LØRDAG 6/9

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen :-D
Hvordan har natten deres vært?
Slitsom her... W har vært urolig og grått masse i natt.. 39 i feber og 0 matlyst.. fått i seg litt drikke nå. Ville egentlig ikke ha...

Har superhodepine,så gleder meg virkelig til å gå å legge meg igjen :-)

Blir stille og rolig idag,når han er syk.. lite å få gjort med det.

Hva er planene deres idag?

Igår hadde vi en super-hyggelig-kjærestekveld med fin film,godis og kos ♡
Det er koselig å huske hverandre i en travel småbarnstid :-)

Morn!
Så godt at du får lagt deg nedpå igjen etter ei travel natt.:) Masse god bedring til både deg og Wael!

Vi har også hatt ei dårlig natt. "Aoa munnen", gråt, ibux, brødmåltid kl.03, samt en mams med øre-og halsvondt son gikk ned og drakk aquevitt for å smøre systemet. Jenny hadde litt feber til morran, men kvikna til og åt godt med pannekaker, frukt og bær til frokost.

Vi skal egentlig innover og feire bursdagen til mamma i dag. Skal se an formen til vesla, men siden feberen ser ut til å ha sammenheng med jekselfrembrudd, så tar vi oss sikkert turen.

Ønsker dere alle en fin dag!!:)

Hei hei!
Grei natt her, men tidlig morgen :p
Mannen er hjemme fra vakt og han og T skal straks på kino.
Lillebror sovnet i vogna rett før kl 10!
Jeg skal slappe av før senvakt =)

Lennypenny: Virkelig synd å høre at Wael er så syk :( og at du har vond hodepine! God bedring til dere begge! Hører ut som om kvelden igår var koselig:D

Lilla-87: voldsom natt på dere å da:eek::( god bedring! Men godt snuppa kvikna til igjen;) kos dere i bursdag om det blir noe:D

Fru H: heller tidlige morgener enn urolige netter!:P ha en fin dag på jobb senere :)

God lørdag:)

God natt og Leoh og Liana våknet 07:30! Sambo sto opp og jeg sov videre;) Liana begynte plutselig å gråte når hun var i senga..da hadde hun klart å satt fast ene armen og hode inni dynetrekket:P vet ikke helt hva hun har drevet med mens hun ventet på å bli tatt opp :P;)

Nå sitter vi å ser på frost.. dem har ikke sett filmen på flere uker, så nå sitter dem begge som tente lys i sofan:) (Liana sto leeeenge foran tv'en før hun hadde tid til å sette seg:P )

Lite planer her..jeg må prøve å la foten slappe av, så kan ikke gå tur hvertfall!

Morn!
Så godt at du får lagt deg nedpå igjen etter ei travel natt.:) Masse god bedring til både deg og Wael!

Vi har også hatt ei dårlig natt. "Aoa munnen", gråt, ibux, brødmåltid kl.03, samt en mams med øre-og halsvondt son gikk ned og drakk aquevitt for å smøre systemet. Jenny hadde litt feber til morran, men kvikna til og åt godt med pannekaker, frukt og bær til frokost.

Vi skal egentlig innover og feire bursdagen til mamma i dag. Skal se an formen til vesla, men siden feberen ser ut til å ha sammenheng med jekselfrembrudd, så tar vi oss sikkert turen.

Ønsker dere alle en fin dag!!:)
Takk og i like måte til dere begge :-) Hjalp det med akevitt? :-D
Feber og tenner har helt klart en sammenheng ja :-(
Håper dere får en fin dag :-)

God lørdag:)

God natt og Leoh og Liana våknet 07:30! Sambo sto opp og jeg sov videre;) Liana begynte plutselig å gråte når hun var i senga..da hadde hun klart å satt fast ene armen og hode inni dynetrekket:P vet ikke helt hva hun har drevet med mens hun ventet på å bli tatt opp :P;)

Nå sitter vi å ser på frost.. dem har ikke sett filmen på flere uker, så nå sitter dem begge som tente lys i sofan:) (Liana sto leeeenge foran tv'en før hun hadde tid til å sette seg:P )

Lite planer her..jeg må prøve å la foten slappe av, så kan ikke gå tur hvertfall!
Hehe. De barna, de barna :-)
Så gøy at de elsker Frost så mye. Samme med niesen min :-D

Er du ikke bedre? Har du undersøkt den hos legen?

Lennypenny: Virkelig synd å høre at Wael er så syk :( og at du har vond hodepine! God bedring til dere begge! Hører ut som om kvelden igår var koselig:D

Lilla-87: voldsom natt på dere å da:eek::( god bedring! Men godt snuppa kvikna til igjen;) kos dere i bursdag om det blir noe:D

Fru H: heller tidlige morgener enn urolige netter!:P ha en fin dag på jobb senere :)
Ja. Synd å være dårlig :-( Har hodepine dessverre ca hver dag.. hjalp ikke å sove heller. Men men :-)
Ja hyggelig med kosekveld ♡♥

Wael kviknet litt etter han fikk paracet, så vi dro å klippet han nedi byen. Han sitter helt stille. Bra gjort av en aktiv snart-3åring :-D

Mina sover, og Khalid lager noe deilig mat å hører på arabisk musikk hehe :-D
Knallvær idag !

