lånekassen

lillechu

Forelsket i forumet
hvordan var det med disse pengene? stipendet? jeg har krav på det. har søkt om stipend/lån for neste år. Men når og hvordan forteller jeg at jeg skal ha barn og dermed skal ha alt som stipend? fungerer det på samme måte som til vanlig, at vi må vise til opptak på skolen og sånt først? i det tilfelle får vi ikke penger før en stund etter fødsel da?

håper noen her har fått penger derfra før, så jeg får svar. er så dyrt og tar sååå lang tid å ringe dem [8D] [;)]

Hei :)
Det jeg har fått til svar er at jeg skal søke på normal måte, og i søknaden fører du opp når du venter barn (termindato).
Du må også føre opp om du bor sammen med barnefar og evt hans inntekt.

Når barnet er fødd, skal du sende inn Skjema G. [:)]
Informasjon fra skole blir sendt inn automatisk, så det trenger du ikke tenke på.. :) (i allefall sånn jeg har forstått det)

TUSEN TAKK FOR HJELPEN![:)] jeg har allerede søkt... så ikke noen steder hvor jeg kunne føre inn termindato og samboers inntekt etc. skal jeg sende inn en søknad til eller kan jeg forandre på den jeg har sendt inn? har du link til søknadsskjema G forresten?

Har skrevet et innlegg om det før og alt av info står jo på lanekassen.no sine sider [:)]

ORIGINAL: Devilina

Har skrevet et innlegg om det før og alt av info står jo på lanekassen.no sine sider [:)]

link til innlegget?? står sikkert alt på lanekassen.no, men syns det er lettere å spørre her[;)]

Back
Topp