Kyssing/klining

Nei, jeg røyker og mannen min snuser... ingen av oss orker den andres dårlige vaner [8D]

hehe.. men mye tafsing i hjørnet på sofan da [:-]

Ikke slik som det var i starten hvertfall...
Men her er det mest mannen som er gira på kyss og klining.. jeg trekker meg nok litt mer tilbake[:)]

ORIGINAL: MalinDalin

Naaai.. Sambo ser på det som en invitasjon til pauling.

Ja æsj paulings er jo ekkelt!

Næsj, det har vi vokst fra. Vi kysser jo, men ikke med tunga ned i halsen. Men jeg må innrømme at jeg savner fylleklininga litt da[:D]

Å, jeg digger klinings, men er singel og løper lite på byen så blir ikke noe på meg gitt [:o][&:][:D]

Jeg er tungekysseperson ja;p hehe.. men er singel nå da, såå hakke tungeklina med noen på snart 3 år[:'(]

Dårlig med det for tiden. Tror han er litt oppgitt, siden jeg "alltid" blir gravid når vi begynner å kline... [8D] Når testen viste positivt for tredje gang på litt over tre år, sa han noe sånt som "Hærregud, kan jeg ikke SE på deg uten at du blir gravid, eller?" Vi har ikke akkurat vært kaniner det siste året, med to små og full jobb for begge, såeh... jeg er skjønt enig med ham!

ORIGINAL: forvirretmor

Når jeg er i forhold JA[:D]

veldig lite. mer kyssing [:)]

Kysser aldri. Kyssing og spytt er driiiiiiitekkel, så nei takk. [:'(] Til sambos store fortvilelse, men jeg hater spytt. Hjelper ikke på at han nesten ikke pusser tennene sine heller, idioten. [:'(] 

her er det ikke mye klining nei... men mye kjærlighet på andre måter da..[:)]

Nei vi er ikke tungekyss typen men vi kan sitte og kose på sofaen og nusser masse..men ikke noe langvarig klining nei [:D]

Neeei, jeg er ikke den typen.. Bare når vi [8D][8D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Jeg liiiker klining jeg..[:D]

Mannen er ikke like glad i det..[>:]

Leste akurat denne tråden for han og hva jeg skulle svare[8D]

Nei. HAN vil dog. Jeg er bare ikke sånn [:)]

ORIGINAL: lillerypa

ikke så mye råklining nei [8D] men masse kossing og kyssing på sofaen da [;)]

Vi kliner nesten aldri mer, bare av og til når vi har sex. Liker det ikke, vet ikke helt hvorfor. [8|]

Back
Topp