lærlingintervju

mamma_86

Elsker forumet
Noen som har vært på det ang barne og ungdomsarbeider??? jeg skal på det på fredag og neste torsdag og lurer på hva de spør om. hehe må jo forbrede meg litt...[8D]

dytt

Jeg var for to år siden!

Husker ikke så mye av det... men de spurte bla om hvorfor jeg ville bli barne og ungdomsarbeider...
om jeg var glad i å være ute... hva jeg likte å gjøre på fritiden,  ei anna jeg kjenner ble spurt om hun visste hva humanbiologi betyr (læren om det levende mennesket)! det spurte de ikke meg om da.
Det var mye mer, men det har jeg glemt [;)]

Vet ikke om dette hjalp så mye, men ønsker deg masse lykke til på intervjuet hvertfall [:)]

ORIGINAL: Andrea.

Jeg var for to år siden!

Husker ikke så mye av det... men de spurte bla om hvorfor jeg ville bli barne og ungdomsarbeider...
om jeg var glad i å være ute... hva jeg likte å gjøre på fritiden,  ei anna jeg kjenner ble spurt om hun visste hva humanbiologi betyr (læren om det levende mennesket)! det spurte de ikke meg om da.
Det var mye mer, men det har jeg glemt [;)]

Vet ikke om dette hjalp så mye, men ønsker deg masse lykke til på intervjuet hvertfall [:)]

Det er jo litt til hjelp da. Hehe... Må gjøre ett godt inntrykk, for pleier og være maaaange søkere og ingen plasser nesten....

Takk for det....[:)]

Var litt rart og få spørsmål om det, for det burde jo alle vite hva var i og med at det har man hatt om et helt år på skolen. hehe

dytter og håper noen veit noe mer...

jeg hater og gå på intervjuer, men det må jo til da. hehe....... jeg er så dårlig på og si negative sider, sterke sider osv... hehe.... sånne ting om meg selv, værste jeg veit. [8D]

ORIGINAL: @IN@CeCiLiE

ja, føler med deg.. det er ikke like lett...

mine negative sider er at jeg er sjenert og har vanskelig for å si nei, men sa bare at det var noe jeg måtte jobbe med og va klar til å hoppeuti bare jeg fikk jobben osv..

ikke at det hjalp noe men men...

lykke til, til deg uansett[;)]
du har nok mere flaks enn meg..
jeg er forfulgt av uflaks[&:]

Sånn er jeg også. hehe...

takker for det. håper jeg har flaks. har søkt 6 steder, fått intervju til to... nå må jeg ut en tur her og leke nysgjerrig nabo på hvor det brenner. tihi.

prøver og dytte litt til jeg[8D]

ORIGINAL: Andrea.

Hjelper deg å dytte [:)]

takk takk. men tydligvis ikke mange som har erfaring på området...

Takk takk. skal prøve. hehe....

hei! jeg var på intervju tidligere i år... jeg var så heldig at jeg fikk et sjema med masse spørsmål som jeg skulle fylle ut og bruke til å forberede meg på, før intervjuet, og så gikk de bare igjennom det på intervjuet..skal prøve å huske noen av spm[:)]

hvorfor skal vi ansette deg?
hvilken egenskaper har du som du vil ta nytte av i dette arbeidet?
hva var ditt favoritt fag på vk1 barn og ungdom og hvorfor?
hva lærte du i din tid i praksis fra vk1?
hvilke aktiviteter liker du mest og å gjøre i barnehage?
hva er ditt syn på grenesetting?

kommer ikke på flere nå i farta,men håper det hjelper[:D]

Back
Topp