LØRDAG

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Her tok gutta og jeg morgen kl 6.30!
Egentlig for tidlig for meg, men jeg var ikke så trøtt som jeg pleier og må ha sovet godt tross et par amminger =)
Vi har spist frokost og ser/sett barne-tv. Eskil har funnet ut at han liker saltstenger, så de to har delt noen slike =)
Jeg strikker, drikker kaffe og ser på gradstokken at det er MINUSGRADER samtidig som jeg ser skrytebilder fra foreldrene mine på Instagram og Facebook - de er på øyhopping i Hellas :p
Teitinger!

Kl 12 skal T i barnebursdag til en i bhg. Mens han er der skal jeg bake muffins. Niesen min, som var her i går, skal ha bursdagsfest med klassen sin, og T og jeg er invitert for å være med og hjelpe til og komme med muffins! Så da blir det en bursdag til i ettermiddag mens mannen og Lillebror koser seg hjemme. Mannen kommer hjem fra døgnvakt hvert øyeblikk. Tipper han er trøtt og må sove litt, så får gutta og jeg fortsette å kose oss =)

Ha en fin lørdag! :D

Egentlig for tidlig for meg, men jeg var ikke så trøtt som jeg pleier og må ha sovet godt tross et par amminger =)
Vi har spist frokost og ser/sett barne-tv. Eskil har funnet ut at han liker saltstenger, så de to har delt noen slike =)
Jeg strikker, drikker kaffe og ser på gradstokken at det er MINUSGRADER samtidig som jeg ser skrytebilder fra foreldrene mine på Instagram og Facebook - de er på øyhopping i Hellas :p
Teitinger!

Kl 12 skal T i barnebursdag til en i bhg. Mens han er der skal jeg bake muffins. Niesen min, som var her i går, skal ha bursdagsfest med klassen sin, og T og jeg er invitert for å være med og hjelpe til og komme med muffins! Så da blir det en bursdag til i ettermiddag mens mannen og Lillebror koser seg hjemme. Mannen kommer hjem fra døgnvakt hvert øyeblikk. Tipper han er trøtt og må sove litt, så får gutta og jeg fortsette å kose oss =)

God morgen :) jeg og Simone sto opp kl 06.30 også. Hun har bare hatt lyst til å se på tv i sofaen sammen med meg, så det blir nok tidlig dubb i dag. Sambo var på fest i går for første gang på lenge og kom hjem kl 04.30. Han fikk ikke sove mer så sto opp kl 08.45. Skal tro om begge snorker tungt i kveld når jeg kommer fra senvakt ;-)

Det høres ut som om dere har en fin dag foran dere :) litt misunnelig på foreldrene dine! Ikke minusgrader her, men 3 grader er ikke mye å skryte av. Sola titter frem så da blir det nok litt varmere :)

Vi skal bare slappe av hjemme i dag. Seinvakt i dag og tidlig i morgen, så da er det greit å ikke gjøre for mye :)

Teitinger!

Koselig morgen da:) selvom den ble litt tidlig.. meeen er man ikke så trøtt, så har man nok sovet godt alikevel:D

Haha så de må skryte litt og erte på folk som har det kaldt?:P

Gøy med muffins baking! Kos deg masse med herlige gutter, baking og bursdag :)

Hørtes ut som en koselig morgen, selvom den starta litt tidligere enn ønsket:p Moro med baking og bursdagsfeiring:D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Good morning;)

Jeg våkna av meg selv litt før 8, og hørte Emira satt å lekte og sang på rommet sitt..såå jeg lå i senga til 9, for sa var det morgen for Liana også:D heeerlig!

Alle 4 har spist frokost og nå sitter Liana på fanget til pappan å ser på YouTube, hekta på barnesanger :P Emira ser på tv, og jeg har akkurat drukket te, og har tenkt å brodere litt :) fyr i peisen er det også!♡

Kos dere masse idag! Og ha en fin lørdag♡

Gah, jeg er trøtt. For en møkkanatt- igjen.. er så lei av mannen sin snorking:mad: Han vekte emmeth i natt halv 3 og Emmeth holdt det gående helt til kl var 5:eek: Når han først har blitt vekt og mannen fortsetter med og snorke er det vanskelig for han og sovne igjen stakkars. Jentene sto opp kvart over 6 og da våkna selvfølgelig Emmeth også.. Emmeth prøver nå og sove lur, men går dårlig virker det som!

