LØRDAG 6/9

God kveld!
Vi dro i bursdagsfeiring til mamma i dag. Ei litt redusert jente på begynnelsen og slutten av selskapet, men stort sett var det full fres. :)
Hun sovna på tur hjem og gråt sårt da hun våkna, så her blei det rett i seng. Spørst om vi må opp kl.03 og gi mat i natt også da, siden kveldsmaten uteble.:p

Her blir det avslapping, tv og en liten likør.:)
Hadde dere det hyggelig? :-)
Hva spiste dere? :-D

Deilig med kveldskos også..
Håper hun ikke våkner da :-)

Hadde dere det hyggelig? :-)
Hva spiste dere? :-D

Deilig med kveldskos også..
Håper hun ikke våkner da :-)
Vi fikk grillmat (baconkylling, rulla svinefilét med kremost i, salat og maiskolber) og masse kake. :p
Veldig hyggelig! Fikk med oss en del bursdagsgaver til Jen, så nå begynner det å hope seg opp her. Spennende. :D *pirkeborti*

Hun har ikke våkna enda, men det er rundt midnatt showet pleier å starte.
Leit å høre at Wael er i dårlig form.:( Har du prøvd med andre typer sm.stillende/febernedsettende enn paracet?

Vi fikk grillmat (baconkylling, rulla svinefilét med kremost i, salat og maiskolber) og masse kake. :p
Veldig hyggelig! Fikk med oss en del bursdagsgaver til Jen, så nå begynner det å hope seg opp her. Spennende. :D *pirkeborti*

Hun har ikke våkna enda, men det er rundt midnatt showet pleier å starte.
Leit å høre at Wael er i dårlig form.:( Har du prøvd med andre typer sm.stillende/febernedsettende enn paracet?
Så mye deilig mat :-) :-) Kake er alltid digg ;-)

Så spennende med gaver. Jeg er alltid mest nysgjerrig når det kommer til jul. Smugåpner gaver osv... litt take off haha...

Ja, det ekke hyggelig :-(
Nei.. får prøve med ibux flytende i morgen. Går det med feber eller? Bruker det så sjeldent.

Så mye deilig mat :-) :-) Kake er alltid digg ;-)

Så spennende med gaver. Jeg er alltid mest nysgjerrig når det kommer til jul. Smugåpner gaver osv... litt take off haha...

Ja, det ekke hyggelig :-(
Nei.. får prøve med ibux flytende i morgen. Går det med feber eller? Bruker det så sjeldent.
Jeg er også veldig nysgjerrig på gaver!! Åpner dem aldri i forkant, men er en reser på å klemme på dem. Finner som regel ut hva pakken inneholder.:p
Vi bruker kun flytende ibux på Jen og synes det har bedre effekt enn paracet. Og det smaker såpass godt at det aldri er noe problem å gi det.:)

Back
Topp