Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det på u.skolen. Var svært syk i en mnd. Orket ingenting. Høy feber. Masse slim i halsen. Gikk ned 10 kg på den mnd!Noen som har hatt?
Hvor lang tid tok det før du ble bedre?
Verker så veldig i kroppen, svimmel og kvalmen. Får lite mat i meg..men er flink og drikke! Kjenner alenemor tilværelsen er ganske tøff om dagen! :-/
Først og fremst: kom deg til legen å få sjekka det fort som fy, dersom du ikke har gjort det!!Noen som har hatt?
Hvor lang tid tok det før du ble bedre?
Verker så veldig i kroppen, svimmel og kvalmen. Får lite mat i meg..men er flink og drikke! Kjenner alenemor tilværelsen er ganske tøff om dagen! :-/
Godt du endelig fant ut av det da! Lytt til kroppen og prøv å ta det med ro!Tusen takk for svar! Trolig har jeg hatt det i 2 mnd uten at legen har skjønt noe før. Fekk kraftig halsbetennelse i sommer og har hanglet siden. Men presset meg på jobb, og grått mine modige tårer til legen over lenger tid.
Mandag fekk jeg konstatert kyssesyken, etter en helg hvor alt sa stopp. Kroppen ville ikke mer og er fortsatt sengeliggende.