Løøørdag

Mmm..Den så god ut! Ikke værst å få til det der når man er nybakt trebarnsmor.:D

Hehe takk :D bakte selve kaka igår kveld, og pyntet den idag når Liana sov :)

God aften, damer!
Her sover vesla, mens vi andre sitter godt planta i sofaen og venter på at pizzaen stekes ferdig. O'herlige lørdagskveld.♡
I dag har jeg fylt opp og satt frem de store norgesglassa jeg fikk av svigerbestemor på torsdag og er fornøyd med kjøkkenbenken nå.:)
1382204905625.jpg

Hehe takk :D bakte selve kaka igår kveld, og pyntet den idag når Liana sov :)
Jeg er imponert over hva du får til! :D da Hermine var 5 dager gammel visste jeg ikke att og fram på skjorta mi engang :p ;)
Kjempefin kake! Jeg har laga New York Oreo Cheesecake idag :D HIMMELSK :rolleyes:

Så flink hun er til å smake! :D
Vi måtte legge frokosten til side og prøve en time senere. Ingenting ville han ha :p
Men jeg ammet han jo før vi stod opp, så han var nok ikke sulten.
Kos dere på besøk :D
Hermine er skrubbsulten selv om hun får 240ml mme på morgenen :eek: :p Hun er blitt tyngre bare de siste to ukene, så hun er nok inne i en vekstfase hvor hun behøver veldig mye mat da ;) For første gang har hun spist et helt glass (250gr) med middag :eek: OG ei hel middagspølse og 1/2 bit brownie på besøk i ettermiddag :p

God kveld :)
Har handla masse julegaver idag :D søs skal reise til Lofoten før jul, så da fikk jeg ferdig alle julegavene som skal dit idag og sendt de med henne, så slipper jeg å betale porto :)
I ettermiddag var vi hos mamma og kosa oss med New York Oreo Cheesecake (oh heaven!) og pølser med brød + brownies...er litt kvalm nå :p Hermine mumsa ei hel middagspølse og 1/2 bit brownie. Er det lørdag så er det lørdag ey? :p OG pappan feira jo bursdag ;)
Nå er det tv og litt salt snacks! OG prøvesmaking på årets julebrus :D skulle egentlig steke kyllinglår men spørs om noen av oss orker det :p

Jeg er imponert over hva du får til! :D da Hermine var 5 dager gammel visste jeg ikke att og fram på skjorta mi engang :p ;)
Kjempefin kake! Jeg har laga New York Oreo Cheesecake idag :D HIMMELSK :rolleyes:

Hehe takk:D
jeg hadde aldri gjort det den gangen Emira ble født :P for da var alt sååå hektisk og dag/natt gikk i ett! Men må jammen si ting er enklere nå :P:)

Mmmm deilig med Oreokake:eek::rolleyes::D er det en vanlig versjon, eller er den litt annerledes?

Hehe takk:D
jeg hadde aldri gjort det den gangen Emira ble født :P for da var alt sååå hektisk og dag/natt gikk i ett! Men må jammen si ting er enklere nå :P:)

Mmmm deilig med Oreokake:eek::rolleyes::D er det en vanlig versjon, eller er den litt annerledes?
Hehe, ja det er nok litt forsjell fra nr en til nr tre. Er jo bare et barn ekstra nå :p MEN du har jo likevel nylig født og kroppen er vel like utslitt etter fødsel nr tre som nr en??? ;)

Dette er en oreo ostekake! Søk på oreo cheesecake på detsoteliv ;)

Da er ungene i seng, dog litt senere enn vanlig. T sov jo til 10.30 i dag og Lillebror hadde en "liten" lur fra 10.15 til 13.45 :-o
Vi tenkte å se film men Canal digital sin GO funker f**n meg ikke!
Vi er hvertfall klare med vin, sjokolade og jeg har strikketøyet klart!
ImageUploadedByTapatalk1382208669.875560.jpg

Hehe, ja det er nok litt forsjell fra nr en til nr tre. Er jo bare et barn ekstra nå :p MEN du har jo likevel nylig født og kroppen er vel like utslitt etter fødsel nr tre som nr en??? ;)

Dette er en oreo ostekake! Søk på oreo cheesecake på detsoteliv ;)

Hehe energinivået er høyere enn det har vært på lenge.. men ja, kroppen er litt mørbanket her og der enda :P så måtte sitte å pynte kaken ;):)

Da er ungene i seng, dog litt senere enn vanlig. T sov jo til 10.30 i dag og Lillebror hadde en "liten" lur fra 10.15 til 13.45 :-o
Vis vedlegget 36038

Ah så kjipt når sånt ikke funker:confused:
Hehe blir vel kos forde, hvertfall med det du har foran deg ;):P

