Ja, kvikkheten varte ikke lenge :-(Så bra han er kvikkere![]()
Morro snap av hun som dansa![]()
Han ville legge seg kl 18.30, å våknet litt nå.
Glovarm stakkars.. blir nok ikke mye søvn her :-(
Ja.. lille partyjenta ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kvikkheten varte ikke lenge :-(Så bra han er kvikkere![]()
Morro snap av hun som dansa![]()
Så gøy med maling :-D :-D det er koseligVi har kosa oss med kanelboller, is og popcorn til lørdagsgodt![]()
Så kom det ei jente og spurte om Hermine ville være med ut å leke, første gang det har skjedd og ungen var jo helt i ekstaseDessverre hadde hun funnet ei annen jevnaldrene jente å leke med innen vi kom oss ut
Men Hermine kosa seg ute sammen med pappan likevel
Nå har hun spist knekkebrød med makrell på og drukket både havremelk og mme til kvelds og krangler i skrivende stund med pappan på badet
Jeg skal lage pizza sålenge
![]()
Vis vedlegget 76354
Det var SÅ gøy å male!!!Altfor lenge siden sist vi har hatt en slik aktivitet, og det er tydelig noe vi må gjøre mer av utover høsten
![]()
Vi har kosa oss med kanelboller, is og popcorn til lørdagsgodt![]()
Så kom det ei jente og spurte om Hermine ville være med ut å leke, første gang det har skjedd og ungen var jo helt i ekstaseDessverre hadde hun funnet ei annen jevnaldrene jente å leke med innen vi kom oss ut
Men Hermine kosa seg ute sammen med pappan likevel
Nå har hun spist knekkebrød med makrell på og drukket både havremelk og mme til kvelds og krangler i skrivende stund med pappan på badet
Jeg skal lage pizza sålenge
![]()
Vis vedlegget 76354
Det var SÅ gøy å male!!!Altfor lenge siden sist vi har hatt en slik aktivitet, og det er tydelig noe vi må gjøre mer av utover høsten
![]()
Ja, kvikkheten varte ikke lenge :-(
Feber og rennende nese :-(Er han forkjølet eller er det kun feber nå?![]()
Er det normalt at feberen ikke går ned? Selv etter jeg har gitt han paracet..
Har ligget på mellom 38,7-38,9 i hele dag og går... hmm
Ok. Så jeg kan avvente å se hva vi gjør... Kjipt med syke små :-(Husker når Emira hadde feber på nyttårsaften og dagen etter.. da sank den ikke med paracet.. men mener hun kun hadde feber, så var hun frisk igjen!
Jada, feberen forsvinner ikke pga paracet, den setter den bare nedEr det normalt at feberen ikke går ned? Selv etter jeg har gitt han paracet..
Har ligget på mellom 38,7-38,9 i hele dag og går... hmm
Ja, vi erfarte også at up&go lakk i str 5 så måtte bruke comfortJa kjektmen ser at up&go i ste 5 er for store for Leoh enda, så måtte ja comfort istedet
![]()
Veldig økonomisk å ikke ha kjøpt bleier siden da![]()
Ja, håper hun kommer på døra flere ganger. Da kan vi invitere henne inn så de får leke. Hun er 6år, men de kommer så godt overensSå gøy med maling :-D :-D det er koselig
Så gøy at det kom en jente å.ville ha hun med ut da :-D :-D
Huff, stakkars litenJa, kvikkheten varte ikke lenge :-(
Ok. Så jeg kan avvente å se hva vi gjør... Kjipt med syke små :-(
Ja, vi erfarte også at up&go lakk i str 5 så måtte bruke comfort![]()
Sant. Men min tidligere lege sa hvis allmendtillstanden er dårlig og de har feber over 38,5 så er det greit å gi paracet....Jada, feberen forsvinner ikke pga paracet, den setter den bare nedBest å la feberen gjøre jobben sin og ta knekken på viruset
![]()
God bedring![]()
Sant. Men min tidligere lege sa hvis allmendtillstanden er dårlig og de har feber over 38,5 så er det greit å gi paracet....![]()
Satser på bedring i morgen
Tenkte ikke at den forsvant, men at den skulle synke. Noe den ikke har gjort ...![]()
Ja det er best å følge med... var nede.på 38,2 for 30-45 min siden. Merket han var kjøligere... men nå er han sykt varm igjen! Bare sutrer og gråter stakkar :-(Jeg også følger formen dems.. jentene har jo hatt 40 i feber men vært i fin form, og hatt 38 og vært helt slått ut!så jeg gir ved 38 om dem tydelig er i dårlig form!