Lår rumpe og hofter

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Føler alt bare eeeeeser ut, magen er fremdeles ganske slank og liten, men låra,og rumpa og hoftene..
Redd jeg må opp en bukse størrelse allerede! håper det ikke fortsetter sånn.. hehe

Eg er 157 lav og har allerede lagt på meg 13 kilo før eg vart gravid pga røykeslutt. Og no nekter å gå på vekta no. Kler meg heller litt fint og prøver å ta vare på meg sjølv. Så får eg ta kiloane etter fødselen

Det er der jeg legger på meg også...

Jepp - breid over baken og låra! Og magen.... i går fekk eg ikkje igjen regnbuksa mi, så no må eg kjøpe meg nye kle til å gå med i snø/regn...

har nesten ingen bukser som går igjen nå, og jakken er begynt å bli stram nederst på magen :p har ikke lagt på meg noe enda da, men blir no breiere uansett!

Er overkroppen som får unngjelde her også. Føler hele jeg har blitt bredere - har liksom mistet all fasong rundt livet og føler at overkroppen er rett som en planke. Ikke mer "timeglass" her i gården ;)

Begynt med strikk på jobb buksene mine. Får ikke knept knappen så må ha strikket til å holde den på plass. Fantastisk....

Føler meg som en potet. Midjen er borte og lårene eser ut. De lange jakkene mine er veldig trange over rumpa nå :(

Bare magen jeg merker det foreløpig, men har lagt på meg et par kilo allerede...

Back
Topp