Har dere det bra? :-D

Takk og i like måte til dere begge :-) Hjalp det med akevitt? :-D
Feber og tenner har helt klart en sammenheng ja :-(
Håper dere får en fin dag :-)
Det hjalp litt, men det smaker jo piss da! Skulle egentlig hatt solbærlikør istedet, så jeg hadde planer om å låne litt av mamma, men det spørst jo om vi kommer oss dit..
Slapper av på sofaen og ser på Mummidalen foreløpig. :)

God formiddag :)
Noe urolig natt her, måtte ha en alvorsprat med frøkena kl 04.30 da hun ropte etter melkeflaske :eek: :P Etter noen runder frem og tilbake sov hun til 06.30 og DA fikk hun flaska ;)

Vi har vært på lekeplass og nede ved et vann i nærheten her og matet ender:) Nå sover Hermine og jeg slapper av med en kopp te og en kanelbolle ;)

Tenker vi skal male litt etterpå, lenge siden sist vi gjorde det!

Stille her idag.
Vi har.vært ute en del. Utrolig herlig.vær ;-)

Hva gjør dere på? :-D

Hehe. De barna, de barna :-)
Så gøy at de elsker Frost så mye. Samme med niesen min :-D

Er du ikke bedre? Har du undersøkt den hos legen?

De er glade i frost ja :) men ikke hver dag de ser på filmen lenger ;)

Beinet gjør ikke så vondt idag, men så har det vært mye i ro å! Ellers den siste uka så har det ikke vært noe bedring:( så om det ikke er bedre iløpet av søndag/mandag så skal jeg dra til legen!;) det gjør mest vondt om jeg går uten bandasje eller har på sko..

Ja. Synd å være dårlig :-( Har hodepine dessverre ca hver dag.. hjalp ikke å sove heller. Men men :-)
Ja hyggelig med kosekveld ♡♥
Wael kviknet litt etter han fikk paracet, så vi dro å klippet han nedi byen. Han sitter helt stille. Bra gjort av en aktiv snart-3åring :-D

Knallvær idag !

Håper du kan finne ut av denne hodepinen! Skal jo ikke være sånn:(

Må si han er flink som satt så stille!:D begynner å bli stor gutt;)

Nå har vi spist middag! :) pitabrød og tacoshell! (Med tilbehør da;):P ).. jentene skal straks få hver sin sandwich-is og en pose med smoothies hver.

Jeg må le litt å da, for nå bruker Leoh og Liana samme størrelse i bleier:eek::D haha

Nå har vi spist middag! :) pitabrød og tacoshell! (Med tilbehør da;):P ).. jentene skal straks få hver sin sandwich-is og en pose med smoothies hver.

Jeg må le litt å da, for nå bruker Leoh og Liana samme størrelse i bleier:eek::D haha
Praktisk å kun trenge å kjøpe en type bleier da :p

Her stoppa vi på str 4 i pampers og 5 i Libero. Bruker det på natta men har ikke kjøpt bleier siden påske da jeg kjøpte ei eske på Coop Obs :eek: økonomisk :p

Vi har kosa oss med kanelboller, is og popcorn til lørdagsgodt :)

Så kom det ei jente og spurte om Hermine ville være med ut å leke, første gang det har skjedd og ungen var jo helt i ekstase :rolleyes: Dessverre hadde hun funnet ei annen jevnaldrene jente å leke med innen vi kom oss ut :oops: Men Hermine kosa seg ute sammen med pappan likevel ;) Nå har hun spist knekkebrød med makrell på og drukket både havremelk og mme til kvelds og krangler i skrivende stund med pappan på badet :p Jeg skal lage pizza sålenge ;)

ImageUploadedByBV Forum1410023203.237627.jpg

Det var SÅ gøy å male!!! :D Altfor lenge siden sist vi har hatt en slik aktivitet, og det er tydelig noe vi må gjøre mer av utover høsten :)

Vi har kosa oss med kanelboller, is og popcorn til lørdagsgodt :)

Så kom det ei jente og spurte om Hermine ville være med ut å leke, første gang det har skjedd og ungen var jo helt i ekstase :rolleyes: Dessverre hadde hun funnet ei annen jevnaldrene jente å leke med innen vi kom oss ut :oops: Men Hermine kosa seg ute sammen med pappan likevel ;) Nå har hun spist knekkebrød med makrell på og drukket både havremelk og mme til kvelds og krangler i skrivende stund med pappan på badet :p Jeg skal lage pizza sålenge ;)

Vis vedlegget 76354

Det var SÅ gøy å male!!! :D Altfor lenge siden sist vi har hatt en slik aktivitet, og det er tydelig noe vi må gjøre mer av utover høsten :)

Maling er moro!!! :)

Surfer mobilt!

Maling er moro!!! :)

Surfer mobilt!
Ja sannelig! Var myyyye mer stress for 6 måneder siden da, adskillig mindre maling av hender, hår, bord og i munnen nå :P ;) Må på Søstrene Grenes og kjøpe mer maling og ark ja!

Knallvær idag !

Så bra han er kvikkere :)

Morro snap av hun som dansa :D

Back
Topp