Løk

Laban {}

Flørter med forumet
Er det andre som reagerer på løk nå som de er gravide???

Spiste løk på fredag og natt til lørdag våknet jeg med ekstremt mageknip og måtte opp på do flere ganger. Lovte meg selv å ikke spise mer løk under svangerskapet. I går spiste vi spaghetti med ferdig spaghettisaus og jeg mistenker at det var løk i den for i natt holdt det på igjen. Tror ikke jeg kunne spise løk forrige gang heller. Er det bare meg eller er det andre som ikke kan ha løk eller evt andre ting???

jaaaaaaaaaa. jeg kan ikke spise løk. da sitter jeg på do i timesvis etterpå med magevondt[:(] og jeg som er så glad i løk!!!!

ORIGINAL: tittilotta

jaaaaaaaaaa. jeg kan ikke spise løk. da sitter jeg på do i timesvis etterpå med magevondt[:(] og jeg som er så glad i løk!!!!

Jaaa, løk er kjempe godt! [:(][:(][:(]
Synes det er vanskelig å passe på å ikke få i seg noe løk. I ferdig glass og poser er det jo gjerne det uten at man tenker så mye over det. [&:]

det verste er når man skal lage pizza... den er jo ikke noe god uten løk jo.... får håpe kvalmen og spyinga går fort over og man kan spise løk igjen[:D]

huff, nei heldigvis ikke!! Syntes det var vanskelig nok de første mnd med amming å ikke spise løk, jeg.

Eeeeeelsker løk....har ikke merket noe til magevondt enda heldigvis [:D]
Ikke med di to første eller...

Jeg spiste løk mens jeg ammet og jeg....jetungen reagerte ikke for hun ble så vant til det da hun lå i magen min.... Sånn var det med alt...kålstuing kunne jeg og spise stoooore mengder av uten at hun reagerte....

Så det beste er og spise mye av ting mens enn går gravid som ungene kan reagere på ved amming, da er det mindre kjangs for at di reagerer....

ORIGINAL: tittilotta

det verste er når man skal lage pizza... den er jo ikke noe god uten løk jo.... får håpe kvalmen og spyinga går fort over og man kan spise løk igjen[:D]

Er det derfor du ikke kan spise det? Jeg kan ikke spise det fordi jeg rett og slett får en allergisk reaskjon. Kommer ikke til å spise det før jeg har født (ferdig å amme). Det er leeeenge det! [:(][:(][:(]

ORIGINAL: Hope4

Eeeeeelsker løk....har ikke merket noe til magevondt enda heldigvis [:D]
Ikke med di to første eller...

Jeg spiste løk mens jeg ammet og jeg....jetungen reagerte ikke for hun ble så vant til det da hun lå i magen min.... Sånn var det med alt...kålstuing kunne jeg og spise stoooore mengder av uten at hun reagerte....

Så det beste er og spise mye av ting mens enn går gravid som ungene kan reagere på ved amming, da er det mindre kjangs for at di reagerer....

Heldig du er da! [:)]
Jo, sikkert lurt å spise en del, men når jeg får så vondt i magen at jeg ligger og krøker meg og gråter tror jeg jeg holder meg unna løk for egen del... [&:]

ORIGINAL: Bagheera

reagerer ikke[:)][:)]
men i slutten av svangerskapet med sindre, spiste jeg after eight, kan love dere at jeg løp på do[:o]
spiste ikke den sjokoladen igjen før sindre var rundt 1 år[:-]

Hm...hva er det med den sjokoladen?
Er den lakserende? Aldri tenkt på. [:D]

nå skjønte jeg at jeg ikke tåler løk heller for tiden!! måtte på do med en gang nesten etter at jeg hadde spist pølsegratengen jeg laget[8D]
hadde oppi litt mye løk sikkert... glad i det sjø[:)] jaja, prøve å holde meg unna nå da[:)]

ORIGINAL: Krepsen83

nå skjønte jeg at jeg ikke tåler løk heller for tiden!! måtte på do med en gang nesten etter at jeg hadde spist pølsegratengen jeg laget[8D]
hadde oppi litt mye løk sikkert... glad i det sjø[:)] jaja, prøve å holde meg unna nå da[:)]

Det var det jeg lagde også. Pølsegrateng med ekstra mye løk. Æsj, synd det blir lenge til neste gang! [&:]

Back
Topp