Mmm..Den så god ut! Ikke værst å få til det der når man er nybakt trebarnsmor.![]()
Hehe takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm..Den så god ut! Ikke værst å få til det der når man er nybakt trebarnsmor.![]()
Jeg er imponert over hva du får til!Hehe takkbakte selve kaka igår kveld, og pyntet den idag når Liana sov
![]()
Hermine er skrubbsulten selv om hun får 240ml mme på morgenenSå flink hun er til å smake!![]()
Vi måtte legge frokosten til side og prøve en time senere. Ingenting ville han ha![]()
Men jeg ammet han jo før vi stod opp, så han var nok ikke sulten.
Kos dere på besøk![]()
Jeg er imponert over hva du får til!da Hermine var 5 dager gammel visste jeg ikke att og fram på skjorta mi engang
![]()
![]()
Kjempefin kake! Jeg har laga New York Oreo Cheesecake idagHIMMELSK
![]()
Hehe, ja det er nok litt forsjell fra nr en til nr tre. Er jo bare et barn ekstra nåHehe takk
jeg hadde aldri gjort det den gangen Emira ble fødtfor da var alt sååå hektisk og dag/natt gikk i ett! Men må jammen si ting er enklere nå
Mmmm deilig med Oreokakeer det en vanlig versjon, eller er den litt annerledes?
Hehe, ja det er nok litt forsjell fra nr en til nr tre. Er jo bare et barn ekstra nåMEN du har jo likevel nylig født og kroppen er vel like utslitt etter fødsel nr tre som nr en???
![]()
Dette er en oreo ostekake! Søk på oreo cheesecake på detsoteliv![]()
Da er ungene i seng, dog litt senere enn vanlig. T sov jo til 10.30 i dag og Lillebror hadde en "liten" lur fra 10.15 til 13.45 :-o
Vi tenkte å se film men Canal digital sin GO funker f**n meg ikke!
Vi er hvertfall klare med vin, sjokolade og jeg har strikketøyet klart!
Vis vedlegget 36038
Ble sen kveld her også, Hermine var ikke i seng før kl 20, men det var fordi vi var i selskap og ikke fordi hun ikke var trøttDa er ungene i seng, dog litt senere enn vanlig. T sov jo til 10.30 i dag og Lillebror hadde en "liten" lur fra 10.15 til 13.45 :-o
Vi tenkte å se film men Canal digital sin GO funker f**n meg ikke!
Vi er hvertfall klare med vin, sjokolade og jeg har strikketøyet klart!
Vis vedlegget 36038
Hjelper nok på å få sove på natta da!Hehe energinivået er høyere enn det har vært på lenge.. men ja, kroppen er litt mørbanket her og der endaså måtte sitte å pynte kaken
![]()
Hjelper nok på å få sove på natta da!![]()
Er først nå Hermine kan sove så lenge uten oppvåkningmen det er jammen ikke hver natt
![]()
God aften, damer!
Her sover vesla, mens vi andre sitter godt planta i sofaen og venter på at pizzaen stekes ferdig. O'herlige lørdagskveld.♡
I dag har jeg fylt opp og satt frem de store norgesglassa jeg fikk av svigerbestemor på torsdag og er fornøyd med kjøkkenbenken nå.
Vis vedlegget 36023
Ja, de er råstilige syns jeg..Sånne har jeg også lyst på! Er veldig glad i ordenheheh..
Ha en kjempe fin lørdags kveld![]()
Ja, de er råstilige syns jeg..Hun hadde vært på bruktbutikken i byen og sett lignende glass til 100kr.stk (noe hun syns var voldsom til pris
), og så kom hun på at hun hadde mange slike i kjelleren. Var nok ganske mange, for jeg skulle få både en-og tolitersglass. Dumt jeg ikke fikk dem tidligere i høst, for da skulle jeg ha plukka bær og laga likør på dem!
![]()
Vesla er lyyyys våken her, og papsen trodde han kjente bæsjelukt så han skulle skifte på henne i senga. Kun tiss der, og nå hører jeg gledeshyl fra ei som syns bleieskift så sent er kjempegøy!! Hahaha..Akk, disse små og deres gleder.♡
Nei, hun er vel ikke fan av bleieskift bestandig, men np var det vel midt i blinken siden hun var våken likevel. Litt ekstra fart og spenning på kvelden?Hahaha pleier dere å ha en som liker bleieskift eller? Er jo herlig da, men tidspunktet er kansje litt dumt![]()