Lært noe i dag jeg.......

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
[size=3]Jeg har lært at det skal ikke mye til for å lure seg selv å tro at man er gravid. Det at tankene kretser rundt dette hele tiden både bevisst og ubevist gjør at man lager symptomer selv.
Jeg hadde masse symptomer på at jeg var gravid, men neida jeg var ikke det. Fikk bekreftet dette med blodprøva i dag.[&:]
Egentlig ble jeg litt glad for da hadde jeg ihvertfall ikke mistet noe[:)], siden jeg fikk TR på søndag.

Så nå skal jeg slutte å lure meg selv[>:], skal ikke stresse med eggløsnings tester, hostesaft, tempmålinger eller livmortapp. Akkurat den skal jeg undersøke litt da for den syntes jeg er oppe hele tiden, så den vil jeg lære mer om[8|]. men ellers, nope.
Samboeren min og jeg skal være kjærester som tar ting som det kommer. Jeg skal slutte å analysere hver minste forandring i kroppen, og jeg bør være litt mindre her inne, men DET kommer jeg til å savne.[&o]

.............vel jeg skal i det minste PRØVE å gjøre dette

Så får vi ta det også som det kommer.[:D]
Føler egentlig at jeg begynner litt på nytt i dag. JIPPI[:D]

Holdefastklm

Lykke til!!! Du er god hvis du klarer det!! Ikke still for høye forventninger til deg selv da. Men jeg skjønner godt at du vil prøve dette....

Back
Topp