LØRDAG 6/9

Vi har kosa oss med kanelboller, is og popcorn til lørdagsgodt :)

Så kom det ei jente og spurte om Hermine ville være med ut å leke, første gang det har skjedd og ungen var jo helt i ekstase :rolleyes: Dessverre hadde hun funnet ei annen jevnaldrene jente å leke med innen vi kom oss ut :oops: Men Hermine kosa seg ute sammen med pappan likevel ;) Nå har hun spist knekkebrød med makrell på og drukket både havremelk og mme til kvelds og krangler i skrivende stund med pappan på badet :p Jeg skal lage pizza sålenge ;)

Vis vedlegget 76354

Det var SÅ gøy å male!!! :D Altfor lenge siden sist vi har hatt en slik aktivitet, og det er tydelig noe vi må gjøre mer av utover høsten :)

Så gøy med maling :-D :-D det er koselig :-)
Så gøy at det kom en jente å.ville ha hun med ut da :-D :-D

Praktisk å kun trenge å kjøpe en type bleier da :p

Her stoppa vi på str 4 i pampers og 5 i Libero. Bruker det på natta men har ikke kjøpt bleier siden påske da jeg kjøpte ei eske på Coop Obs :eek: økonomisk :p

Ja kjekt :D men ser at up&go i ste 5 er for store for Leoh enda, så måtte ja comfort istedet :P

Veldig økonomisk å ikke ha kjøpt bleier siden da:D

Vi har kosa oss med kanelboller, is og popcorn til lørdagsgodt :)

Så kom det ei jente og spurte om Hermine ville være med ut å leke, første gang det har skjedd og ungen var jo helt i ekstase :rolleyes: Dessverre hadde hun funnet ei annen jevnaldrene jente å leke med innen vi kom oss ut :oops: Men Hermine kosa seg ute sammen med pappan likevel ;) Nå har hun spist knekkebrød med makrell på og drukket både havremelk og mme til kvelds og krangler i skrivende stund med pappan på badet :p Jeg skal lage pizza sålenge ;)

Vis vedlegget 76354

Det var SÅ gøy å male!!! :D Altfor lenge siden sist vi har hatt en slik aktivitet, og det er tydelig noe vi må gjøre mer av utover høsten :)

Moro å male:D ikke så ofte det blir det her heller..men dem maler ofte i bhgen da:P Leoh fikk også malet sitt første bilde på torsdag i barnehagen:D:rolleyes:

Ja, kvikkheten varte ikke lenge :-(
Han ville legge seg kl 18.30, å våknet litt nå.
Glovarm stakkars.. blir nok ikke mye søvn her :-(

Ja.. lille partyjenta ;-)

Er han forkjølet eller er det kun feber nå?:(

Er det normalt at feberen ikke går ned? Selv etter jeg har gitt han paracet..
Har ligget på mellom 38,7-38,9 i hele dag og går... hmm

God kveld!
Vi dro i bursdagsfeiring til mamma i dag. Ei litt redusert jente på begynnelsen og slutten av selskapet, men stort sett var det full fres. :)
Hun sovna på tur hjem og gråt sårt da hun våkna, så her blei det rett i seng. Spørst om vi må opp kl.03 og gi mat i natt også da, siden kveldsmaten uteble.:p

Her blir det avslapping, tv og en liten likør.:)

Husker når Emira hadde feber på nyttårsaften og dagen etter.. da sank den ikke med paracet.. men mener hun kun hadde feber, så var hun frisk igjen!

Jada, feberen forsvinner ikke pga paracet, den setter den bare ned ;) Best å la feberen gjøre jobben sin og ta knekken på viruset ;)

God bedring :)

Ja kjekt :D men ser at up&go i ste 5 er for store for Leoh enda, så måtte ja comfort istedet :P

Veldig økonomisk å ikke ha kjøpt bleier siden da:D
Ja, vi erfarte også at up&go lakk i str 5 så måtte bruke comfort ;)

Så gøy med maling :-D :-D det er koselig :-)
Så gøy at det kom en jente å.ville ha hun med ut da :-D :-D
Ja, håper hun kommer på døra flere ganger. Da kan vi invitere henne inn så de får leke. Hun er 6år, men de kommer så godt overens :)

Ja, kvikkheten varte ikke lenge :-(
Han ville legge seg kl 18.30, å våknet litt nå.
Glovarm stakkars.. blir nok ikke mye søvn her :-(

Ja.. lille partyjenta ;-)
Huff, stakkars liten :( Bare å gi masse kos og drikke ;)

Ok. Så jeg kan avvente å se hva vi gjør... Kjipt med syke små :-(

Ja..for det er vel sånn at om dem har hatt feber i mer enn 3 døgn, så bør man dra til legen ;)

Ja, vi erfarte også at up&go lakk i str 5 så måtte bruke comfort ;)

På jentene har jeg kunne brukt up&go siden dem begynte med str 4.. men Leoh tisset gjennom på str 4..og nr 5 er litt for stor enda :) håper han kan gå over til up&go snart..syns de ser så mye mer behagelige ut :P

Jada, feberen forsvinner ikke pga paracet, den setter den bare ned ;) Best å la feberen gjøre jobben sin og ta knekken på viruset ;)

God bedring :)
Sant. Men min tidligere lege sa hvis allmendtillstanden er dårlig og de har feber over 38,5 så er det greit å gi paracet.... :-)
Satser på bedring i morgen :-)
Tenkte ikke at den forsvant, men at den skulle synke. Noe den ikke har gjort ... :confused::rolleyes:

Sant. Men min tidligere lege sa hvis allmendtillstanden er dårlig og de har feber over 38,5 så er det greit å gi paracet.... :-)
Satser på bedring i morgen :-)
Tenkte ikke at den forsvant, men at den skulle synke. Noe den ikke har gjort ... :confused::rolleyes:

Jeg også følger formen dems.. jentene har jo hatt 40 i feber men vært i fin form, og hatt 38 og vært helt slått ut! ;) så jeg gir ved 38 om dem tydelig er i dårlig form!

Jeg også følger formen dems.. jentene har jo hatt 40 i feber men vært i fin form, og hatt 38 og vært helt slått ut! ;) så jeg gir ved 38 om dem tydelig er i dårlig form!
Ja det er best å følge med... var nede.på 38,2 for 30-45 min siden. Merket han var kjøligere... men nå er han sykt varm igjen! Bare sutrer og gråter stakkar :-(

Natta jenter :-) Må prøve å få litt søvn. Føler det blir nok en urolig natt :-( :-( Håper dere sover godt :-) :-)

Back
Topp