Lønn i juli for dere som jobber i kommunen

mamma85

Glad i forumet
Får vi ikke lønn i juli? Jeg har en fast annen hver helg stilling men fikk ikke lønn for disse dagene.. er det slik det skal være siden vi fikk feriepenger i juni.. noen som kanskje jobber kommunen som vet?

Blir veldig lettet om noen svarer, ble litt smånervøs no.. men helt mulig det skal være sånn og[8|]

Jeg jobber o Oslo kommune og får ikke lønn i juli fordi vi får både feriepenger og lønn i juni. feriepengene er jo julilønna på en måte.

Men da skal det helt sikker være slik da....[8D] 

Jo, jeg fikk
Både min faste lønn og for det jeg har jobbet overtid

Jeg fikk lønn i går som vanlig. Her trakk de ferien fra forje utbetaling.

Hm[8|].. hva er riktig her da.. iallfall en som har fått vanlig lønn + ekstra vaktene. Jeg fikk bare for ekstra vaktene men ikke vanlige lønnen min.... dette er rart. Tenker jeg ringer lønningsdamen i morgen og sjekker opp i dette... jeg ble iallfall trukket sinnsykt mye forrige mnd pga av at jeg tok ut ferie

Her er det ingen lønn i juli[:'(]

di trekker 5 ukers ferie når man får feriepengene her...så vanli lønn i juli

Men er noen av dere som har svart fra bergen? er det kanskje litt forskjellig fra sted til sted? Men iallfall fant en side på nettet og der stod det at det skal være full lønn i juli for dem i bergen iallfall... men det fikk ikke jeg... det er bare snakk om rett over tre tusen kroner som kunne vært greit å ha... og siden jeg ble trukket sinnsyk mange tusen forrige mnd så stusser jeg på at jeg ikke fikk den lønnen jeg skulle hatt denne mnd

Min tante som bor i bergen sier her at man skal få vanlig lønn ijuli i bergen og.

ORIGINAL: mamma85

Hm[8|].. hva er riktig her da.. iallfall en som har fått vanlig lønn + ekstra vaktene. Jeg fikk bare for ekstra vaktene men ikke vanlige lønnen min.... dette er rart. Tenker jeg ringer lønningsdamen i morgen og sjekker opp i dette... jeg ble iallfall trukket sinnsykt mye forrige mnd pga av at jeg tok ut ferie

Jeg fikk ferie penger forrige mnd med lønn for ekstravakter
Spørs når du fikk feriepenger da, juni eller juli?

vi får ikke lønn i juni, men feriepenger i steden. Og vanlig lønn igjen i juli. Jobber under Helse  sør\øst.

Jeg og mener jeg skal ha lønn[&o] men snakket med min sjef og hun sa vi ikke fikk vanlig lønn i juli og at hun heller ikke fikk... så sa jeg til henne jeg ville snakke med hun som har med lønnen å gjøre men nei det trengte jeg ikke sa hun...[8|] for det var slik det var.
Men hun sjefen her er så slu vil spare på alle kronene der det går ann å spare om det går på bekosting av personalet. Heldigvis skal jeg begynne i ny jobb så er ferdig der egentlig men skal ha lønn til å med aug.

Og jeg fikk feriepenger i juni så skal ha full lønn i juli ble jo tross alt trukket for å ha tatt ferie ut skal jo slippe å bli trukket denne mnd og

Håper bare jeg får de[&o] får ikke de denne mnd uansett men til neste lønning

ORIGINAL: ¤Ida

samme her i sør[:)]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

ORIGINAL: ¤Ida

samme her i sør[:)]

Men dette har de gjort hos meg også [&o] men allikevel ikke fått vanlig lønnen min kunn ekstravakter og det er ikke mye å skryte av

Vi får feriepenger i juni og vanlig lønn de andre 11 mnd[:)]

Jeg jobber i kommunen,fast .
Og jeg har fått lønn i juli.

Her får vi lønn hver mnd,noe annet e jo helt sykt..
Lønna i juni bestod jo av  mnd.lønna + fjorårets  opptjente feriepenger - trekk for antall uker ferie man skal ha.
Derfor får vi lønn som vanlig i juli,siden vi allerede har "Betalt" for ferien vi skal ha ,enten vi har den i juli eller september.

Trudde alle kommuner hadde slik system

Back
Topp