Løøørdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp.
Min tur til å stå opp i dag.
I natt sov Lillebror til kl 03 UTEN oppvåkningen i 23-00.tiden!!
Fantastisk at han kom seg gjennom den uten å våkne og bysses i søvn igjen :D
Fornøyd mamma da ja!
Og så tok vi morgen en god stund før kl 7 :D
6 minusgrader her nå :o
Jeg har lyst til å ta med T på kino i dag! Men spørs om jeg må bytte med mannen slik at jeg kan sove litt med Lillebror, for jeg sov ikke så godt i natt.
Ha en fin lørdag :D

Så flott at Eskil sov så godt da :D
Hermine sov til 05 uten en lyd, fikk mme og sov til 07.30, så vi klager ikke! :D
Min tur å stå opp tidlig idag her også! Nå har vi kosa oss med eggerøre, røkelaks, polarbrød, tomater, banan og kanelsnurr...ooog kaffe såklart! Hermine er så flink å smake på alt! Men laksen bare sutta hun litt på og kasta på gulvet :p

Nå skal jeg bake ei ostekake til mannens bursdagsfeiring i ettermiddag og så skal jeg og Hermine ta en tur bort til mamma før sovetid :)

Så flott at Eskil sov så godt da :D
Hermine sov til 05 uten en lyd, fikk mme og sov til 07.30, så vi klager ikke! :D
Min tur å stå opp tidlig idag her også! Nå har vi kosa oss med eggerøre, røkelaks, polarbrød, tomater, banan og kanelsnurr...ooog kaffe såklart! Hermine er så flink å smake på alt! Men laksen bare sutta hun litt på og kasta på gulvet :p

Nå skal jeg bake ei ostekake til mannens bursdagsfeiring i ettermiddag og så skal jeg og Hermine ta en tur bort til mamma før sovetid :)
Så flink hun er til å smake! :D
Vi måtte legge frokosten til side og prøve en time senere. Ingenting ville han ha :p
Men jeg ammet han jo før vi stod opp, så han var nok ikke sulten.
Kos dere på besøk :D

Hei og hopp.
Min tur til å stå opp i dag.
I natt sov Lillebror til kl 03 UTEN oppvåkningen i 23-00.tiden!!
Fantastisk at han kom seg gjennom den uten å våkne og bysses i søvn igjen :D
Fornøyd mamma da ja!
Og så tok vi morgen en god stund før kl 7 :D
6 minusgrader her nå :o
Jeg har lyst til å ta med T på kino i dag! Men spørs om jeg må bytte med mannen slik at jeg kan sove litt med Lillebror, for jeg sov ikke så godt i natt.
Ha en fin lørdag :D

Å så bra at han sov så bra:D ser ut som om dere har kommet inn i en fin ordning :D;)

Hei og hopp! :)

Her har vel alle sovet godt!:D Leoh sov fra ca kl 23-halv 7(!!):eek::D ammet han igjen, og vi begge sovnet rundt 8, jeg sov til 9 og Leoh til 10 :)
begge jentene har også sovet hele natten, bare Emira gikk på do én gang :D
Deilig når ungene samarbeider med nattesøvn:P

Idag venter vi besøk av 2 brødre og muuuulig en søster av mannen, ellers skal jeg pynte kaka og pakke inn gave til min bestefar :)

Ønsker alle en kjempe fin lørdag!

Hei og hopp! :)

Her har vel alle sovet godt!:D Leoh sov fra ca kl 23-halv 7(!!):eek::D ammet han igjen, og vi begge sovnet rundt 8, jeg sov til 9 og Leoh til 10 :)
begge jentene har også sovet hele natten, bare Emira gikk på do én gang :D
Deilig når ungene samarbeider med nattesøvn:p

Idag venter vi besøk av 2 brødre og muuuulig en søster av mannen, ellers skal jeg pynte kaka og pakke inn gave til min bestefar :)

Ønsker alle en kjempe fin lørdag!
FOR en deilig natt dere har hatt :D
Så fantastisk herlig :)
T kom nettopp ned nå, kl 10.30! Han våknet da Lillebror og jeg stod opp, men heg overtalte han til å legge seg litt med pappaen sin, og det var nå enda godt :D
Nesten så vi får dårlig tid før kino kl 12 :p

FOR en deilig natt dere har hatt :D
Så fantastisk herlig :)
T kom nettopp ned nå, kl 10.30! Han våknet da Lillebror og jeg stod opp, men heg overtalte han til å legge seg litt med pappaen sin, og det var nå enda godt :D
Nesten så vi får dårlig tid før kino kl 12 :p

Hehe ja jeg liker sånne netter!:D og håper det blir flertall av dem;)

Oj så bra at han sov såå lenge:D kjekt når man kan overtale barna til å sove mer :) hehe.. åssen film skal dere se?

