Løfte hode..

Minni84

Forumet er livet
Er barna deres flinke til å løfte hode?? Maja vil absolutt ikke ligge på magen, ligger bare å kaver me armene rett ut og gråter.. Hun får vel ikke den treninga hun skal ha da vel!? Andre som har samme problem? Noen tips?  

akkurat samme her, å hvis ho ikke bli sur så e d fordi ho e trøtt å sovne på magen...

Jeg legger meg på gulvet foran henne, men føler jeg snakker og smiler til en vegg, hun vil ikke se på meg da. Hehe, føler meg ganske dum der jeg ligger og snakker til meg selv.. Men jeg kan prøve å legge henne på magen litt mer når vi er på badet[;)] D blir nok bedre etterhvert (håper jeg)

prøve alt mulig her å, ingenting e bra nok....

Maja er veldig flink til å løfte hodet sitt. Hadde ho litt på kjøkken bordet i dag faktisk, med dyna si under, jeg skulle rydde ut varer, og ho liker ikke så godt å ligge stille når ho ikke ser oss... Det syns ho visst var veldig artig[;)]
Har dere prøvd med et speil under? Det syns også Maja er artig[:)]

Vi har fått skryt av hs at vi trener Aida godt, men det jeg gjør som regel er å lene meg helt ned i god stolen min og ha henne på brystet eller i senga. Da er hun i nærheten men alikevel holder hun hode oppe og trener. En ting til, jeg lener henne oppå stolkanten (den er myk) da sitter hun halvveis oppå meg og lener seg med armene og ser på tv eller noe sånt...

Vi og fikk skryt på hs når vi var der på 3 måneders kontroll... Gabriel ligger hvertfall på magen 2 ganger om dagen. Han og var grinete i begynnelsen, men etter hvert som han har blitt sterkere liker han det bedre og bedre... Og nå kan han ligge sånn kjempe lenge..

Men et godt råd som helsesøster gav meg, var å la de ligge litt lengre enn de synes er greit selv... Så la de grine litt så skal dere se at det kommer seg etter hvert...[;)]

ett tips vi fikk om hvordan vi kunne gjøre det var at babyen kunne ligge på bryste ditt,, også en anna måte er at du ligger på gulvet og bøyer beina mot magen så kan babyen ligge oppå der, om du skjønner... nesten som å "fly"[:D] det sa iallefall helsesøstra at var like bra. og det har funka hos oss, nå liker han til og med å ligge på magen, hata det før når han ikke fikk opp hodet[;)]

Katarina elska å ligge på golve både på mage å på rygg.
ho kan godt holde hode oppe i 15-20 min når ho ligg på mage

..
ORIGINAL: Minni84

Er barna deres flinke til å løfte hode?? Maja vil absolutt ikke ligge på magen, ligger bare å kaver me armene rett ut og gråter.. Hun får vel ikke den treninga hun skal ha da vel!? Andre som har samme problem? Noen tips?  
samme problemet har vi[&:] Linn bare vræler og vræler, men Odin prøver bittelitt da. men idag skal jeg la Linn vræle litt så får vi se, skal på 3mnd kontroll på mandag, se hva de sier da

Bra å høre at d ikke er bare Maja som ikke vil ligge på magen.. Men tusen takk for alle gode tips!!

Back
Topp