi klarer oss på gubbens lønn. Ca 60 000-100 000 i mnd ettersom.

Må innrømme at det er fryktelig deilig å kunne velge om jeg vil jobbe :)
Og junior elsker at jeg er hjemme når han kommer fra skolen :)
Er ikke sikkert det er så lurt om noen år da, om dere av en eller annen grunn skulle finne på å gå fra hverandre. Null inntekt, null pensjonsrettigheter, vanskelig å komme tilbake i jobb etter lang tid uten osv... Sier ikke at det vil skje da, men kjenner flere som har kommet i den situasjonen og angrer veldig.

Er ikke sikkert det er så lurt om noen år da, om dere av en eller annen grunn skulle finne på å gå fra hverandre. Null inntekt, null pensjonsrettigheter, vanskelig å komme tilbake i jobb etter lang tid uten osv... Sier ikke at det vil skje da, men kjenner flere som har kommet i den situasjonen og angrer veldig.

Tror de fleste arbeidsgivere vil forstå at å være hjemme med barn er en "gyldig" grunn. (selvfølgelig om økonomien tillater det). Jeg begynte å være hjemme da sønnen vår var en del syk, så vedvarte det en god stund. Har gode referanser samt en åpen invitasjon tilbake til min gamle jobb :) så tror nok det går helt fint :) samt vært sammen med gubben i snart 16 år.
Men ja shit can happen med alle.

I underkant av 24 000

I full stilling ca 23 000 etter skatt. Nå jobber jeg redusert frem til vi får han i barnehage og da ca 14-15000 pluss evt ekstravakter

Rundt 24-25000 etter skatt! :)

Har timesbetaling så jeg får betalt etter hvor mange timer jeg faktisk har vært i arbeid, men det skal ligge rundt 25-27 000 utbetalt

33000 kr
Jobber mye overtid.

Back
Topp