Låst inne i bilen

StoresøsterJan10

Elsker forumet
Sambo skulle ta en tur med snuppa til svigers, satt inn snuppa og festet henne.
La nøklene i bilsete og gikk rundt for å sette seg inn.
Så hører han att bilen låser seg[&:] Vi har sentrallås og så kødda låsen[&o]
Sambo prøvde å knuse ruta med en stein siden både snuppa og hunden var inni der sammen. Men ruta var for sterk så vi måtte ringe til politiet.
Politiet kom, og de hadde ringt en låssmed siden politiet ikke kunne åpne den pga sentrallåsen.
Vi ventet nok 20 min før han smeden kom, og rett før han kom begynte snuppa å gråte[&o] Heldigvis begynte hun rett før han kom og holdt seg rolig ellers.
Politimennene var jo søte da, de sto og banket på ruten for å underholde Jennie og vinket til ho[:D] De skulle knuse ruta bak om ho ble urolig[;)] 

Og sambo er jo såååå smart og har ekstranøkkelen INNI bilen[8|]

Uff...godt dere fikk opp døra såpass "raskt"...disse mannfolka er ikke de smarteste alltid hehe...ville kanskje vært litt mer logisk å legge ekstranøkkelen i huset kanksje[;)]

Vi har hatt lignende opplevelse...nøkkelen står i tenninga, alle dørene lukket, heldidgvis ingen i bilen...og så låser bilen seg selv...ehhh...langt bortevekk på bondelandet...fikk faktisk opp døra ved hjelp av en kleshenger...3 stumme unger, en "rasgalen" mamma...og en stille far som nå har lært å ta med seg nøklene[:D]

Ååååå, det må ha vært så ækkelt, æ hadde sekkert byint å skrike sjøl, om nåkka sånn hadde sjedd [&o]

ORIGINAL: Nr 4

Uff...godt dere fikk opp døra såpass "raskt"...disse mannfolka er ikke de smarteste alltid hehe...ville kanskje vært litt mer logisk å legge ekstranøkkelen i huset kanksje[;)]

Vi har hatt lignende opplevelse...nøkkelen står i tenninga, alle dørene lukket, heldidgvis ingen i bilen...og så låser bilen seg selv...ehhh...langt bortevekk på bondelandet...fikk faktisk opp døra ved hjelp av en kleshenger...3 stumme unger, en "rasgalen" mamma...og en stille far som nå har lært å ta med seg nøklene[:D]
Hehehe nå fikk jeg meg en god latter[8D] Rart att de mennene klarer å være helt rolig innimellom[8|][;)]
Hadde dette skjedd meg så hadde jeg blitt så sur på sambo att jeg hadde tatt turen hjemover med snuppa på ryggen[8D]
Har faktisk skjedd en gang før snuppa ble født, bilen stoppa og jeg var så rasende att jeg gikk hjemover, han kom jo kjørende etter meg etterhvert da[:D]

ORIGINAL: nettepia

Ååååå, det må ha vært så ækkelt, æ hadde sekkert byint å skrike sjøl, om nåkka sånn hadde sjedd [&o]
Ja var ikke noe særlig, snuppa var sulten også, hadde gjort klart en flaske med MME som hun skulle kose seg med på veien.
Fikk sååå vondt av ho, satt der helt alene og kunne ikke skjønner hvorfor vi ikke kom inn[&o]
Heldigvis satt hun foran i dag, siden sambo skulle kjøre dit uten meg, hadde ho sotte bak hadde vi ikke sett ho pga sota ruter, og da hadde vi ikke venta med og gjort alt for å fått knust ruta

å den støkken fikk jeg og en gang... da småen v ar rundt 3mnd, heldigvis var en dør ikke helt igjen så fikk røsket den opp skikkelig ekkelt... Huff... bra det gikk bra med dere....... Tips tape en nøkkel et sted på bilen som ingen andre en dere vet om for slike krise sirvasjoner som dette...(og da mener jeg på utsiden ja)

ÅÅÅÅÅÅ nei for et mareritt. men det var godt det gikk bra da. Det er altså så fort gjort.
Da jentene var små bodde vi i et gammelt hus med smekklås og jeg klarte å låse meg ute der, med jentene inne. Måtta knuse en rute for å komme inn. Har jo ikke noe valg noen ganger. Dette var på kvelden etter at de hadde lagt seg, så de merka ingenting heldighvis.

ORIGINAL: mamma til 3 nå

ÅÅÅÅÅÅ nei for et mareritt. men det var godt det gikk bra da. Det er altså så fort gjort.
Da jentene var små bodde vi i et gammelt hus med smekklås og jeg klarte å låse meg ute der, med jentene inne. Måtta knuse en rute for å komme inn. Har jo ikke noe valg noen ganger. Dette var på kvelden etter at de hadde lagt seg, så de merka ingenting heldighvis.
Huff så ekkelt[&:] Da jeg var 2 år elns så klarte jeg å låse meg inne på soverommet, mamma stod utenfor og prøvde å få meg til å åpne vinduet men jeg bare lo av ho[8D]
Mamma knuste ruta ho også, har ingen valg nei.

ORIGINAL: Tussi1

Huff for en opplevelse for dere. Men godt det endte bra [;)]

Sign

Å, jeg er livredd for at det skal skje, godt at det gikk henholdsvis greit da! Så dere han som låste inn babyen på vei hjem fra barsel på nettserien til NRK? Kan tro han fikk pes hehe Mamma'en gråt og styrte! Stakkar [:-]

ORIGINAL: Snuppe*mor

Uff, da! Godt det løste seg relativt raskt[:)]
Jeg har ResQMe både på nøkleknippe og inne i huset. Syns de er superkjekke å ha i tilfelle bilen låser seg eller jeg må knuse bilruten av annen grunn. Føler meg litt tryggere med den, men det forutsetter jo at jeg er på samme side av bilen som der ResQMe'en ligger da[8D]
Hva er det da??[:)]

ORIGINAL: Mamamora

Huff da[&:]
Godt det gikk bra da[:)]
Morsomme politimenn hjelper på[:D]
Hehe ja de var jo så søte[:)] Ville ikke att hun skulle begynne å gråte, for det er dyrere med knust rute enn og få en låssmed hit[;)][:D]

en sånnen skal sannelig jeg få i til hvert nøkkelknippe her og, genialt! bra det gikk fint å dere slapp å knuse ruta da :)

Back
Topp