LØRDAG

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!!

Jeg våknet av at Mina gråt og da var kl 0745. Må si jeg er overrasket at hun sover så pass lenge for tiden og det er sååå deilig[:D] Jeg hentet henne og jeg så at hun hadde litt feber... Tok tempen og den var 37,9. Det er høyt, for hun bruker å ha 36,6 til vanlig. Men hun er heldigvis fin form ellers[:)] Hun sitter å ser på barnetv..

Mamma er her om ca 1 time. Gleder oss begge to[:D][:D]

Planen er å dra å handle resten av julegavene. Håper Mina er i form til det..

Hva skal dere da???[:)]

Stakkars Mina som har feber[&o] Her stod vi opp halv 9. Heeeerlig[:D] Rikke ble igjen hos bestemor og bestefar i går, så er bare meg og Jeppe som koser oss hjemme nå. Deilig å ha ltt alenetid med bare den ene ungen inninmellom[:)] Vi har ikke så store planer for dagen. SKal få vasket og brettet noen klær mens han sover i formiddag. Så blir det middag hos mor og far etterpå tenker jeg.

God bedring til Mina! Og så fantastisk å høre at prøveresultatene fra sykehuset va fine[:D] Tipper du er lettet og lykkelig nå[:D]

Her var vi oppe nærmere halv ti [:D] Men så våknet Trym i tolv tida i går og bare gråt og var helt uttafor [&o] Er vel "natteskrekk, for han roa seg ikke før nesten en time senere.

Nå er frokost inntatt og jeg surfer litt her, mens Trym står midt på gulvet og ser på mikkes klubbhus og blotter magen sin [:D][8D] (har begynt å trekke opp genseren sin [8|])

Skal snart hive meg i dusjen. Skal avgårde til svigers i dag og feire bursdagen min og svigermor 2 [8D] (dama til svigermor, eller kona hennes [;)])Vi har bursdag på samme dag (25.November)
Vi skal ha taco og kaker der i dag, det blir koselig. [:)]

Oslojente1980: Kos dere med besøk av mammaen din. [:)][:)] Og god bedring til Mina, håper det bare er forbigående [;)][:)]

God morgen!
I dag var Aslak våken først! våknet av at han drev med noe kl 7.30! Da hadde han sovet siden 2.30!!!! Weee flinke mammaen hadde bare spist skive med leverpostei i går!! wee[:D]

Solveig kom dinglene etter, feberfri, og var sulten! Vi tre stod opp og lot far i huset sove lenger! Fikk ryddet kjøkkenet mens Solveig spiste. Så hjalp hun meg med å rydde badet! Så nå skal vi bare rydde stua og gangen. Solveig har pakket toalettveska si! Hun skal sove hos mormor i dag mens vi får gjester i kveld!

I morgen skal Solveig, søskenbarnet og mormoren på Putti putti plott![:D]

jeg fikk ligge til nærmere ti i dag jeg, og det var deilig... G sto opp med Johanna i åttetiden og lot oss andre sove

Nå har han og Johanna reist ut for å gjøre noen små ærend, blant annet hente ellos-pakken min. August sover i vogga, mett og fornøyd, og jeg hører på Ozzy på youtube mens jeg koser meg med kaffe og et par-åtte pepperkaker (lenge siden jeg har hørt på Ozzy - jeg må nok lete han frem på spotify)

Actrine - så fint at dere har hatt en rolig natt -h åper det fortsetter uten at du må leve på skive med leverpostei
*Flatula* ha en fin bursdagsfeiring (gratulasjonene får vente til du har bursdag) - håper dere får en koselig kveld (var ikke klar over at du hadde ei skeiv svigermor - er det merkelig? Jeg tenker ikke over det at en av mine beste venninner er gift med ei dame, men vet ikke om det hadde føltes anderledes om det var moren min eller svigermoren min - eller søsteren min?)

Etter en dårlig natt så fikk mannen sove noen timer på sofaen mens jeg tok Frida og Maja. Frida og jeg har vært på trilletur med babyene våre og hver vår vogn. Det var veldig koselig, synes jeg. Etterpå fikk Frida kose seg med pepperkaker og jeg med bv. Maja sover fortsatt, men hun våkner vel hvert øyeblikk. Da er det mannen som skal til pers en liten stund. I kveld skal vi kose oss.

ORIGINAL: lenemor

jeg fikk ligge til nærmere ti i dag jeg, og det var deilig... G sto opp med Johanna i åttetiden og lot oss andre sove

Nå har han og Johanna reist ut for å gjøre noen små ærend, blant annet hente ellos-pakken min. August sover i vogga, mett og fornøyd, og jeg hører på Ozzy på youtube mens jeg koser meg med kaffe og et par-åtte pepperkaker (lenge siden jeg har hørt på Ozzy - jeg må nok lete han frem på spotify)

Actrine - så fint at dere har hatt en rolig natt -h åper det fortsetter uten at du må leve på skive med leverpostei
*Flatula* ha en fin bursdagsfeiring (gratulasjonene får vente til du har bursdag) - håper dere får en koselig kveld (var ikke klar over at du hadde ei skeiv svigermor - er det merkelig? Jeg tenker ikke over det at en av mine beste venninner er gift med ei dame, men vet ikke om det hadde føltes anderledes om det var moren min eller svigermoren min - eller søsteren min?)

Hun er en utrolig god og snill dame, er veldig glade i dem begge to. Men så har jeg kjent dem siden 2001 (før jeg og sambo be sammen [;)][8D]) De har vel vært sammen i 15 år ca, vært gift i 3,5 år. [:)]
De har vært en enorm støtte for meg. Og hun har jo ikke barn selv, så hun forguder jo Trym [:D]
Og i tillegg så er det godt forhold mellom svigerfar og dem og [;)] (ikke alle som er sånn) Det er helt naturlig for meg forresten [:D]

ja, jeg regnet egentlig med at det bare blir en helt naturlig ting - som sagt har jeg nære venner som er skeive og tenker ikke noe videre over det... det viktigste er at det er hyggelige mennesker

Back
Topp