Kyssesyka?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hei dere flotte damer! Jeg misstenker at jeg muligens er smitta med kyssesyken.. Min samboer har vært slapp å null matlyst, måtte nesten bære han til sengs! Han sa han hadde vondt i hele kroppen. (Nå er han litt hypokonder da)

Jeg ligger våken nå og får ikke sove.. Er tett i bare den ene nesa, kan jeg bruke nesespray?? For den med saltvann hjelper ikke meg :( har heller ikke mulighet til og dra til jordmor :( jeg har vondt i halsen og hovne mandler. Håper dette bare er influensa! Selvom jeg egentlig vil holde meg frisk!!!

Hva bør jeg være ekstra forsiktig med når jeg er syk? Med tanke på gullet i magen <3 jeg vil bare være på den sikre siden!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du grunn til å tro det er nettopp kyssesyken? Ift smittetidspunkt. God bedring, håper formen blir fort bedre:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvorfor mistenker du kyssesyken egentlig? Håper ikke det er det du har fått for den kan være langtekkelig. Er du bekymret, kan du jo ta en tlf til legevakten å få råd der. Håper dere begge føler dere bedre snart. God bedring.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

En dært med nesespray er ikke farlig, men ring din jordmor/legevakt først. Det gjorde jeg og fikk grønt på å ta nesespray før jeg la meg.
Hva som får deg til å mistenke kyssesyken skjønner jeg ikke, for meg høres det ut som en god gammeldags sommerforkjølelse som sniker seg på deg :) er litt sånn selv om dagen pga væromslaget her på østlandet. Knasker på doc for å smøre halsen og litt varm te :) Funker ikke saltvannspreyen, prøv neseskyller (neshorn). Er helt jævlig, men funker krutt!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ta deg en tur til legen :)

-Fra appen-

Back
Topp