Lås til barnevogna

Himla

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
It's gonna be May 2019
Noen her som har kjøpt lås til barnevogna? Evt. noen å anbefale? Har ikke kjøpt meg, men vurderer det.. Har jo vært en økning i tyverier av barnevogner i de største byene de siste årene. Bor i 3.etg. og kommer ikke til å bære vognen opp dit hver gang for å si det slik. En venninne av meg fikk frastjålet vognen i oppgangen i blokka hun bodde i for ikke så lenge siden. Skikkelig frekke saker!

Følger.. Lurer på det samme! 4. Etasje her.. Naboen bor i 1 - og låser vognen med sykkellås greie :P Skal parkere ved siden av henne.. Men trenger ordentlig lås da! :P

Jeg tror nok jeg hadde kjøpt en sånn lås som kan kveiles sammen. Sånn som man drar i så strekker den seg godt og kan brukes gjennom to sykkelhjul og festes i en stolpe feks. Da tar den liten plass og du får festet ihvertfall et hjul eller to :)
Er jo vemmelig at ikke engang en barnevogn kan stå i fred...

Oi, merker at jeg bor på et mindre sted, jeg visste ikke en gang at det fantes lås til barnevogner. Så utrolig frekt at noen kan stjele en vogn. :sour:

Følger.. Lurer på det samme! 4. Etasje her.. Naboen bor i 1 - og låser vognen med sykkellås greie :p Skal parkere ved siden av henne.. Men trenger ordentlig lås da! :p

Skal parkere den nede i 1.etg jeg også. Heldigvis ingen andre med småbarn i oppgangen for øyeblikket, ellers hadde det blitt trangt om plassen :p Tenker at uansett om det ikke er den kraftigste låsen man kjøper, så slipper man unna det meste bare man har en lås. Rop ut om du finner en ok en ;)

Jeg tror nok jeg hadde kjøpt en sånn lås som kan kveiles sammen. Sånn som man drar i så strekker den seg godt og kan brukes gjennom to sykkelhjul og festes i en stolpe feks. Da tar den liten plass og du får festet ihvertfall et hjul eller to :)
Er jo vemmelig at ikke engang en barnevogn kan stå i fred...

Høres lurt ut, er en fordel å slippe å drasse på en svær lås ja :)

Oi, merker at jeg bor på et mindre sted, jeg visste ikke en gang at det fantes lås til barnevogner. Så utrolig frekt at noen kan stjele en vogn. :sour:

Hadde aldri tenkt på det om jeg hadde bodd i mine hjemtrakter jeg heller, men nå bor jeg i en av de største byene i Norge, så tenker det kan være lurt. Leit at det skal være nødvendig men :meh:

Kjøpte en lås sist, liten boks med kodelås som man kan dra en lang vaier ut av, tre gjennom vognunderstell, et hjul, vognpose og tilbake i selve låsen. Lurer på om den var fra clas ohlson eller handysize. Men ble bare brukt et par ganger siden vi hadde heis opp til leiligheten og plass til vogna i gangen.

Kjøpte en lås sist, liten boks med kodelås som man kan dra en lang vaier ut av, tre gjennom vognunderstell, et hjul, vognpose og tilbake i selve låsen. Lurer på om den var fra clas ohlson eller handysize. Men ble bare brukt et par ganger siden vi hadde heis opp til leiligheten og plass til vogna i gangen.

Takk for tips :) Fant ikke noen på nettsidene til de du nevnte, men fant et par varianter her:

http://www.babynorge.com/Addbaby-Barnevognslas-Kode_AddBaby_jelepw.html

http://www.babynorge.com/Abus-Combiflex-las-90-cm-med-kode_1rmvmpr.html

Back
Topp