LØRDAG

ThisIsAnfield

Forumet er livet
I dag har ei virkelig vør effektiv![:D]
Sto opp kl.09.30 og har allerede rukket å bake rundstykker og knekkebrød![:D]
Så no blir det en deilig frokost![:D]

Blir bare innekos i hælja, for vesla begynte å bli skikkelig forkjøla i går. Greit å slappe av litt da, så ho orker barnehagen på mandag for til uka har ikke ei mulighet til å vør heme med sjuk onge. Har ansvaret for varebestillinger i hele tørrvare avdelinga på jobb. Så er ho dårlig får gubben bli heme med ho![8D][:D]

Etter hvert har ei tenkt til å scrappe litt, har ett par utfordringer ei har lyst til å slenge meg på![:)]
Så får vi se hva resten av dagen og hælja bringer![;)]

Deres planer da?[8|]

Flink du har vært TIA[:)]
Her har vi stått opp og e har rydda og vaska kle å tatt oppvasken osv siden e sto opp[:)] kjedelig men d må dessverre gjøre...
Ellers så har vi lite planer, sambo jobber så da e e å ungene bare hjemme[:)] tenkte se om e fikk scrappa litt ikveld[:)]
Har ett dåpskort på bestilling som e må få laga[:)]

Her sov jeg til kl 12! Fantastisk deilig! Blir nok en innedag i dag, siden storejenta er syk, og minsta nettopp har blitt frisk.
Så får jeg besøk av ei venninne i kveld. Blir vel til at vi lager no god mat, og ser en film og skravler:)

Sitter og ser gjennom alle trådene som er kommet i løpet av igår og idag. Kjekt med mye aktivitet her på forumet, men det ble lite kommentarer fra meg idag selv om jeg så kjempemasse fint rundt omkring! Blitt syk igjen, og så er det så mye jeg skal rekke gjennom før lille gullet våkner fra formiddagshvilen sin.

Må si jeg stadig blir imponert over hvor mye alle får tid til å lage! Mitt prosjekt for tiden er å hekle Hinkel Pinkel. Han har jeg brukt flere dager på, for jeg orker som regel ikke mer enn en arm eller en fot pr kveld (øynene detter igjen når jeg setter meg i sofaen etter en dag på jobb). Målet er å få ham ferdigh ikveld. Får sette batteriet til kameraet til lading nå slik at jeg får tatt noen bilder av ham også [:)]

I dag har vi vært ute å leka litt, og vært på besøk hos et vennepar og barna dems[:)] Har og strikka en mariuslue, og nå skal jeg få ungene i seng [:)]
Så skal jeg kanskje scrappe litt[:)][:)]

Back
Topp