Lærer aldri!!!

mamma2010!

Glad i forumet
Må bare syte litt! haha [8D] Har fått bekkenløsning og var jo inne på sykehuset for tre dager siden for jeg trodde jeg lakk fostervann. Men det gjorde jeg ikke[:D] Men de registrerte svake rier og en masse kynnere! S[:D]å fikk streng beskjed om å ta det med ro!! Men klarer jeg dette da?? NEIDA!![:@] hehe... Får ikke sove om nattan lenger for er såå urolig i kroppen! ( flere som opplever dette?) Så var det jo opp tidlig i dag for jeg måtte levere noen penger til min elskverdige mormor som jeg hadde lånt, deretter var det rett til butikken å har kjøpt MASSE fint babytøy [:D] Så var det å nesten "løpe" til frisøren for time der! [:)] Deilig å stelle litt med seg selv når man ikke alltid føler seg like vel om dagen! hehe.. Så var det innom Clas Ohlson for å kjøpe en masse småtteri, deretter forte seg å rekke bussen hjem for vi skulle hente en lekegrind! Kjempefin! [;)] Rett etter at vi har hentet den så var det rett på visning på leilighet, dette tok jo litt tid også var det å stresse hjem for å rekke en visning på vår leilighet klokka 17.00!! Dette varte da en halvtime, deretter var det rett til ei jente å hente madrass til sprinkelsenga også i butikken for storhandel... Så på besøk hos mamma for dette hadde vi jo selvfølgelig lovet! Og nå ENDELIG så har man kunnet sette seg ned og lillegutt er i seng! Og NÅ har jeg DRIT vondt!!!![:(] Det presser og en masse kynnere og bekkenet straffer meg SKIKKELIG!!! Men har jo egentlig bare meg selv å skylde på :P hehe.. Sånn! Nå har jeg fått klaga litt i dag også! hehe... Ha en fin kveld jenter og babyer[:)]

Enn sånn dag hadde jeg aldri klart nå som jeg er gravid[&:]
Mangler helt energi for tiden, orker nesten ingenting =P

Hehe.. Trodde Aldri jeg skulle klare det jeg heller! Kanskje jeg får sove i natt da? [8D] Har ikke sovet på flere døgn, så det hadde vært deilig[:)]

Jepp jeg er akkurat sånn..
Jeg har også fått beskjed om å holde meg ganske rolig.. Av flere grunner.

Men jeg klarer heller ikke[8|] Skal bare ditt og datt.. Og orker ikke bare sitte på rumpa så jeg vil gjerne finne på noe hele tiden.. Men så får jeg igjen for det på kvelden, med vondt her og der.. [:'(] 

Hehe :P Godt at det ikke bare er meg da.. hehe...

Back
Topp