Løørdaaag!!

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Jeg og snuskepusen karamella ligger i senga å ser på barnetv. Snart skal vi ordnes og fikses å dra i bursdag til en i barnehagen. Så skal vi til pappa å feire 50 års dagen hans. Travel dag i dag, men fylt opp av kos.
Hva skal dere i helgen da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal på kino!! Endelig går vi sett Karsten og Petra ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ligge i senga.. Mens mannen drar til Trondheim. Så skal jeg på jobb klokken 7! Lurer på om jeg klare og være til stengetid, da jeg er veldig kvalm og svimmel konstant :/

I dag har vi ingen spesielle planer men i morgen skal vi møte en venninne og hennes 2 barn for grilling og kos :-)

Ha en fin helg :-)

Sendt fra Appen :)

Jeg har vært og trent og nå Holder jeg på å bake horn, seinere i dag skal vi på besøk til et vennepar og spise middag, blir koselig, de har en liten en på 5 mnd :) i morra skal vi på besøk til et annet vennepar og spise og se første episode av "neste sommer".

Vi skal gjenerobre huset! Må utnytte dager med litt mer energi! :P Også får vi besøk idag, og skal bort i morgen en liten tur :)

-Taster fra appen-

I dag skal jeg og sambo ha kjærestekveld med film og sånt:-) har virkelig ikke energi til å gjøre noe som helst annet:-P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er bare trøtt og kvalm. Ligger på sofaen mens stormen herjer utenfor. Ungen og mannen har dratt bort sånn at jeg få hvile. Skulle ønske noen kunne vaske hele huset mens jeg lå her

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg sitter på kontoret på jobb. Har jobbet overtid torsdag, fredag og i dag. Går hjem kl 15.00.
Skal på Backstreetboys konsert i kveld :) Heldigvis vip-billetter med middag og sitteplass :)

Da er jeg hjemme etter to bursdager. Er så sliten at jeg bare sitter i stua og prøver å holde tilbake tårene. Skulle ønske at kjæresten min var her og kunne forstå hva jeg går igjennom. Har prøvd å få kontakt med han i dag.. men han er vel fortsatt sur, hørte av venninne at han og alle de andre i huset skal ut å bowle... hadde barnevakt, men henta datteren min hjem igjen, for jeg ville ha litt kos og nærvær. og den eneste som virkelig kan lyse opp dagen min er Arabella <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lørdag ja. her sitter jeg, mannen har reist på besøk til en kompis, guttungen er lagt og jeg har vært bestevenn med spybøtta i hele dag.

Lørdag ja. her sitter jeg, mannen har reist på besøk til en kompis, guttungen er lagt og jeg har vært bestevenn med spybøtta i hele dag.
Uff:( føler virkelig med deg!
Har det ikke så ille her. Mannen er på jobbreise og jeg er på hytta med svigers for å ha hjelp med snuppa. Klarer ikke alt alene sånn som formen er nå:P får heldigvis all hjelpen jeg trenger!

Vi er på hyttetur på fjellet denne helga :-) I går stod vi litt på slalåm, men jeg turde ikke ta så mange turene. Livredd for å falle! Jeg kjørte skikkelig sent og ploget masse hehe, såg nok skikkelig teit ut, men det var gøy å stå litt i alle fall :-)

I dag vet jeg ikke helt hva vi finner på. Kanskje en liten langrennstur. Været er flott, så det frister i alle fall nå :-) Jeg orker ikke å gå langt nå, men en liten tur er greit.

Back
Topp