Så fiiin mage du har! Akkurat passe stor, men jammen ikke så stor til å ha passert termin
Har du en ball inni der kanskje??
*Surfer mobilt*
Takk
Hahah ja har hatt mistanke om en ball lenge nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fiiin mage du har! Akkurat passe stor, men jammen ikke så stor til å ha passert termin
Har du en ball inni der kanskje??
*Surfer mobilt*
Takk!
Hehe, ja hun var knallfornøyd nåe hun fikk trykke på Ipaden
*Surfer mobilt*
Ikke megastor, men for en flott mage!![]()
![]()
![]()
For en fin og snerten mage du har der!! Jeg var nok på dem str der rund sjuende mnd tror jeg.![]()
Åjaa stemmer det! Ikke lenge til han skal innlegges dakan de evt gjøre noe med det? Kjedelig når én vekker hele huset pga snorking!
faren min snorker HØYT til tider
husker jeg og broren min ble så irriterte når vi hver sommer lå i campingvogn med han
Virker som om magen din blir bedre og bedredet er kjempe bra! Men ja, lurt å dra til legen om det ikke er bedre etter helgen
hvordan er kulen til Emmeth forresten?
Formen er grei herbekkenet er litt bedre idag enn det har vært i noen dager, og er nok fordi det har vært en mer rolig morgen enn vanlig siden samboer er hjemme
![]()
Her har dere magebilde forestentok ikke med ansiktet, for ser ikke ut for tiden
hahah.. usminka og med gravid-ansikt!
Vis vedlegget 34745
Gikk ikke lenger enn til uke 37 da, så jeg følte ikke at jeg blei så svær egentlig. (Heldigvis) Jeg er sikkert slik som Marianne, som følte meg ganske fresh - til tross for stor mage og noen ekstra kilo.Haha stakkars deg mot slutten DAlegen å syns jeg hadde liten mage, men den ligger midt på skalaen, og følger den fint
![]()
Jeg vet faktisk ikke hva de kan gjøre, for siden han er så ung så mente de ikke cpap kunne ha noen virkning på han. Muligens en gummi-skinne og sove med eller operasjon av hud bak i munnen! men legen så ikke noe løsskinn bak i svelget hans heller på konsultasjonen, så aner faktisk ikke!
Verste som fins er snorkingEr sååå plagsomt og bli vekt av. HVER eneste natt dette pågår, så har sagt at inntil vi finner en løsning, så skal vi ikke sove på samme rom.
Hahah, skjønner dere var ganske så lei snorkingen til faren deres på campingtur, kult og campe da, gitt.. NOT
Magen er absolutt bedre, så jeg er kjempe fornøyd
Å, men så deilig for deg og slippe et nesten umulig bekken idagInegnting er bedre enn det, eller fødsel da, men
hehe.. han kommer når han kommer
Tipper i morgen jeg
13 er ynglingstallet mitt, så har stor tro på det
![]()
Kjempe nydelig mage*drømme* Helt perfekt str![]()
Gikk ikke lenger enn til uke 37 da, så jeg følte ikke at jeg blei så svær egentlig. (Heldigvis) Jeg er sikkert slik som Marianne, som følte meg ganske fresh - til tross for stor mage og noen ekstra kilo.![]()
Hmm, får da håpe dem kan finne er måte å gjøre snorkingen bedre på! For ja, det er utrolig plagsomt å ikke få sove
Da får vi satse på at magen bare blir bedre og bedre nå da
Hehe ja hadde vært kjempe bra om det skjedde imårra! 13 var jo mensen-terminbegynner å bli lei, så håper du har rett
heheh
Har all forståelse for at du begynner og bli metta av graviditeten nåhehe. Åååh, så moro
Kjempekult om han kommer på menstermin
![]()
Jepsipepsi, er fin i formen nå Går fortsatt litt på do, men MYE bedre enn jeg var
Mulig det blir legetur uansett på mandag! Neline klager over magen, går mye på do, men klager også på ørene, så godt mulig hu har fått ørebetennelse igjen!
Jaah, holder på og gå bananas hver natt jeg altsåEr jo selvsagt ikke hans sin feil, men uansett veldig frustrerende!
Hehe ja hadde vært morro å få han på en av terminenemen passer litt dårlig i grunn, for Liana har feber idag, så vil lissom være nær hun til hun er bra.. meeen, skjer det så skjer det
Uff, hun sliter veldig med de øraogså er det jo så vondt med ørebetennelse! Håper hun også blir fort frisk
Skjønner deg godt når det kommer til denne snorkingener vel ganske normalt å bli frustrert på hvem som helst når man blir holdt våken pga snorking!
![]()
Her har dere magebilde forestentok ikke med ansiktet, for ser ikke ut for tiden
hahah.. usminka og med gravid-ansikt!
Vis vedlegget 34745
huff, stakkars liten daLille-trille har fått feber39,3!
Syns hun var litt roligere enn vanligmen tror og HÅPER det kun er tennene! Det kom litt blod på eple hun spiste av istad, så er nok fra tannkjøttet
og hun tar seg i munn og tygger på fingrene.. DUMME TENNER!
måtte gi hun stikkpille og la hun kl 12 uten bitte litt protest, sover enda
![]()
Uffa, har lille snuskelusken feberSikkert pga tennene tenker jeg. Skjønner godt du vil være der for Liana når hu er dårlig<3 Han kommer nok i morgen eller mandag
Emmeth og har litt feber! Var og kjøpte Dentinox i stad og nye paracet smeltetab med banasmak til jentene i stad. Og neline og har feber. Tror hu har begynnende ørebetennelse igjen samt magesjau! Ørebetennelse er veldig smertefullt, så håper ikke hu har det, men når hu har klaget over det før har det stemt, dessverre!
Snorking er for jævlig og ligge og høre på. "kan du snu deg" Dytte borti... hjelper ikke... klasker til på skulderen og mannen flytter litt på seg og er stille i under ett minutt! GAAAH
Så fiin mage! Så misunnelig! <3 Er ikke lenge igjen nå![]()
God kveld
Har kjøttdeig og løkpai i ovnen og endelig landa i sofaen etter en innholdsrik lørdag
Hermine sov 2,5 timer i garasjen til mamma idagRegna noe så grassalt at hun måtte stå under tak
Så var vi på kjøpesenterrunde jeg, mamma og Hermine. Kosa oss på kafè og Hermine fikk en ny ullbody fra NameIt av mommo, hvit med rosa apekatter på
I ettermiddag har vi hatt besøk av et vennepar og deres gutt som er jevnaldrene med Hermine. Snuppa var i seng 19.30 og nå er det altså kosemat, vin og film på menyen![]()
God lørdagskveld og god fødsel til Anita! Har på følelsen at han er like om hjørnet nå altså![]()
huff, stakkars liten daHvordan er det med henne? God bedring!!!