Skal en tur på apoteket idag og kjøpe mer dentinox og smelteparacet til Neline og ellers ingen planer:)

Ha en fin lørdag, jenter:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Good morning;)

Jeg våkna av meg selv litt før 8, og hørte Emira satt å lekte og sang på rommet sitt..såå jeg lå i senga til 9, for sa var det morgen for Liana også:D heeerlig!

Alle 4 har spist frokost og nå sitter Liana på fanget til pappan å ser på YouTube, hekta på barnesanger :P Emira ser på tv, og jeg har akkurat drukket te, og har tenkt å brodere litt :) fyr i peisen er det også!♡

Kos dere masse idag! Og ha en fin lørdag♡

Deilig og kunne ligge og dra seg litt også;):p
Det fødestøvet nådde ikke fram, nei?!:p;):cool: så bra, blir det magebilde på oss snart:D:D:D:rolleyes: Koselig og brodere:):):) hva broderer du nå?:) fyr i ovn her også:p;):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

God morgen!
Koser meg med vaffler og kaffe til frokost mens snuppa leker på gulvet og regnet øsepøser ned ute! Tror snuppa har vært noe urolig i natt, men jeg var så trøtt at jeg merka ikke noe særlig til det :p ;) Fikk sove til 09.30 også etter at mannen og snuppa sto opp kl 07 :D
Uyfvgfghhgcfgjk. Kjhik bhogfyjooh b njgn nj vfy l m bhbv,ig y j vj iyn rc. "
Hermine sier hei :p

Skal ikke gjøre noe særlig idag, bytte dekk på bilen og bare kose oss!

Så nusselig hu er:rolleyes:♥Kjempeflott dress:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Gah, jeg er trøtt. For en møkkanatt- igjen.. er så lei av mannen sin snorking:mad: Han vekte emmeth i natt halv 3 og Emmeth holdt det gående helt til kl var 5:eek: Når han først har blitt vekt og mannen fortsetter med og snorke er det vanskelig for han og sovne igjen stakkars. Jentene sto opp kvart over 6 og da våkna selvfølgelig Emmeth også.. Emmeth prøver nå og sove lur, men går dårlig virker det som!

Skal en tur på apoteket idag og kjøpe mer dentinox og smelteparacet til Neline og ellers ingen planer:)

Ha en fin lørdag, jenter:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Usj da! Ikke noe godt å høre at dere har hatt en dårlig natt:( sover ikke Emmeth på eget rom? Håper han får sovet litt! Hvordan går det med doturene dine? Blitt bedre?
Ha en fin lørdag du også♡

Deilig og kunne ligge og dra seg litt også;):p
Det fødestøvet nådde ikke fram, nei?!:p;):cool: så bra, blir det magebilde på oss snart:D:D:D:rolleyes: Koselig og brodere:):):) hva broderer du nå?:) fyr i ovn her også:p;):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ja deilig å både våkne selv og kunne ligge litt ekstra å bare slappe av..er ikke ofte, for å si det sånn;)
Hehe nei tror ikke det fødestøvet har kommet fram enda, sikkert fordi det er helg, da går det treigere med å sende noe :P skal ta et bilde av magen etterpå :) holder fortsatt på med julestrømpa til Liana.. men begynner å nærme meg slutten, så har jeg bestilt en kalender jeg skal brodere til nevøen til samboer:) og får satse på at jeg klarer å bli ferdig med den før desember :P

Usj da! Ikke noe godt å høre at dere har hatt en dårlig natt:( sover ikke Emmeth på eget rom? Håper han får sovet litt! Hvordan går det med doturene dine? Blitt bedre?
Ha en fin lørdag du også♡

Emmeth sover på eget rom, ja, men mannen snorker noe så grusomt pg lider høyst sannsynlig av søvnapnè han skal innlegges på ahus sin søvn observasjon i november. Spent på hva de finner ut av:) det er så slitsomt... har kun vært på do noen ganger idag, så stor forbedring, men hadde magekramper igjen i natt. Blir det ikke bedre så blir det legetur til uka. Hvordan er formen din? Bekkenet krangler og er vondt?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp