Mammafor2engler♡
Forelsket i forumet
Kan dette være rier i etterkant? Har sinnssykt vondt i magen og hard mage. Kommer i tak...
Noen som vet?
Er 40 + 3 i dag!
Noen som vet?
Er 40 + 3 i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det er kjiptNei, de forsvant visst. (De var sikkelig sterke)
Nå er de bare back to maserier![]()
Ååå så utrolig kjipt!Uff det er kjipt![]()
Hadde det sånn natt til mandag.
Rier som kom hvert 3-4 minutt og varte alt fra 60-120 sek. Men når vi kom på sykehuset så stoppa det![]()
Skikkelig nedtur men ganske vanlig sa jordmora.....
Uff det er kjipt![]()
Hadde det sånn natt til mandag.
Rier som kom hvert 3-4 minutt og varte alt fra 60-120 sek. Men når vi kom på sykehuset så stoppa det![]()
Skikkelig nedtur men ganske vanlig sa jordmora.....
Ja da var jeg rimelig nedforÅåå så utrolig kjipt!![]()
Kan ikke gi opp nei, ut skal de jo uansettBlir gal..vi får bare holde ut.. Men man gir liksom aldri opp håpet
![]()
Kunne de ikke hjulpet deg litt i gang på sykehuset?Ja da var jeg rimelig nedfor![]()
Den siste timen var de så kraftige at jeg kasta opp samtidig som jeg fikk ei rie.
Men man får jo ikke gjort noe annet enn å fortsette og vente på at det begynner igjen![]()
Jeg spurte om ikke det var noe de kunne hjelpe med, men det var de ikke villige til siden det tross alt var 4 dager før terminKunne de ikke hjulpet deg litt i gang på sykehuset?da jeg kom inn hadde jeg ikke veldig vonde rier, og var ikke i aktiv fødsel. Hadde tre cm åpning men var vel litt igjen på livmorhalsen eller noe. Jm ga meg da klyx fordi det kunne sette fart på det, og akupunktur. Det satte skikkelig fart på sakene, mens jeg lå med nålene ble riene syykt mye verre
![]()
Så dårlig. Jeg var jo bare 38+0. Håper det snart skjer for deg og at det går hele veienJeg spurte om ikke det var noe de kunne hjelpe med, men det var de ikke villige til siden det tross alt var 4 dager før termin![]()
Var ikke akkurat som om de var opptatt med så mange andre fødende heller, var kun opptatt på ei fødestue.....