mamma2010!
Glad i forumet
Må bare syte litt! haha [8D] Har fått bekkenløsning og var jo inne på sykehuset for tre dager siden for jeg trodde jeg lakk fostervann. Men det gjorde jeg ikke[:D] Men de registrerte svake rier og en masse kynnere! S[:D]å fikk streng beskjed om å ta det med ro!! Men klarer jeg dette da?? NEIDA!![:@] hehe... Får ikke sove om nattan lenger for er såå urolig i kroppen! ( flere som opplever dette?) Så var det jo opp tidlig i dag for jeg måtte levere noen penger til min elskverdige mormor som jeg hadde lånt, deretter var det rett til butikken å har kjøpt MASSE fint babytøy [:D] Så var det å nesten "løpe" til frisøren for time der! [:)] Deilig å stelle litt med seg selv når man ikke alltid føler seg like vel om dagen! hehe.. Så var det innom Clas Ohlson for å kjøpe en masse småtteri, deretter forte seg å rekke bussen hjem for vi skulle hente en lekegrind! Kjempefin! [;)] Rett etter at vi har hentet den så var det rett på visning på leilighet, dette tok jo litt tid også var det å stresse hjem for å rekke en visning på vår leilighet klokka 17.00!! Dette varte da en halvtime, deretter var det rett til ei jente å hente madrass til sprinkelsenga også i butikken for storhandel... Så på besøk hos mamma for dette hadde vi jo selvfølgelig lovet! Og nå ENDELIG så har man kunnet sette seg ned og lillegutt er i seng! Og NÅ har jeg DRIT vondt!!!![:(] Det presser og en masse kynnere og bekkenet straffer meg SKIKKELIG!!! Men har jo egentlig bare meg selv å skylde på :P hehe.. Sånn! Nå har jeg fått klaga litt i dag også! hehe... Ha en fin kveld jenter og babyer[:)]