Løøørdag!

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
God morgen snupper!

I oslo er det strålende vær! Jeg våknet tidelig!

Er alene i helgen, min kjære er på guttetur til England.

Hva er planene i dag da? Skal ut å handle litt jeg;)

Ha en strålende dag!

jeg gjør svært lite akuratt no,mannen stakk en tur te storlien i dag tidlig:) venter på at det skal komme noen å vaske rommet her slik at jeg kan krype under dyna i gjenn:D spise frokost før mannen for til sverige såå kjenner det skal bli godt å sove litt til:) ellers er det ikke mye på planen i dag:) skal slappe av for kjenner jeg ikke er helt 100% i dag:( aner ikke hva det er,er SÅÅ sliten men aner ikke hva det kommer av,har ikke gjort noe som kan gjør at jeg er sliten heller:( får satse på at jeg blir bedre:)

ha en fin dag alle sammen:)

Hei hei [:D]
God morgen !!!
I dag skal de to døtrene mine(den ene ligger i magen [:D]) og jeg møte ei venninne til lunsj... Tenke vi skulle møte henne i byen.. men tenkte heller å bake litt å be henne hjem hit... fordi jeg er sånn plaga med blodtrykksfall.. Er i alle fall det jeg har funnet ut at det er... Blir plutselig svimmel og varm i hele kroppen... Veldig ubehagelig når det slår inn...
Samboer kom hjem fra nattvakt for 2,5 time siden... Kjedelig når han bare går og legger seg, men har jo seff. full forståelse for at han vil sove!! he he
Våknet til et deilig vær i dag!! Skikkelig snødd ute i natt!!!
Her kommer bilde [:D]

Hei og hopp
jepp sola skinner her i oslo deilig
idag skal vi bare handle, rydde og bake litt til bursdag fest i morgen.
men merker at jeg er sliten idag.
så blir vel ikke så mye å gjøre. tror jeg...

tihi

Hei, hei[:)]

Her er hele lille familien vår på besøk hos mine foreldre i helgen, nå sover guttene mine, etterpå skal vi 3 besøke bestemoren min på aldershjemmet[:)] Da skal vi i samme slengen innom en butikk og forhåpentligvis klare å velge ut et hentesett til gullet i magen[:)]

Senere i kveld skal jeg og mannen min på kino el noe annet kos, bare oss to - vi utnytter barnevakten når vi likevel har den[:D] Det gleder jeg meg til[:)]

Good mornings aprildamer!!!

Her er meg og snuppa hjemme. Jeg har lagd gele til ostekaka, så den står og stivner i kjøleskapet. Mannen er på jobb. I kveld skal vi i 40 årsdag til min søster. Snuppa skal sove hos mine foreldre sammen med sine kusiner på 9 og 13 år, det gleder hun seg til!!!

Så i løpet av dagen må jeg finne ut hva jeg skal ha på denne kroppen til festen, og stryke skjorte til mannen....så sånn er vår lørdag!!!

God morgen april jenter!! [:D] I dag skal eg i bursdag til ei venninne.. fikk nettopp mld, og det var så koselig. Lenge siden eg har vært på vorespiel. [:D] Ellers skal eg ikke så mye. I går vasket eg hele huset og er kjempe inponert over at eg klarte det, men blei en del bekkensmerter etterpå.. [:'(] Men nå er det iallefall reint her [:)]

Ha en strålende fin lørdag jenter! [:D]

Her sitter jeg og ser på at snøen laver ned ute- er glad jeg har en mann som er hjemme og kan måkke snøen bort. Ellers er det fullt liv i leiren her, begge mine store barn har overnattingsgjester...og det medfører litt liv. Skal i selskap i kveld - det skal bli koselig!

God formiddag [:)]

Nå skal jeg og samboer kose oss med nystekte rundstykker [:)]
I ettermiddag skal vi ned til byen å treffe noen venner, som vi skal ut å spise sammen med [:)]

God lørdag alle sammen [:D]

Her holder de på med å sette sammen det siste av kjøkkenet vårt i dag. Vært nede og vaska vinduer, men ble sabotert av en liten 2,5åring... [8D] Vil jo hjelpe til vettu....hehe

Nå sitter vi og slapper av og ser på sauen Shaun - lillegutt begynte å bli sliten....og det gjorde mora også. Er så lei sykdom nå at jeg har lyst til å spy!! (eller ikke....[8|]) Jeg har hodepine så det holder pga de bihulene som er helt tette, og lillegutt blir aldri frisk virker det som [&o]

Back
Topp