lønn

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
om jeg kan spørre og noen vil svare[:)]:

hvor mye tjener du per mnd - etter skatt - når du syns du har bra/ok lønn?

jeg får utbetalt 16 500 i måneden i 80% stilling (skulle ha hatt 17 500, men jeg sparer opp med å betale mere i skatt[;)]) og nei, jeg synes ikke det er noe bra lønn.

Tror jeg har utbetalt mellom 22 og 23 tusen. Betaler ganske mye skatt da, for jeg har ikke justert skatten etter verken lån eller barnepassutgifter. Lønnen er vel helt grei, men mye vil jo som kjent ha mer... [8D]

litt under 13000[8|] 80% stilling. ikke all verden, men det rekker til mat da[:D] godt jeg har en mann som tjener til utgifter[;)]

ORIGINAL: Miss Fat

Hjemmevære husmor:

300% jobb pluss litt til
Utbetalt rundt 5000 pr måned i kontantstøtte

[:)]en fin jobb likevel da[;)]

ORIGINAL: IdaK

Tror jeg har utbetalt mellom 22 og 23 tusen. Betaler ganske mye skatt da, for jeg har ikke justert skatten etter verken lån eller barnepassutgifter. Lønnen er vel helt grei, men mye vil jo som kjent ha mer... [8D]

ja, det anser jeg også som bra[:)]

ORIGINAL: Miss Fat

Hjemmevære husmor:

300% jobb pluss litt til
Utbetalt rundt 5000 pr måned i kontantstøtte

Da har jeg ca 500% stilling, 100% jobb, hus, barn og mann...

Jeg har gjennomsnittlig 20.000 i mnd, synes det er bra!

Jobber 80% å har utbetalt ca 13000,-

ORIGINAL: MaRtE:)

litt under 13000[8|] 80% stilling. ikke all verden, men det rekker til mat da[:D] godt jeg har en mann som tjener til utgifter[;)]

13000 på matbudsjettet? Er dere 10 eller [;)][:)]

Her tjener jeg nok [8D] Mer enn samboer og svigerforeldrene mine. Svigerfaren min og jeg har til og med samme stilling, bare på forskjellig plass, heheeh.. Han ble "møkk sur" når jeg hadde lønnsforhandlinger og forhandlet meg frem til bedre lønn enn han har, etter 20 år i bransjen eller noe.. *ler*

ORIGINAL: bumpien

Her tjener jeg nok [8D] Mer enn samboer og svigerforeldrene mine. Svigerfaren min og jeg har til og med samme stilling, bare på forskjellig plass, heheeh.. Han ble "møkk sur" når jeg hadde lønnsforhandlinger og forhandlet meg frem til bedre lønn enn han har, etter 20 år i bransjen eller noe.. *ler*

hehe, ikke bare mat da. men alt til husholdninga, klær og sko og ting/tang, gaver og sånt. jeg bet ikke mange regninger nei, men pengene flyyyyyr!!!!

ORIGINAL: bumpien

hva jobber du som da?? skal vi bytte[8|][:D]

Jeg tjener ikke så alt for mye, mellom 14-15000 på 100% stilling, synes det er helt greit siden jeg å gubben til sammen har ca 50000 utbetalt til sammen.

Tjener vel ca 22.000 etter skatt.. Går i 100 % jobb.. Og i TILLEGG har man en 300 % stilling hjemme hvor man skal ta seg av hus og barn og mann og klær osv.. Men den er dårlig betalt i penger, men godt betalt i opplevelser og minner.. [:)]

23-24.000 etter skatt

Jobber 100% og har 19500,- utbet etter skattetrekk + 500 i ekstratrekk. Jeg er på det 3 nederst lønnstrinnet så det er bare å klattre [8D] Og nei det er ikke godt betalt i forhold til den jobben som gjøres og med tanke på hva tilsvarende ansatte har i lønn hos andre like firma.

Får bonus i tillegg.

Jeg har utbetalt 970 kr, men får vel 3303 kr til når jeg får søkt om kontantstøtta.

Back
Topp