Lån av krykker/rullestol ved bekkenløsning

Som oftest pleier vel kommunene ha et hjelpemiddellager.Så jeg hadde ringt til de og hørt hvor det var,og om de krever dokumentasjon at et slag.Jeg fikk låne slide-greier til å ha i senga uten problemer,bare skrev under på hvem jeg var o.l.

ORIGINAL: pinkness

Som oftest pleier vel kommunene ha et hjelpemiddellager.Så jeg hadde ringt til de og hørt hvor det var,og om de krever dokumentasjon at et slag.Jeg fikk låne slide-greier til å ha i senga uten problemer,bare skrev under på hvem jeg var o.l.

Ååå fikk du låne det?? Likt som sklilaken eller??
Her kom mannen hjem med et sklilaken til meg, som han betalte 800 kr for[:'(] Skamdyrt!!!

Krykker har fysioterapeuter, rullestol får man nok på sykehuset.

Sist svangerskap fikk jeg låne krykker på legekontoret, måtte betale en hundrelapp tror jeg det var, men den fikk
jeg tilbake da jeg leverte tilbake krykkene.

ORIGINAL: ZombiElla

ORIGINAL: pinkness

Ååå fikk du låne det?? Likt som sklilaken eller??
Her kom mannen hjem med et sklilaken til meg, som han betalte 800 kr for[:'(] Skamdyrt!!!

Ja,fikk låne gratis,sånnen mini-slide som det heter,men de hadde bare store igjen,så det var en litt større pølse på en måte,beregnet til å hjelpe å snu i seng:)
De fleste kommuner har et hjelpemiddel-lager med ulike ting,derfor det kan være greit å høre med stedet der man bor,så er det mye kjekke ting som kan lånes der som oftest:)

Krykker kjøpte jeg på hjelpemiddelsentralen til 200,- [:)]
Det andre vet jeg desverre ikke

Back
Topp