Kyssesyken?

DramaQueen

Forumet er livet
Noen her som har hatt barn med kyssesyken, ca 3-4 år?

Mia har vær i slapp form en god stund nå. Var hos legen i dag og hun mente det kansje kunne være kyssesyken. Har tatt blodprøver som vi venter svar på.

Hvordan er behandlingen, og tar det lang tid å bli frisk?
[:)]

Jeg har hatt det og det er ingen behandling...
Det er et virus og jeg hadde mye feber og behandlet den med paracet...
Ellers tok det laaaang tid før jeg ble frisk.
Nå var jeg 23 eller noe rundt der så et kan være noe helt annnet med barn...
Jeg var i alle fall veldig sjuk... lagt inn på sjukehuset osv... Fikk ikke i meg væske eller mat...
spise is går an...

ORIGINAL: Lissyjane

Spørs hvor hardt hun er rammet. har hørt alt fra 3 uker til 3 mndr. Det må gå over av seg selv visstnok

Det var jo det ja...kan jeg egentlig ikke svare på, vet lite om kyssesyken.

Har hendt ett par ganger den siste mnd at de har ringt fra barnehagen at hun sitter ute i varmen å fryser, sovner av og får feber. Er ganske varierende i formen. [&:] Småspist har hun bestandig vært. Ganske surkete for tiden. Tisser seg mye ut. Har IKKE uvi, det har vi fått sjekket.

ORIGINAL: *~DramaQueen~*™

Spørs hvor hardt hun er rammet. har hørt alt fra 3 uker til 3 mndr. Det må gå over av seg selv visstnok

Det var jo det ja...kan jeg egentlig ikke svare på, vet lite om kyssesyken.

Har hendt ett par ganger den siste mnd at de har ringt fra barnehagen at hun sitter ute i varmen å fryser, sovner av og får feber. Er ganske varierende i formen. [&:] Småspist har hun bestandig vært. Ganske surkete for tiden. Tisser seg mye ut. Har IKKE uvi, det har vi fått sjekket.

Huff det høres fælt ut[&:] God bedring uansett hva det er for noe[:)]

Takk takk [:)]

ORIGINAL: fjerdemam

jeg har hatt det også, tar lang tid ja, barnet skal ikke løpe og være for aktiv de 3 mnd etter att det har blitt friskt, kjertler hovner opp, en får vondt for å spise, ( er vel milt eller lever de er redd for når en ikke får trene, husker ikke) det er ikke noe gøy sykdom, tror det er dråpe smitte,siden de kaller det kyssesyke

Hun er litt hoven i halsen, men legen sa det var ikke der man blir hoven om det er hals.bet. Hun er blitt endel inaktiv i barnehagen, vil sitte mye på fanget hos de ansatte og bare slappe av.
Tydelig at det er noe som feiler jenta [:(]

Back
Topp