LØRDAG

Emmeth sover på eget rom, ja, men mannen snorker noe så grusomt pg lider høyst sannsynlig av søvnapnè han skal innlegges på ahus sin søvn observasjon i november. Spent på hva de finner ut av:) det er så slitsomt... har kun vært på do noen ganger idag, så stor forbedring, men hadde magekramper igjen i natt. Blir det ikke bedre så blir det legetur til uka. Hvordan er formen din? Bekkenet krangler og er vondt?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åjaa stemmer det! Ikke lenge til han skal innlegges da;) kan de evt gjøre noe med det? Kjedelig når én vekker hele huset pga snorking!:P faren min snorker HØYT til tider:eek: husker jeg og broren min ble så irriterte når vi hver sommer lå i campingvogn med han :P

Virker som om magen din blir bedre og bedre:D det er kjempe bra! Men ja, lurt å dra til legen om det ikke er bedre etter helgen;) hvordan er kulen til Emmeth forresten?

Formen er grei her :) bekkenet er litt bedre idag enn det har vært i noen dager, og er nok fordi det har vært en mer rolig morgen enn vanlig siden samboer er hjemme;)

Lille-trille har fått feber :( 39,3!
Syns hun var litt roligere enn vanlig:P men tror og HÅPER det kun er tennene! Det kom litt blod på eple hun spiste av istad, så er nok fra tannkjøttet:( og hun tar seg i munn og tygger på fingrene.. DUMME TENNER!:P måtte gi hun stikkpille og la hun kl 12 uten bitte litt protest, sover enda :)

Her har dere magebilde foresten:) tok ikke med ansiktet, for ser ikke ut for tiden:P hahah.. usminka og med gravid-ansikt!:eek::p:rolleyes:
1381575614607.jpg

Her har dere magebilde foresten:) tok ikke med ansiktet, for ser ikke ut for tiden:P hahah.. usminka og med gravid-ansikt!:eek::p:rolleyes:
Vis vedlegget 34745
Så fiiin mage du har! Akkurat passe stor, men jammen ikke så stor til å ha passert termin ;):D
Har du en ball inni der kanskje?? :p;)

*Surfer mobilt*

Kjempe fin dress :D

Foresten *hallo Hermine* :P:D

Godt for deg å kunne sove lenger:) og for en god frokost du har spist! :P hehe
Takk!
Hehe, ja hun var knallfornøyd nåe hun fikk trykke på Ipaden :p

*Surfer mobilt*

Herlig når ungen sovet 3 timer og våkner med å le :D
T er levert i bursdag og jeg har bakt og pyntet muffins!
Se om vi rekker en kjapp handletur før vi må hente T, men Lillebror må nesten spise litt først. Blir nok snop og mat i bursdagene i dag, så jeg tipper mannen og jeg lager oss noe digg mat i kveld :D

Se om vi rekker en kjapp handletur før vi må hente T, men Lillebror må nesten spise litt først. Blir nok snop og mat i bursdagene i dag, så jeg tipper mannen og jeg lager oss noe digg mat i kveld :D
Digg med en god lur:D sitter å venter på at Hermine skal våkne nå så vi kan dra ut å handle, hun har sovet o over to timer :eek::p

*Surfer mobilt*

Digg med en god lur:D sitter å venter på at Hermine skal våkne nå så vi kan dra ut å handle, hun har sovet o over to timer :eek::p

*Surfer mobilt*
Så herlig da =)
Ingen krise om vi ikke rekker å handle før T skal hentes, jeg lovte han egentlig å komme litt før også.
Vi har bittelitt tid før neste bursdagsselskap :p :D

Så deilig med langdubb og blid guttunge. :)
Mmmmmuffins...Høres godt ut!
Blir lørdagskos her også i kveld; hjortekjøtt, grønnsaker og poteter. Oooog litt rødvin så klart. ;)

Så deilig med langdubb og blid guttunge. :)
Mmmmmuffins...Høres godt ut!
Blir lørdagskos her også i kveld; hjortekjøtt, grønnsaker og poteter. Oooog litt rødvin så klart. ;)
ÅH, har jo vin stående vi og :D :D
Vi tenkte å lage kyllingfilet med bacon i ovnen og ha asparges og brokkoli til :D

ÅH, har jo vin stående vi og :D :D
Vi tenkte å lage kyllingfilet med bacon i ovnen og ha asparges og brokkoli til :D
Mmm.. Baconwraped kylling er kjempegodt. Spesielt med litt vin til! Hehe.. Høres vinfrelst ut jeg da, og det er vel ikke langt fra sannheten. Syns vin er den lille prikken over i'en når man skal kose seg med god mat på helg. ♥

Kos dere i selskap inntil videre! ;)

Back
Topp