Løftestang, vektstang eller hva det nå heter

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg er på jakt etter en slik stang jeg kan henge i taket som jeg (og mannen) kan gjøre pullups (dra seg selv opp etter armene) på.

Noen som vet hva de egentlig heter, og hvor jeg får tak i en slik en?

Den i dørkarmen ser jo genial ut, og den kan tas ned mellom hver gang, tusen takk

Jeg er fornøyd med vår. Enkel å ta av hvis man skal lukke igjen døren. Det kan bli et lite merke på tapeten da, men er ikke noe vi tenker så mye over inne på treningsrommet vårt.

En annen ting jeg vil anbefale er å kjøpe noen strikk til å hjelpe til med å klare den første pullupen, med mindre du er godt trent da. Jeg måtte trene ganske lenge med tykke strikk før jeg klarte min første pullup uten :)

Jeg er fornøyd med vår. Enkel å ta av hvis man skal lukke igjen døren. Det kan bli et lite merke på tapeten da, men er ikke noe vi tenker så mye over inne på treningsrommet vårt.

En annen ting jeg vil anbefale er å kjøpe noen strikk til å hjelpe til med å klare den første pullupen, med mindre du er godt trent da. Jeg måtte trene ganske lenge med tykke strikk før jeg klarte min første pullup uten :)
Tusen takk.
De hadde den forresten på XXL :)

Back
Topp