Lilla-87
Forumet er livet
Typisk at.man vil ha det man ikke har..Så fint det blei
Mitt er helt glatt til vanlig, og ønsker kun volume
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk at.man vil ha det man ikke har..Så fint det blei
Mitt er helt glatt til vanlig, og ønsker kun volume
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Takk!Hehe, så fintheldig som har så fint og fyldig hår!
![]()
Takl for det! Ja, det er bare litt glatting av hår innimellom som skal til.For ei pen frøken som titta fram
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Fiiiiint.
Jeg har nettopp retta ut manken selv. Det er noen mnd siden sist jeg gjorde det, and it feels so good!!!
Vis vedlegget 34731
Emmeth sover på eget rom, ja, men mannen snorker noe så grusomt pg lider høyst sannsynlig av søvnapnè han skal innlegges på ahus sin søvn observasjon i november. Spent på hva de finner ut avdet er så slitsomt... har kun vært på do noen ganger idag, så stor forbedring, men hadde magekramper igjen i natt. Blir det ikke bedre så blir det legetur til uka. Hvordan er formen din? Bekkenet krangler og er vondt?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk!![]()
Ja jeg er egentlig glad for det, men det er litt ustyrlig innimellom![]()
Så fiiin mage du har! Akkurat passe stor, men jammen ikke så stor til å ha passert terminHer har dere magebilde forestentok ikke med ansiktet, for ser ikke ut for tiden
hahah.. usminka og med gravid-ansikt!
Vis vedlegget 34745
Takk!Kjempe fin dress
Foresten *hallo Hermine*
Godt for deg å kunne sove lengerog for en god frokost du har spist!
hehe
Ikke megastor, men for en flott mage!Her har dere magebilde forestentok ikke med ansiktet, for ser ikke ut for tiden
Vis vedlegget 34745
For en fin og snerten mage du har der!! Jeg var nok på dem str der rund sjuende mnd tror jeg.Her har dere magebilde forestentok ikke med ansiktet, for ser ikke ut for tiden
Vis vedlegget 34745
Jeg ogFor en fin og snerten mage du har der!! Jeg var nok på dem str der rund sjuende mnd tror jeg.![]()
Samme herFor en fin og snerten mage du har der!! Jeg var nok på dem str der rund sjuende mnd tror jeg.![]()
Digg med en god lurHerlig når ungen sovet 3 timer og våkner med å le
T er levert i bursdag og jeg har bakt og pyntet muffins!
Se om vi rekker en kjapp handletur før vi må hente T, men Lillebror må nesten spise litt først. Blir nok snop og mat i bursdagene i dag, så jeg tipper mannen og jeg lager oss noe digg mat i kveld![]()
Så herlig da =)Digg med en god lursitter å venter på at Hermine skal våkne nå så vi kan dra ut å handle, hun har sovet o over to timer
*Surfer mobilt*
Så deilig med langdubb og blid guttunge.Herlig når ungen sovet 3 timer og våkner med å le
T er levert i bursdag og jeg har bakt og pyntet muffins!
Se om vi rekker en kjapp handletur før vi må hente T, men Lillebror må nesten spise litt først. Blir nok snop og mat i bursdagene i dag, så jeg tipper mannen og jeg lager oss noe digg mat i kveld![]()
ÅH, har jo vin stående vi ogSå deilig med langdubb og blid guttunge.
Mmmmmuffins...Høres godt ut!
Blir lørdagskos her også i kveld; hjortekjøtt, grønnsaker og poteter. Oooog litt rødvin så klart.![]()
Mmm.. Baconwraped kylling er kjempegodt. Spesielt med litt vin til! Hehe.. Høres vinfrelst ut jeg da, og det er vel ikke langt fra sannheten. Syns vin er den lille prikken over i'en når man skal kose seg med god mat på helg. ♥ÅH, har jo vin stående vi og![]()
![]()
Vi tenkte å lage kyllingfilet med bacon i ovnen og ha asparges og brokkoli til![]()