LØRDAGSKOS *mat*

Stine_85

Elsker forumet
Hva står på lørdagsmenyen idag???

Jeg aaaaner ikke hva vi skal ha.. Har lyst på noe veldig godt.. hehe[8D]

Denne tråden her komme jeg ikke til å gå innnpå mer før ikveld..
Jeg får ikke spist noenting før 1900 ikveld...herlig..

Jeg skal ha løvbiff,pommes frittes og salat....=))=)
NAAAAM

Her blir det hjemmelaget pizza[:)][:)]

ORIGINAL: ¤Kine¤

Denne tråden her komme jeg ikke til å gå innnpå mer før ikveld..
Jeg får ikke spist noenting før 1900 ikveld...herlig..

Jeg skal ha løvbiff,pommes frittes og salat....=))=)
NAAAAM

Dette hadde jeg i går nam nam[:)][:)]

lyst på biff, fløtegratinerte poteter, salat, og peppersaus[:D] men då må eg på btikken[8|][:-] 

ORIGINAL: maleneka

lyst på biff, fløtegratinerte poteter, salat, og peppersaus[:D] men då må eg på btikken[8|][:-] 
det skal vi ha i dag, bare at vi skal ha bernesaus i steden for peppersaus.

Prøver å trumfe gjennom laksefilet med stekte mandelpoteter her i dag. Stekt mandelpotet = del dem i to, plassere på et stekebrett og smør på deilig kryddersmør mmmmmm 

ahhh..fikk løst på bakt potet..namnam

Bak potetene i en og en halv time i ovnen (220 grader og varmluft) ha oppi hvitløksmør. Fres litt bacon, skjær opp picninc skinke, paprika, agurk, og mais. Ha alle ingrediensene i hver sin skål, så kan man ta d man vil ha. å så er det utrulig godt med rømme til..namnam

Skal i bursdag, så blir taco i dag.
Men i går var jeg flink og lagde middag -
hjemmelagde fløtegratinerte poteter, og ytrefilet av svin med innbakt kremost og salat. Himmelsk!

sambo har mast en del på gratinerte fajitas. så her blir det helt sikkert det[:)]

ORIGINAL: Thothamon..

ORIGINAL: maleneka

det skal vi ha i dag, bare at vi skal ha bernesaus i steden for peppersaus.

vi skal ha hjortebiff[:)] nammmm

Har lyst på taco..
Så får se hva det blir til her..

Wok med kylingfilet og nudlar.

Blir nokk dolly her idag...sambo skal ut med gutta å se fotball[:D]

Jeg skal ut å spise middag med jobben idag. Skal ha noe kongekrabbe til forrett, ytrefilet til hovedrett og noe med annanas til dessert.[:)]

Lager i stand en hjemmelaget pizza til de som er hjemme, så er det bare fordi og sette den i stekeovnen når de har lyst på mat.[:)]

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

hjemmelaga pizza her..

har beggynt å ha kjøttdeigen på uten å steke den først etter å ha lest en tråd om det her inne, og det er jo bare så mye bedre [:D] for ikke så snakke om billigere [:)] før brukte jeg 2pk kjøttdeig til oss 4, nå bruker jeg 1/2[:D]

fortell hvordan da [:D]

Blir hjemmelaga pizza her i dag[:)]

Sambo har bestilt lasagne, salat og baguetter[;)]

ORIGINAL: Ellen.

hjemmelaga pizza her..

har beggynt å ha kjøttdeigen på uten å steke den først etter å ha lest en tråd om det her inne, og det er jo bare så mye bedre [:D] for ikke så snakke om billigere [:)] før brukte jeg 2pk kjøttdeig til oss 4, nå bruker jeg 1/2[:D]

fortell hvordan da [:D]

hvordan hva? [:)]

Hvordan kan du bruke mindre kjøttdeig ?  Blir jo i kke mere av å steke den på pizzaen, eller?  Krymper jo selvsagt i panna, men..  Skjønner ikke jeg [:)]

Her blir det turger[:D][:D][:D]

Hjemmelaget hamburger med tacokrydder i[;)] Nam nam[:D]

Back
Topp