N
Nummer1(-:
Guest
om jeg kan spørre og noen vil svare[:)]:
hvor mye tjener du per mnd - etter skatt - når du syns du har bra/ok lønn?
hvor mye tjener du per mnd - etter skatt - når du syns du har bra/ok lønn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss Fat
Hjemmevære husmor:
300% jobb pluss litt til
Utbetalt rundt 5000 pr måned i kontantstøtte
ORIGINAL: IdaK
Tror jeg har utbetalt mellom 22 og 23 tusen. Betaler ganske mye skatt da, for jeg har ikke justert skatten etter verken lån eller barnepassutgifter. Lønnen er vel helt grei, men mye vil jo som kjent ha mer... [8D]
ORIGINAL: MaRtE:)
litt under 13000[8|] 80% stilling. ikke all verden, men det rekker til mat da[:D] godt jeg har en mann som tjener til utgifter[;)]
ORIGINAL: bumpien
litt under 13000[8|] 80% stilling. ikke all verden, men det rekker til mat da[:D] godt jeg har en mann som tjener til utgifter[;)]
13000 på matbudsjettet? Er dere 10 eller [;)][:)]
Her tjener jeg nok [8D] Mer enn samboer og svigerforeldrene mine. Svigerfaren min og jeg har til og med samme stilling, bare på forskjellig plass, heheeh.. Han ble "møkk sur" når jeg hadde lønnsforhandlinger og forhandlet meg frem til bedre lønn enn han har, etter 20 år i bransjen eller noe.. *ler*
ORIGINAL: bumpien
13000 på matbudsjettet? Er dere 10 eller [;)][:)]
Her tjener jeg nok [8D] Mer enn samboer og svigerforeldrene mine. Svigerfaren min og jeg har til og med samme stilling, bare på forskjellig plass, heheeh.. Han ble "møkk sur" når jeg hadde lønnsforhandlinger og forhandlet meg frem til bedre lønn enn han har, etter 20 år i bransjen eller noe.. *ler*