Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarTror jeg hadde 217 før jeg tok fagbrev.
Det var ganske bra, jeg har 237 i timen med ansiennitet (står fra - 08 på lønnsslipp, men det er fra første gang jeg begynte i helsevesen og hatt kun sommerjobber noen år osv)Tror jeg hadde 217 før jeg tok fagbrev.
Ble litt usikker på om det er riktig egentligDet var ganske bra, jeg har 237 i timen med ansiennitet (står fra - 08 på lønnsslipp, men det er fra første gang jeg begynte i helsevesen og hatt kun sommerjobber noen år osv)![]()
EnigDet var ganske bra, jeg har 237 i timen med ansiennitet (står fra - 08 på lønnsslipp, men det er fra første gang jeg begynte i helsevesen og hatt kun sommerjobber noen år osv)![]()

Såpass mye forskjell mellom to kommuner altså?EnigJeg har ansiennitet fra 2009. 235kr i den ene kommunen jeg jobber. 211kr i den andre kommunen. Har fagbrev og har hatt det siden 2009…
![]()

Jeg har endel mer ansenitet enn degDet var ganske bra, jeg har 237 i timen med ansiennitet (står fra - 08 på lønnsslipp, men det er fra første gang jeg begynte i helsevesen og hatt kun sommerjobber noen år osv)![]()
Usikker hvor mange år vi teller ansiennitet i helsevesenet, vet vi gjør et hopp ved 10år. I tillegg er visst tiden hjemme med barnet også regnet med. Der samboer jobber, så slutter de å se på det etter noen få årJeg har endel mer ansenitet enn deg
).Jobber du som vikar begge steder? Eller fast noen av stedene?
Har fast den ene plassen. Men jobbet som vikar i tilrettelagte tjenester i den kommunen hvor jeg har 211kr timen også, og i tilrettelagte tjenester hadde jeg 235. Har prøvd å sjekke ut om jeg har riktig timelønn med 211… noe dem mener er riktig. Men veldig rart! Jeg har til og med levert alt av papirer på nytt..Jobber du som vikar begge steder? Eller fast noen av stedene?![]()
Så merkeligHar fast den ene plassen. Men jobbet som vikar i tilrettelagte tjenester i den kommunen hvor jeg har 211kr timen også, og i tilrettelagte tjenester hadde jeg 235. Har prøvd å sjekke ut om jeg har riktig timelønn med 211… noe dem mener er riktig. Men veldig rart! Jeg har til og med levert alt av papirer på nytt..

Er samme telling som i kommunen, ogsp bhg. Såntelles likt som jeg harnå , om jeg klarer å finne alle attester da..Usikker hvor mange år vi teller ansiennitet i helsevesenet, vet vi gjør et hopp ved 10år. I tillegg er visst tiden hjemme med barnet også regnet med. Der samboer jobber, så slutter de å se på det etter noen få år
Ferdig utdannet i 2013, men ordentlig fast jobb fra 2020 (jepp, gøy med helsevesenet og de små prosentstillingene).
Men etter ett visst antall år, så slutter vel ansiennitet ifht lønnsstigning å telle, trodde jeg? Usikker på hvordan det fungerer, vet bare at jeg steg litt etter 10års ansiennitetEr samme telling som i kommunen, ogsp bhg. Såntelles likt som jeg harnå , om jeg klarer å finne alle attester da..

Ja etter 16 eller 20 årMen etter ett visst antall år, så slutter vel ansiennitet ifht lønnsstigning å telle, trodde jeg? Usikker på hvordan det fungerer, vet bare at jeg steg litt etter 10års ansiennitet
Håper du finner alle![]()
Takk, innbilte meg at det var noe slikt, men kunne ikke finne noe direkte tall på fagforbundet sine sider, så lurte på om jeg har trodd feilJa etter 16 eller 20 år
16 år det jeg er nå, ser jeh. Så jeg stiger ikke noe mer. Dårlig lønn i bhg også jaTakk, innbilte meg at det var noe slikt, men kunne ikke finne noe direkte tall på fagforbundet sine sider, så lurte på om jeg har trodd feil![]()