Klatremus Liana som har klart å komme seg opp i senga til Emira for første gang:eek::D:p hehe
1382172835685.jpg

Hei på.dere!
Så flott at alle barna hsr sovet godt i natt. Her sov Jenny fra 18.30-06, og da stod pappaen opp med henne. Nå sover hun ute i vogna, mens vi koser oss inne med fyr i ovnen og kaffe i koppen.:) Mannen skal skifte dekk i dag, også tar vi en tidlig middag før vi skal til bedehuset (som er nabohuset vårt) på basar kl.15. Herlig å ikke måtte dra langt for å finne på noe.:)

Ha en knakende god lørdag, damer!!

God dag jente :)

Her så har eg avvenning på Fie :confused: ho e begynnt igjen å våktn i 1-2 tia på natta og trur ho ska få melk...før dt ha vest pappa gjedd ho selfølgele! Så då må eg avven ho igjen...

Så i natt så våkna ho halv 2, og va veldi sint på mamma :eek: prøvd å gje ho vattn, men dt va ikje bra nokk!

Men ho søvna igjen kl 3, etter at eg ha gådd inn kvart 10-15 min, og trøsta ho, så ho sjønna vell at dt ikje vart nå melk.

Men då søv ho tell kl 10! Og va veldi sultn, ho spist 2 brødskive å en yoghurt te frokost :D

I dag ska vi bre kos oss heime, eg ska rydd å vask litt :)

<3 Fie Elise <3

Her så har eg avvenning på Fie :confused: ho e begynnt igjen å våktn i 1-2 tia på natta og trur ho ska få melk...før dt ha vest pappa gjedd ho selfølgele! Så då må eg avven ho igjen...

Så i natt så våkna ho halv 2, og va veldi sint på mamma :eek: prøvd å gje ho vattn, men dt va ikje bra nokk!

Men ho søvna igjen kl 3, etter at eg ha gådd inn kvart 10-15 min, og trøsta ho, så ho sjønna vell at dt ikje vart nå melk.

Men då søv ho tell kl 10! Og va veldi sultn, ho spist 2 brødskive å en yoghurt te frokost :D

<3 Fie Elise <3
Har du snakket med far om dette eller? Hun må da bli forferdelig forvirret om dere gjør så forskjellig? Ikke noe rart hun våkner og er sinna da :o
Håper dere finner ut av det :D
Masse mat hun spiste da :D

Hehe ja jeg liker sånne netter!:D og håper det blir flertall av dem;)

Oj så bra at han sov såå lenge:D kjekt når man kan overtale barna til å sove mer :) hehe.. åssen film skal dere se?
T er med i barnefilmklubb, de sender mange forskjellige filmer, ca en i måneden. Mange rare og :p
Den vi så i dag het Tigre og tatoveringer
Den var veldig bra da :D

Nå har Lillebror sovet i 3,5 time! :o
Han og mannen skulle egentlig møte oss i byen etter filmen, men det utgikk jo, så vi kom hjem igjen.
Må spise litt sen lunch alle sammen, og så dra på senteret for å handle litt.
I mens mannen steller E drikker jeg kaffe og har begynt å strikke på ulldressen - endelig!

Har du snakket med far om dette eller? Hun må da bli forferdelig forvirret om dere gjør så forskjellig? Ikke noe rart hun våkner og er sinna da :eek:
Håper dere finner ut av det :D
Masse mat hun spiste da :D

Eg vist ikje at han ha gjort det før i går, når eg spurt han om det..og da sa at han at når ho bi så sinna på natta ha han gjedd ho melk....før han takkel ikje at ho bi lei seg...så ho snurr han rundt lillefengern.....

Eg ha tenkt å ta det opp med han i dag, og sei det at han MÅ ikje gje ho melk når ho e der...også kjæm ho tell meg også får ho ikje det....det e lite vits å avven ho då...

No søv ho kvila si :)

<3 Fie Elise <3

Uff så kjedelig å måtte avvende hun igjen.. du får si ifra til pappan neste gang hun skal være der ;)

T er med i barnefilmklubb, de sender mange forskjellige filmer, ca en i måneden. Mange rare og :p
Den vi så i dag het Tigre og tatoveringer
Den var veldig bra da :D

Ah så morro da:D dem har ikke sånt her, ikke som jeg vet om hvertfall.. med det er vel mest sånne litt ukjente filmer?

Her er kaken jeg laget til min bestefar :D
(Må jo skryte litt) :P
1382188133884.jpg

Ah så morro da:D dem har ikke sånt her, ikke som jeg vet om hvertfall.. med det er vel mest sånne litt ukjente filmer?
Det er både og =)
Har også sett Ole Brumm og liknende filmer :D

Det er både og =)
Har også sett Ole Brumm og liknende filmer :D

Hehe sikkert gøy :) jeg har ikke tatt med Emira på kino enda, men tenkte å prøve å desember når filmen Frost kommer :)

Back
Topp