litt ispirert av dette med å ha hushjelp/ vaskehjelp.
hvordan har dere tenkt å lære ungene å vakske rydde hjemme?
jo mamma og pappa har penger til å ha noen som vakser / rydder for seg.
jo da dem kan jo rydde....?
da jeg var lita begynte vi tislig med å møtte rydde rommet, vaske, skifte på senger o.s.v. og når vi skulle ha riddetimer/ fotball utstyr ja da var det slik at vi møtte vaske kjøkkenet, gangen eller støvsuge stua og ta oppvasken.
jeg kommer til å føe dette inn i min oppdragelse av barna. nu som elsta starte på skolen må ho rydde rommet sitt hver fredag, sette talerken i oppvaskmarsinen. rydde stua og litt son småting. mellomste må også være med på ryddetid.
hvordan har dere tenkt å lære ungene å vakske rydde hjemme?
jo mamma og pappa har penger til å ha noen som vakser / rydder for seg.
jo da dem kan jo rydde....?
da jeg var lita begynte vi tislig med å møtte rydde rommet, vaske, skifte på senger o.s.v. og når vi skulle ha riddetimer/ fotball utstyr ja da var det slik at vi møtte vaske kjøkkenet, gangen eller støvsuge stua og ta oppvasken.
jeg kommer til å føe dette inn i min oppdragelse av barna. nu som elsta starte på skolen må ho rydde rommet sitt hver fredag, sette talerken i oppvaskmarsinen. rydde stua og litt son småting. mellomste må også være med på ryddetid.
Dessuten vasker "Gunn" kun deler av huset, og kun en gang i uken, så resten må VI dele på..