Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hormonella Olsen
Jeg har 60 % av lånet mitt i kommunen. Det tok en måneds tid og få det innvilget, og TRE måneder til før jeg fikk pengene på konto[:@]
Og da purret jeg flere ganger per uke!
Nå hadde jeg maks uflaks da, var jo midt i ferietiden til de late gubbene i komunene, men jeg har iallefall sverget dyrt og hellig på at jeg aldri skal satse på kommunalt lån igjen.
MEN jeg har hørt om de som har fått alt ordnet og avklart innen en måned også altså. Vet ikke om det er mitt eller deres tilfelle som er "unntaket".
Nei, det var ikke vanskelig å få. jeg hadde en 20% stilling da jeg fikk det, og søkte om lån til en treroms borettslagsleilighet.[:)] Banken skrev ett brev til dem at jeg skulle få så-så mye i lån av banken forutsat at de lånte meg resten, så var saken biff den.
ORIGINAL: maikaen
trur kansje ikkje at man kunne tjene over 300 000kr i åre brutto.. e liksom førr de lavlønte å særlig vanskelistilte hete d..
åsså e d forskjell fra kommune t kommune.. kommunan får bare så å så mange milliona i åre som ska gå t startlån