Lærere?

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Hei! Jeg lurer på om det er noen lærere her som har fortalt nyheten til elever og foreldre? Og hvis du har det, fortalte du det til elevene eller foreldrene først? Og hvordan fortalte du det til foreldrene?

Jeg sa jeg hadde en overraskelse. viste ul bilde og spurte om noen visste hva det var, også kom det noen hender da og nyheten var poppet [emoji4] barna sa det selv til foreldrene på eget initiativ [emoji6]

Jeg har bare klasser tiende trinn i år, så det vil jo ikke påvirke de noe særlig. Sier det nok til elevene når det ikke kan unngås å se magen, kanskje neste uke? :D

Jeg fortalte det til elevene dagen før foreldremøtet. Ville at elevene skulle høre det fra meg, jeg er kontaktlærer. Syntes det var greit å fortelle det til foreldrene på foreldremøtet, og da hadde jo de fleste hørt det fra elevene allerede. :) Var 16+0 da jeg fortalte det, og hadde sett at alt var fint på privat UL.

Jeg vil også at elevene skal få vite det av meg. Men har en rektor som mener at foreldrene er viktigst og at jeg bør sende de en mail først. Jeg tenker jo at jeg jobber for barna, ikke foreldrene..

Jeg forteller det til elevene, så får foreldrene vite det via dem. Jeg er ca 12 uker på vei når vi går til ferie. Usikker på om jeg skal vente til etter ferien med å si noe[emoji848]

Jeg har lyst å fortelle det til elevene etter OUL. Gleder meg til å fortelle det til elevene. [emoji4] Forteller det til kollegaene mine samtidig. Kommer ikke til å informere foreldrene, den jobben tar elevene seg av [emoji6]

Jeg vil også at elevene skal få vite det av meg. Men har en rektor som mener at foreldrene er viktigst og at jeg bør sende de en mail først. Jeg tenker jo at jeg jobber for barna, ikke foreldrene..

Burde ikke det være opp til deg? Barna er jo viktigst, tenker jeg...

Back
Topp