løfter rompa

Twilight

Forumet er livet
Selin har begynt å løfte på rompa i de siste dagene og nå igår så kom hun helt opp på kne... det er så kult når hun gjør det, hun skyver seg fremover liksom... sitter nesten i krabbestilling, bare at hun løfter ikke magepartiet... synes det er litt tidlig jeg...

er det andre???

det er litt morsomt når ting skjer:) hvis hun er som pappaen sin går hun når hun er 9 mnd[:)][:)]
det blir spennende å se[;)]

Her hater hun å ligge på magen,ikke klarer hun å snu seg fra rygg til mage enda heller så jeg har fått en liten latsabb[:)]

Vi var på hs på fredag og da var det en gutt der som gjore slik..
Hun sa da at de barna som ligger masse på mangen lærer stadig nye ting og er gjerne litt raskere i utvikling enn de som ikke er så glade i å ligge på magen[:)]

Jeg trodde de skulle begynne å åle før de begynte å krabbe jeg?
Thale har ikke skjønt at hun kan løfte rompa når hun ligger på magen ennå, jobber fortsatt mye med å strekke ut armene sine, det gjør hun stadig oftere. Rulle gjør hun MYE til tross for at hun egentlig ikke har lyst til å ligge på magen[:D] Er vel nysgjerrigheten som driver henne om hun er lik sin mamma[:D]

Leon gjør slik også...
Det startet med at han ikke var så flink til å ligge på magen for en liten tid tilbake. Lå med nesen i gulvet og rumpen i været.

Nå når han har fått kontroll på mageleie har han begynt å sette tærene i bakken, rumpen i været og skubber til... kjempeartig!
Han kommer seg litt fremover, men er faktisk mer ivrig på å skubbe seg bakover [:D]

jonas og løfter på rompa.. har jort d ei stond nå.. e så hærligt å se på de han ligge å kave

ORIGINAL: Ida11.07.07

Her hater hun å ligge på magen,ikke klarer hun å snu seg fra rygg til mage enda heller så jeg har fått en liten latsabb[:)]

Vi var på hs på fredag og da var det en gutt der som gjore slik..
Hun sa da at de barna som ligger masse på mangen lærer stadig nye ting og er gjerne litt raskere i utvikling enn de som ikke er så glade i å ligge på magen[:)]

tror ikke det er helt riktig egentlig, min nevø har alltid ligget på magen for han har hatt kolikk og han sov på magen å, har aldri likt å ligge på ryggen, men utviklinga hans var veldig tregt, han er 13 mnd han går kun med støtte og han begynte ikke å krabbe før han var 9mnd... tror det er ganske forskjellig fra hvor aktive de er...

Markus løfter også på rompa og skyver seg litt framover. [:D]
Særlig når han ligger på stellebordet, for da vil han titte nærmere nedi skuffen. Skummelt!
Men han synes det er så gøy å ligge på magen der oppe. Jeg må holde en arm på hver side så han ligger trygt!

kenan har gjort det i ca en måned nå[;)]kjempe digg[:D]Han prøver å krabbe skikkelig men når han ikke får det til så blir han sinna[:D]

pappen t jonas løfta han opp så han sto på beinå på ein måte,så bjynte han å bevege beina framøve.. va så sjønt å se på,han smilte fra øyra t øyra[:D][:D]

Back
Topp