lærerspire?

monicabebe

Forumet er livet
Maja er påvirket av alle lærerne i livet sitt tror jeg (jeg, pappaen og farmoren hennes er jo lærere) for hun viser klare lærertendenser til stadighet.

I går sang hun for oss fra en bok. Hun stod foran oss og sa: Nå skal vi synge "Lille Petter Edderkopp" og så begynte hun å synge. Midt inni sangen ropte hun, "kom igjen alle sammen!" med DEN entusiastiske stemmen. HERLIG. Og så sa hun strengt. "Ta hendene på hodet da, mamma."

Må le altså! 

Så herlig hun er!!![:D]

Ja, hun er så morsom innimellom altså

Hahaha! Tidig! [:D] 
Skal se hun er den fødte lærer..!

[:)]så herlig[:)]

Dene sanger er en hit er om dagen også. de har edderkopper mnd i barnehagen

LOL[:D]
Det er en utrolig morsom alder de er inne i altså.

Hehe så skjønn!!!

Vi har også en slik i hus!! Her holdes det samling på samling hele døgnet. Vi blir roset når vi har vert på do! hihi

ORIGINAL: Actrine

Hehe så skjønn!!!

Vi har også en slik i hus!! Her holdes det samling på samling hele døgnet. Vi blir roset når vi har vert på do! hihi

Ja...mye ros her også. Nå var du flink til å tisse på do, mamma!!!! Hahahaha

De er så skjønne!!! Blir så glad av slikt jeg!! Ikke ofte jeg blir roset når jeg har gjort ting, så å få ros etter do er jo helt topp!![:D]

haha.. de er herlige da.. her roses det også opp i skyene når jeg har vært flink å tisse på do.. og ikke minst vasket hendene mine etterpå[:D] morsomt at hun har så stor entusiasme når dere synger.. morsomme barn!![:D][:D][:D] og herlige maja!![:D]

[:D]

Back
Topp