Vis vedlegget 36038
Ble sen kveld her også, Hermine var ikke i seng før kl 20, men det var fordi vi var i selskap og ikke fordi hun ikke var trøtt ;) :p
Irriterende når tvn ikke funker, også på en lørdagskveld:eek: typisk :p

Hehe energinivået er høyere enn det har vært på lenge.. men ja, kroppen er litt mørbanket her og der enda :P så måtte sitte å pynte kaken ;):)
Hjelper nok på å få sove på natta da! ;)
Er først nå Hermine kan sove så lenge uten oppvåkning :eek: men det er jammen ikke hver natt :p

Hjelper nok på å få sove på natta da! ;)
Er først nå Hermine kan sove så lenge uten oppvåkning :eek: men det er jammen ikke hver natt :p

Ja det har utrolig mye å si! Med Emira sov jeg jo sjeldent på nettene de 2 første månedene..for hun ville absolutt sove i armene mine.. la jeg hun ned, så våknet hun etter 30 min:confused: så da gikk hele døgnet i ett og jeg var såååå utslitt!

Håper Hermine snart sover hele natten, de fleste nettene ;) kan nok komme snart, siden hun har fylt ett år :)

God aften, damer!
Her sover vesla, mens vi andre sitter godt planta i sofaen og venter på at pizzaen stekes ferdig. O'herlige lørdagskveld.♡
I dag har jeg fylt opp og satt frem de store norgesglassa jeg fikk av svigerbestemor på torsdag og er fornøyd med kjøkkenbenken nå.:)
Vis vedlegget 36023

Sånne har jeg også lyst på! Er veldig glad i orden :P heheh..
Ha en kjempe fin lørdags kveld:)

Sånne har jeg også lyst på! Er veldig glad i orden :P heheh..
Ha en kjempe fin lørdags kveld:)
Ja, de er råstilige syns jeg..:) Hun hadde vært på bruktbutikken i byen og sett lignende glass til 100kr.stk (noe hun syns var voldsom til pris ;)), og så kom hun på at hun hadde mange slike i kjelleren. Var nok ganske mange, for jeg skulle få både en-og tolitersglass. Dumt jeg ikke fikk dem tidligere i høst, for da skulle jeg ha plukka bær og laga likør på dem!:D

Vesla er lyyyys våken her, og papsen trodde han kjente bæsjelukt så han skulle skifte på henne i senga. Kun tiss der, og nå hører jeg gledeshyl fra ei som syns bleieskift så sent er kjempegøy!! Hahaha..:D Akk, disse små og deres gleder.♡

Ja, de er råstilige syns jeg..:) Hun hadde vært på bruktbutikken i byen og sett lignende glass til 100kr.stk (noe hun syns var voldsom til pris ;)), og så kom hun på at hun hadde mange slike i kjelleren. Var nok ganske mange, for jeg skulle få både en-og tolitersglass. Dumt jeg ikke fikk dem tidligere i høst, for da skulle jeg ha plukka bær og laga likør på dem!:D

Hehe så kjekt å få sånt i forskjellige størrelser :D heldig! ;) de blir hvertfall veldig fint :)

Vesla er lyyyys våken her, og papsen trodde han kjente bæsjelukt så han skulle skifte på henne i senga. Kun tiss der, og nå hører jeg gledeshyl fra ei som syns bleieskift så sent er kjempegøy!! Hahaha..:D Akk, disse små og deres gleder.♡

Hahaha pleier dere å ha en som liker bleieskift eller? Er jo herlig da, men tidspunktet er kansje litt dumt :P

Hahaha pleier dere å ha en som liker bleieskift eller? Er jo herlig da, men tidspunktet er kansje litt dumt :P
Nei, hun er vel ikke fan av bleieskift bestandig, men np var det vel midt i blinken siden hun var våken likevel. Litt ekstra fart og spenning på kvelden?:p Tror hun oppfatta det som leik, for hun lo og prøvde å vri seg unna grepet til en lettere frustrert pappa. ;)

Hei.
Har ikke rukket åvært innom idag.....
Vært på farten idag :)
Wael kastet opp rett før han la seg.. Bank i bordet bare en gang,og har sovet siden....
Mina har vært våken i 2 timer nå. Gitt hun paracet,dentidox og ny bleie..... Stille også litt skriking....
Trøtt nå.... Denne jenta skal sove lenge i morgen også.....
Pappaen får ikke sove igjen,hvis han står opp om natten så han tar gjerne morgen ;)

Håper hun sovner snart... La oss tidlig,så rakk å komme i drømmeland....
Snakkes i morgen jenter :)

Sent from my iPad <3

Back
Topp