"Låser" seg!

Adia

Glad i forumet
Flere ganger nå er det akkurat som om Hannah "låser seg" når vi bærer henne! Aner ikke hva det kan være!
Og hver gang holder hun hendene opp (du vet, sånn som når de overgir seg på film), og så trykker hun seg hardt inntil oss! Blir helt høyrød i ansiktet også, og virker som om hun stopper å puste i 2-5 sekunder. Men hiver ikke etter pusten eller noe, og så vips er det over. Da er hun helt vanlig igjen, virker ikke som om det er vondt eller noe heller!
Noen andre som vet hva det kan være???
[8|]
 
ORIGINAL: Målla

Det er ikkje når de er ute? At ho får vind i fjeset?

 
Nei, er inne. Og såå trekkfullt er det heldigvis ikke her! [:D]
 
ORIGINAL: Adia

ORIGINAL: Målla

Det er ikkje når de er ute? At ho får vind i fjeset?


Nei, er inne. Og såå trekkfullt er det heldigvis ikke her! [:D]


[:D][:D] Det var enda godt!
 
ORIGINAL: JuneMOR_til4

De er som regel redde når de gjør det, når de blir skremt eller, hun synes kanskje det er for høyt oppe?
Det kan være det kiler i magen hennes .
Prøv å hold henne godt  inntil kroppen før dere reiser dere opp og/eller ta henne rolig opp fra liggende stilling, er ikke noe expert her altså, men har opplevd det med mine barn flere ganger og da har det jeg sa her, hjulpet.

 
Sign
 
 
Har testet dt nå, og tror dere har rett!
Det er ikke når vi løfter henne opp eller legger henne ned, men når jeg går med henne. Holder henne mot meg, sånn at hun ser over skulderen liksom, og det er tydelig at når jeg går "for fort" at hun reagerer sånn! Så nå holder jeg henne litt lenger nede, og tusler rundt med museskritt, og da går det så fint atte! [:D]
Tusen takk for svar og hjelp!!!
 
Back
Topp